[ATTACH] olihan se kivaa taas
Eilen levillä Renen lämpömittari näytti -34... ajattelin että, ei lähde käyntii ku pitäis kärryyn ajaa. Siittä niinku palmun alta käyntii:) vähä...
Vakio remmi kestäny 1600km. Ei kulumisen merkkejä. Vaihdoin XS 821 tilalle ja vanhan varalle. Just mitä ajelin reittiä pitkin, niin 13.6 litraa...
Tuli ostettua lisää valoa Black fridaysta.
[ATTACH] [ATTACH]
Kiitos. Joo siihen hintaluokkaa se lisävalo jää. Oon tykänny, ku valottaa siihen lähelle ja leveesti. Muutehan noi perusvalot on huonot... Varmaan...
[ATTACH] kausihuolto tehty nii takuu säilyy. Mittaristoon tuli joku päivitys. Lunta odotelles.
Terve. Niin mä epäilinkin. Tosta väristä vaan.... olisin halunnu ton Manta Green värin, mut olin pari viikkoa myöhäs ku tilasin viimme keväänä uuden.
Onkos tää minkä vuotinen?
Terve. Reitit kovia, ei oo ongelmaa lämmönkaa... vissiin toi nastamatto jauhaa sen verran hilua irti. Kaverin -16 mallin Rene oli vähä ongelmis......
1600km tuli mittariin. Ja se kausi oli siinä. Ilman ongelmia kausi meni.
Sama on -20 mallis. 23-45 välitys.
Kärkkäisellä puoleen hintaan noi Scotin SMB R/T. Tuli tilattua.
Jees. Niin on. Mikkäs jouset ei hinkkais sinne Iskarin kylkeen? Onko jotain mallia esim. 22nm jousesta. Vanhas kelkas hinkkas... ne oli valkoiset....
Mistäs porukka on tilaillu noita jäykempiä vietereitä? Marmori tiskiltä vai muualta.
Terve. Nyt lähti sisään ajo moodi pois... Kisoja 670km. Jos vähenis toi öljyn syönti. Bensan kulutus on joku 19l/100km Muuten on pelannut hyvin....
Joo valot on huonot... ei oo paljo eroa pitkillä ja lyhyillä. vähä auttaa oma ledi valopaneeli.
Iltaa. Uudella ajettu 170km. 75% sisään ajoa jäljellä... kaasuvaste on huippu Tos 850 konees:) vertaa vanhaan 800 r. Nii ja toi nastamatto hyvä....
Minkälaiset nää Scott Short Cubrick hanskat olis? Loukolla tarjoukses 49€.
Joo ajamalla se selviää... vanhas oli jäykemmät jouset keulas. Mä kyllä laskin napsut isksreista.... aika keskivaiheilla kaikki oli uudessa.
Erottele nimet pilkuilla.