1100T Kokemuksia?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Ismo, 21/8/13.

  1. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Pohjassa kahdella 20 torxilla peitelevy, jonka alla toinen ja sumpussa pohjassa toinen. Ketjukotelossa ei ole pohjaproppua, joten kansi/sumppukompleksi raolleen.

    Upposko ihan niinku kokonaan ?
     
  2. sdi 1000

    sdi 1000 RR 1100 Turbo '13 x2

    kato video
     
  3. himotas

    himotas Well-Known Member

    Joo uppos ihan kokonaan, tosin kerkesin sammutamaan ennen kun uppos. Kiitti vinkistä, täältä se apu kiireessä löytyy. Kiire saaha kaikki vesi pihalle :)
     
  4. himotas

    himotas Well-Known Member

    Pelastu onneks kone, suurimman kolauksen koki omatunto :D
     
    Viimeksi muokattu: 5/12/16
  5. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Country Catin sivujen mukaan tuossa minun katissa on 85g painot vakiona kytkimessä. Oma nappaa näillä keleillä rajottimelle vähän väliä ja melko herkästi. Täysin vakio kelkka. Tekisi kyllä mieli maahantuojalle mainita asiasta, takuukin on voimassa. Koitin löytää isompia painoja, mutta turhaan. Säädettäviä löytyisi esim daltonilta, 84g-94.5g väliin ainakin myydään monelta nettisivulta tuohon minun malliin. Kovin on tyyris tietenkin. Eipä taida mistään saada ihan vaan pelkkiä painovarsia esim 90g painoisena?
     
  6. JuhaT

    JuhaT Nytro 153" 270hp mcx turbo

    Itsellä oli billet-x säätöpainot hyvin toimi ja nopea säätää painoja kun mangeetti painot.
     
  7. himotas

    himotas Well-Known Member

    Varmaan joku epäonnen kelkka ollu tää meijän värkki, 400km ajoa ja kerran järvenpohjaan, roiskeläppä lenti jonnekkin, takaakselin pultti lenti hevonkuuseen ja ohjausakselin pultit pultit löysty ja tippu jonnekki konehuoneeseen kesken ajon :D Ajoiltaankin tuntuu olevan enemmän järven jäille taikka suorille ja tasasille baanolle tarkoitettu kikotin, kurviin ajo täyttä tuskaa ja todella hidas ajaa kun verrokkina on edellinen kelkka eli rs skidoo. Suorat mennään kyllä sukset ilmassa ja kurvista pakenee ihan kivasti mutta eihän tuota sladiin saa sitten millään. Jotenki todella tönkkö ajaa kun aletaan racettamaan kunnolla.
    Noh, tää kaus tällä ja ens kaudella takas rallimallin kelkkoihin, nää ei ole näköjään minua varten :)
    Seuraavaks pitää kantaa kelkka 500km huoltoon, samalla iskarit irti ja Sokan Jannelle shimmattavaks ja huoltoon.
     
    Viimeksi muokattu: 21/1/17
  8. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Mulla -13 m1100t ja ilman mitään ongelmaa. Yksi remmi mennyt viime keväänä. Jotain ominaisuuksia löytyy kuten väljät rattiakselin puslat.

    Tuollaiset pulttien irtoamiset nyt on ihan selitettävissä sillä että joku laittanut ne huonosti. Ja jos roiskeläppä irtoaa ajossa niin kyllä se on saanut silloin kipeää.

    Mikäs se sun kelkkas on? Xf? M?

    M ei ainakaan ole reitille tehty joten ihan turha siltä on odottaa mitään. Ummella ja rinteissä sitte onkin eri menijä.
     
  9. himotas

    himotas Well-Known Member

    1100T RR 14 vuotinen.. Ja kaikkeen "hajoamiseen" on syynsä ja siksi manasinkin että taitaa olla yks epäonnen vehe. Uushan tämä on, joten säätöjä pitää alkaa hakemaan. Tässä kun osia varisee reitin varteen niin saapahan käydä joka pultin läpi ja laittaa lukitetta jenkoihin. Ens viikolla alusta irti ja syynätä pultit läpi, samalla iskarit sepälle ja kattoo kuin makee peli tulee. Mitä suksia olette käyttäny ja millasia paineita iskareissa? Mulla alla C&A xtx, liian ottavat tähän vehkeeseen ja ajatuksena vaihtaa johonkin muuhun sukseen, kun ei raaskis höylätä nuita.
     
  10. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

  11. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Mulla olis 88g painot olemassa
     
  12. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Voisin harkita noita painoja jos on virityksien jälkeen tarve. Alkutalven tosiaan hakkasi rajottimelle mutta ei ole ollut enää ongelmaa. Mie olen kuulolla että miten käy kun on lisää tehoa ja lyhyemmät välit.
     
  13. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    ok , siinä pakki "haarukassa " on ne muovi lipareet niitä kannattaa seurata(kopan sisällä) ne on herkät , pakki rauhassa päälle ja ei liikkeessä
     
  14. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Kunnossa ovat ainakin vielä. -12 mallissa nuo pakkihilut oli surullisen kuuluisat, mutta miten lie kestää noi päivitetyt palikat?
     
  15. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    uskosin että paremmin pelittää
     
  16. aa-hoo

    aa-hoo Well-Known Member

    Niin minäkin luulen. Omassa on noi päivitetyt siis. Mutta en tajua edes että miten joku raiskaa pakkia niin että vauhdista sen kytkee. Nappiaki on niin vaikea saada painettua jopa paikallaan. Ilman hanskoja sitä on helpompi tietty painaa. Kömpelö mies kun on niin säästyy rahaa. :)
     
    hekuli tykkää tästä.
  17. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    on niitä kuskeja jotka ei saa ratakiskoa poikki niin ne hukkaa sen:D
     
    aa-hoo tykkää tästä.
  18. himotas

    himotas Well-Known Member

  19. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ite kokeilin leikata ensin etupäästä pelkästään ja tuli aika jäykkä mutta todella vakaa. Sitten katkaisin takapään myös niin tuli jo aliohjaava. Seuraavaksi lyhennän edestä puolet ja poraan ylimääräisen kolon sille ylös nousevalle tapille.

    Eilen ajelin taas täys mittaisella ja heitti umpisella kotolleen koko laitoksen joten jotain on tehtävä
     
  20. himotas

    himotas Well-Known Member

    Samaa teki eilen omakin jos jäällä erehty ajamaan uran sivuun, alko jakamaan ja haukkomaan niin että meinas useasti olla kelkka nurin. Siis ootteko lyhentäneet kovapaloja vai rautoja kokonaisuudessaan? Tänään otan työn alle sukset ja ajattelin höylätä suksista ulko ja sisälaidan kanttia matalemmaks ja teen sinne takapäähän sen viistoleikkauksen ulkolaitaan.
     

Suosittele tätä sivua