On, mutta eri asia tuleeko ja koska?
Tämähän kuulostaa hyvältä, mistä löytyy lisää tietoa vai vasta Ruotsin reissun jälkeen tiedetään enemmän?
Kaveri kysyi ja noin 1000€ alennusta suoralla, ei ilmeisesti mitään ennakko-etua? Eli kyllä muuten on kalliimpi ja vieläpä tonni-tolkulla, tämä...
Samaa mieltä tuosta alusta, että myyntiä olisi voinut nostaa tai ainakin yrittää. Enemmin se olisi ehkä onnistunut Ile Kärkkäisen toimesta, kun...
Kyllä tuntuu olevan pari tonnia? Ei ole ilmeisesti mitään ennakkoetua?
Tämä akku asia on mennyt alaspäin, niin kuin muidenkin osien kesto? Näinpä juuri mitä hanski-58 kirjoitti. Ennen oli kaikki paremmin vai oliko...
Näin minäkin muistelin eli 6kk takuu akuilla, mutta niin kuin Fiiberi tuossa kirjoitti, niin Goodwill ja myyjän "järki" asiassa varmaankin...
Onko akuissa 6 kk vai 12 kk takuu? Itse en kyllä saanut bompalaiseen uutta akkua takuuseen, joka oli noin 10kk vanha, kuitenkin alle vuoden?...
Kyllähän se joskus saattaa v#tuttaa tuommoinen? Pikkusen ymmärrystä asiakkaalle, kun 20t€ laitteen ostanut ja takuut pelaa muutenkin vaihtelevasti?
Tai sitten toisinpäin? En ole kuullut tästä mitään, niin vaikea sanoa, eikä viitti arvailla.
Ilmeisesti näin on tai itse lopettanut edustuksen, mutta huono asia kuitenkin? Kaikki keskittyy jatkossa Tarvikekeskukseen?
Hyvä tarkennus. Aikaisempi käsitys itsellä oli, että molemmat ennakkokaupassa, mutta 500€ kortin sijasta voi ottaa iskarin?
En ole tutkinut, mutta väritys ainakin. Suomeen tuotavassa mallissa huonompi etupukin iskari, mutta ennakossa voi saada "paremman" (pitääkö...
Mielenkiintoisin malli jäi tulematta Suomeen eli X-TX 146 LE.
Tietääkö kukaan hintoja vai kesäänkö asti niitä odotellaan?
:) Onhan täällä palstalla kuskeja, joilla ei kestää mikään vai onko joku eri mieltä?
Mitä sitä hyvää muuttamaan? Tyhjä sitä on muuttaa jotakin ja taas on uus rakennussarja käsissä. Nyt jokainen tietää omalta kohdalta, mitä pitää...
Umpishommiin tuo 64 matto on hyvä, mutta täytyy muistaa, että tässä on reittikeula (leveä), niin 51 matolla pärjää umpisella, jos ajo siellä...
Uusia ainakin on vielä tarjolla, taitaa 22-malleissa olla kaasun viive historiaa? Itse harkitsin myös, mutta tulivat niin myöhään, joten päädyin...
:)
Erottele nimet pilkuilla.