1. Ike RossiMaksi

    http://www.snowest.com/fusetalk/messageview.cfm?catid=91&threadid=304193&enterthread=y

    Jottei joka vuotinen uusien mallien odottelu olisi unohdettu. Taitaa olla tämän kuun lopulla kun Jammu jotain julkistaa. Ite veikkaan jotain FX runkoon 3-pyttyistä. Ja toivon mukaan komeampaa laulua (voimaa) lisää RX:ään, mutta tuskin.

    Ike
     
  2. Guest

  • Guest

  • unppi Yamaha

    Innolla kyllä ootan mitä yamahalta on tarjolla ensi talveksi, toivottavasti jotai kivoja leluja :p
     
  • VIPER Well-Known Member

    No minä veikkaan 900 kuutioista 2-pyttystä(eli kaks yz450 konetta yhdistetty)ja heppoja n.120. Olis aika magee!! ;D
     
  • Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Yamahasta kun on kyse niin ei voi ku arvella mitä tulee. :D Voip olla ihan hyvin 200-2000cc ja ehkä ahdettuna tai ilman. Sylinterimäärää voi kans arvailla, niistä tiiä. FX runkoa varmaan hyödynnetään jossain muodossa.
     
  • PKE Well-Known Member

    Veikkaan 973cc 3-syl. ruiskukonetta. ;) Potkua 130-135hp. Phazerin konstruktioon pohjautuen. Ja näyttänee aikalailla jenkkien kisapeliltä.
    Kakspyttyistä en kaipaa, on toi kolmonen niin hyvä. Ruiskulla kun vielä siihen sama terävyyden lisäys kuin tuli -06 nelikkoihin, niin eipä siitä kone juuri parane. Toimii ja kestää.
     
  • Pasi Sidewinder LTX-LE 137" 2019 & Khaos 146" 2022

    Minulle kerrottiin viikonloppuna, että ajan ensi talvena Yamahalla...
    No, ei tuossa mitään uutta, mutta että kolmipyttyisellä...
    Eiköhän olla parin viikon päästä viisaampia asian suhteen. ;)
     
  • Erä-Jorma Well-Known Member

    Kertoispa mullekin joku, että ajat ensi vuonna 2008 mallin yamahalla ;D
     
  • J.Morgan Summit 800 163 aerocharger ,mach 1 -95

    Toivottavasti mulle ei kukaan kerro tuommosta ;D
     
  • ryder Poo

    25. päivä julkaistaan 2008-mallit.
     
  • teropi Joku pulkka

    YAMAHA 2008

    Alotetaan sit tännekki. Onkos kuulunu tosi huhuja mitä tulee uutta ensi talveksi?
     
  • Guest

  • teropi Joku pulkka

    jeps...jäipäs huomaamatta tämä...ok.
     
  • teropi Joku pulkka

    tais olla tuossa eräs paikallinen kauppias käyny pyörähtää rapakon takana ja kun kysyin ens vuoden mallien huhuja ni tuumas vaan hymyillen, et ootellaan...ilmeisesti jotai jo kuullu ::)
     
  • Ike RossiMaksi

    3 pyttynen ruiskukone FX-runkoon. 130hv on minun arvaus. :p

    Ike
     
  • teropi Joku pulkka

    pload.webshots.com/v/2000746997266256066][/url]shots.com/image/8740/2000746997266256066_th.jpg[/img][/url]

    Nii...toi sama paikallisen kauppiaan koe ajo päivä viime sunnuntailta. Tohon phazerin runkoon ku sais vähä järeempää (tehokkaampaa) konetta ni johan kelpais.
     
  • laiska Well-Known Member

    ;D ;D ;D
     
  • teropi Joku pulkka

    600cc n.120heppaa, n.200 kg ja vakiona öhläreillä ;D
     
  • BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Miten sä sellasta arvelet.. ;)
     
  • Suosittele tätä sivua