Etelään sprint

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä carrillo, 10/5/13.

  1. carrillo

    carrillo Well-Known Member

    Morjensta kisaajat ;)
    Mulla on haaveissa junailla kaudelle 2014 sprint kisa tänne etelään. Voisi herättää yleisön kiinnostusta lajiin, kun tullaan lähemmäs kehä 3;a. Miittinkiä pidetään paikallisen kerhon kanssa tulevana maanantaina.Paikka on jo jotakuin hahmoteltu. Ajanottovärkit on. Yhteistyökumppanit on. Tarkoituksena näin ekalla kerralla ilman SM tai muutakaan arvoa,= harjoituskapinat niin kuskeille kuin järjestäjällekin.
    Kohteessa on majoitusmahdollisuuksia, Ravinteli, Saunat ja varikkotilaa vähintäänkin riittävästi etc.
    Maasto: mäntykangasta, tasaista aukeata ( yleisöystävällinen ) ja hieman mx ja enduro rataa. Pattia ja möykkyä syntyy koneilla tarpeen vaatiessa.
    Lumen toimittaa yläpihanukko 8)
    Luokat?
    Harrastajat?
    Nuoret?
    ja joku kilpaluokka? Mikä saa väkeä liikkeelle?
    Ehdotuksia kuuntelen.
    Mitäpä luulette, kannattaako nähdä vaivaa, eli onko väki kiinnostunut.
     
  2. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: Etelään sprint

    woodyllä ky..ä ottassa kun tuommoista ajattelee tai katkera jostain :D
    ei SML:n enska ole kuollut vaikka noin luuletkin
     
  3. lumikko

    lumikko Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Sml kisoissa pitää noudattaa sääntöjä. Ja yrittää edes saada tulokset. . .minusta niin pitää olla ,mut se tarvii työtä ja kunnioitusta kilpailijoita kohtaan
     
  4. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: Etelään sprint

    Minne etelään suunnittelet kisoja ?

    Eiköhän alkuvaiheessa ole vähintäänkin yhtä arvokasta saada "tippejä" aikaisemmin kisoja järjestäneiltä taholta ...kisakuskeja mitenkään väheksymättä :)
    Kuskit näkee tilanteen kisapäivänä , mutta jo ennen kisapäivää on tarvittu paljon "hikeä ja kyyneleitä" ...erilaisia lupia, lippuja, ilmoituksia , pyyntöjä !!!

    Ja jos nyt joku sa***nan puunhalaaja kirjoittaa että kyllä Suomi on vapaa maa ...niin paskaa puhuu ...holhotaan ja rajoitetaan AIVAN kaikkea !!!

    En ota kantaa kumpi on kumpi SML vaiko SMK ::)

    Kisan järjestäjä tekee radan ja puitteet ... kisakuskit tekee itse kisan ...mutta vasta kun lisätään yleisö ...niin tulee kilpailutapahtuma !!!
    Eli mainontaa , mainontaa ...
     
  5. A.P

    A.P Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Hienoja kisoja oli viime talvena SML:n sprintit ja EM-enska.Uudistukset toimi.
    Näitten järjestäjiltä saa varmasti vinkkejä kuinka järjestetään reilu ja rehti URHEILUTAPAHTUMA !
     
  6. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Ei pitäis raksa miehen koskea älypuhelimee ku viestit karkailee mihin sattuu.
    Toivottavasti tarkoitit kuvaannollisesti mun otsaa, vai oisko se yks kuva päässy sekin karkuu tästä ompusta.
    Mutta tuosta mun viestistä. Tikka sattui ihan härän silmään. Montako kuskia nytkin tähän ketjuun on vastannu? Palde voi olla kun en häntä tunne. Pari lapasta on sitte ihan viimosia mitkä edes vähänkään kuskia muistuttaa. Liekkö kisahistoriassa muuta kuin yks keskeytys. Tai hiekkalaatikon kunkku. Viime kesänä. Tämä nyt tutulle tuoreelle kelkkamiehelle,carillolle infoksi.
    Ja kuolleista en omasta mielestä kirjoottanu mitää, muumiosta korkeintaa.
    Se nyt oli vain virkistävä viikon avaus missä heitin juttua yleiseen tasoon sopivammaksi.
    Hyvää viikonjatkoa kaikille.
    -tikkis-
    Has left the building and this palsta osio.
    Eiku pitäähän käydä välillä lueskelemassa et saa taas makiat naurut.
     
  7. Pöllikuski

    Pöllikuski Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Kaikki kisat ovat varmaan tervetulleita olipa ne minkä liiton alasia tahansa,pääasia on varmaan se ,että kaikki halukkaat pääsee kisoja ajamaan.Kisojen järjestäminen vaatii onnistuakseen paljon esivalmisteluja ja hyvän talkooporukan.Kisojen ajankohtakin on aika tarkkaan puntaroitava,että olis sitten lunta maassa ku meinataan ajaa.
    Nykyään on vaan aika hankala sanoa,että sitä lunta sitten on .Esim.meillä täällä Lieksassa ei viimetalvena tuota lunta paikotellen liikaa ollut ja etelässä tais olla ihan reilusti.Ei muuta ku kaikkien lähellä olevien seurojen kanssa yhteistuumin suunnittelemaan kisoja.
    T:Jone :)
     
  8. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: Etelään sprint

    Enämpi mää oon järjestäjäpuolelta ...ku vauhti ei muuhun piisaa !!! ::)

    Mutta ens talvena ajellaan taas sprinttiä Kurussa , tervetuloo vaan kaikki !
     
  9. lumikko

    lumikko Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Tekeehän juha katsomon valmiiksi ens talvelle . , on muuten katselualuetta. . . Vähän vaan kaivuria . .
     
  10. vipe

    vipe Polaris 600R & Lynx 600Etec

    Vs: Etelään sprint

    Kuullostaa hyvältä, että joku viitsii järkätä tänne etelään kelkkakisan. Sprintti on varmaan ihan hyvä eka kisa uudelle järjestäjälle, mut jos on ratojen puolesta mahdollista, niin crosscountry vois olla kans kova juttu! ;)
    Luokat vois olla esim. nuoret/naiset, harraste ja kisakuskit.
    Millä paikkakunnalla kisat pidetään?
     
  11. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Etelään sprint

    "Moro arska

    Et tuu saamaan kisakuskeilta juurikaan minkään laisia vastauksia varsinkaan kesällä. Noi mitkä palstalla kirjottelee ei oo pääosilta kisakuskeja. Siel on sellaset ku pöllikuski historic luokasta ja hespe sportista mitkä kuskeista kirjottelee. Joku jaku on kans. Suurin osa on taustajoukkoja ja tai rossikuskeja mitkä käy kateuttaan närppimässä metsä puolella. Ihan oikeasti, ja ne on vielä bermudan kolmiosta kotosin. Roi-kjärvi-skylä akselilta, mitkä on vtun katkeria meidän osall määristä. Sprintti on jo hieman väsyny juttu mut keksit jotai uutta, pari kolme luokkaa ja finaalit viis parasta lähtee viiden sek välein viimisille vaikka viis kierrosta yhtäsoittoa. Pikkasen crosscoyntryä tms.
    Tikkis.

    Nii, ja kyselyt ei tuota tulosta, ajoissa peli selväks ja kovaa mainos kehua päälle eikä sml kisaa ni voi kuskeja tulla"


    "Ei pitäis raksa miehen koskea älypuhelimee ku viestit karkailee mihin sattuu.
    Toivottavasti tarkoitit kuvaannollisesti mun otsaa, vai oisko se yks kuva päässy sekin karkuu tästä ompusta.
    Mutta tuosta mun viestistä. Tikka sattui ihan härän silmään. Montako kuskia nytkin tähän ketjuun on vastannu? Palde voi olla kun en häntä tunne. Pari lapasta on sitte ihan viimosia mitkä edes vähänkään kuskia muistuttaa. Liekkö kisahistoriassa muuta kuin yks keskeytys. Tai hiekkalaatikon kunkku. Viime kesänä. Tämä nyt tutulle tuoreelle kelkkamiehelle,carillolle infoksi.
    Ja kuolleista en omasta mielestä kirjoottanu mitää, muumiosta korkeintaa.
    Se nyt oli vain virkistävä viikon avaus missä heitin juttua yleiseen tasoon sopivammaksi.
    Hyvää viikonjatkoa kaikille.
    -tikkis-
    Has left the building and this palsta osio.
    Eiku pitäähän käydä välillä lueskelemassa et saa taas makiat naurut."


    Käsittämättömän ylimielistä ja halveksuvaa tekstiä tulee sinun suusta...pitkin kautta. Taidat olla Woody enää sinä itse jäljellä, joka ei tuota ole noteerannut.

    Sprinttikisan järjestäjille tai sitä suunnitteleville hatun nosto ja lykkyä pyttyyn asian tiimoilta!
     
  12. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: Etelään sprint

    riksuun on tulossa yks kisaaja kuukaudeksi , pariksi joka on ollut myös järjestelypuolella
    tunnet tyypin olet jutellutkin kaverin kanssa muisteekseni
     
  13. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Oot wolle väärässä. Jälleen, niinkuin pitkin kautta. Kyllä minä sen suun olen noteerannut, tuontuostakin on jotain pitänyt sinnekkin laittaa. Ja hyvähän että sinäkin oot kynän löytäny, ei menny nuokaan puheet hukkaan.
    Mutta sorit joutuu vissii asettaa tähän väliin, olin säännöt unohtanu. Vain valvoja ja valvojan kaverit saa nakella kakkakikkareita muitten niskaan. Ei persketi tuokaan elämän linjaus pysyny raksamiehen päässä. Mihen tässä joutuu, hukka perii...
     
  14. A.P

    A.P Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Woody= SMK:n tiedotusvastaava ! ;D ;D
     
  15. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Pena=Pask..tonki..eikun hiekkalaat..kunk..,lajiryhm...teräv..kynä..,eikun herrasmies kuka osaa erottaa ihmiset ja yhdistykset toisistaan.
    Tää on niin mukavaa kelkkailua aikuisten ihmisten kanssa. Unohdit Pena laittaa vielä sen, oikeita tuloksia odotellessa lauseen. Hymiö hymiö
     
  16. Madd

    Madd Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    voi herra jumala
     
  17. Krüger

    Krüger Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Itse ainakin kilpailijana toivoisin, että jos jaettaisiin palkintoja, niin jaettaisiin ne kärki kuljettajille. Itse en ainakaan pahemmin arvonnoista perusta. Mielestäni jokainen voi ostaa ässä-arpoja kioskiltakin.
    Ei tästä ketjusta kyllä kovin hyvää kuvaa saa tämänhetkisistä liitoista, varmaan olisi paras perustaa uusi liitto ;).
     
  18. carrillo

    carrillo Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    ??? :eek: Jep, varsin mielenkiintoiseksi tämä meni. Luulisi tämän kelkkimisen olevan sen verran pienen porukan hommaa että samaan hiileen voisi kaikki puhaltaa. Koko kelkkikansalle tätä on/oli tarkoitus järjestää. Tosin 10vuotta tuolla motorossi puolellä AKTIIVISESTI hääränneenä, olen huomannut ettei Suomesta löydy niin isoa hiekkalaatikkoa että kaikilla olis hyvä olla. Toiselle kumarrat toiselle pyllistät ja joku lyö puukkoa selkään siinä välissä. Onneks on seljässä senverran reikiä että osuu aina vanhaan reikään, ei satu enää ;D Noop katsotaan mitä tulhee tästä hommasta, tai sitten mulla on hyvät mestat pöllytellä siellä ihan keskenäni. :p
     
  19. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Etelään sprint

    Minäpä luulen, että etelässä saattaisi homma toimia hyvinkin. Jopa niin että homman järjestävä kerho saattaisi vähän saada säästöpossuntäytettäkin.

    Sitä en tiedä, miten kahden liiton nahistelu tähän keskusteluun kuuluu, mutta onneksi joukkoon mahtuu asiallisia ja asiasta tietäviäkin palautteen antajia.
     
  20. Skoo

    Skoo Well-Known Member

    Vs: Etelään sprint

    Onhan noissa Carillon ratapäivillä ollut harrastelijoita, miksei heistä muutamat voisi tulla kisatuohujakin kokeileen, eteenkin sprinttiä kun ei tarvi niin pitkää pätkää rypistää.
    Päivämäärän ilmoitat vaan ajoissa, ettei tarvi spekuloida kenen kisat on ensin varannut viikonlopun. Ainahan näitä päällekäin menee kun on kahden eri liiton kisoja.

    Tuskin tarvii yksin ajella, jos vain seura kelpaa :)
     

Suosittele tätä sivua