600 Indy (SP) 2013 -->

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Teromarkus, 22/4/12.

  1. Greppe

    Greppe Indy 600 SP -14

    Mitä remmejä ootte käyttäny Indyssä Polariksen orkkis remmin lisäksi? Itellä orkkis kesti 3500 km joten kannattaako samanlainen hakee marmorilta vai onko kokemuksia muista hihnoista? Vararemminä itellä Gatesin remmi ja nakkasin sen ainaki väliaikasesti paikolleen.
     
  2. butriz

    butriz RMK -18

    jos noin hyvin orkkis kestänyt niin tuskin muuta kannattaa harkita
     
  3. Sxr7 00

    Sxr7 00 Well-Known Member

    Morjes.Olen katellut tämmöstä indy 600 sp 2013 mallia.Mites kyseinen kampe on muilla toiminut?Mitä heikkoja lenkkejä löytyy ja mikä on hyvää?
     
  4. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Onko kukaan ajellu indylla muulla 2t öljyllä ku pollen omalla. Itellä ku ei ole takuu kampe niin vois ajaa muullakin hyvällä öljyllä. Alkaa vessi öljy olemaan turhan kallista ku vajaa 70e 4 litraa. Mikä ois hyvä 2t öljy polleen. Varmaan ketju koteloon käy tuollainen vaihteisto öljy.
     
  5. rehto

    rehto Well-Known Member

    Itte oon ajanu teboilin ja motulin öljyllä. Esim. Motulia saa nyt motonetistä 20e pönikkä. Ketjukoppaan oon laittanut atf:ää.
     
  6. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    BRP XPS öljyllä ajettu uudesta asti ja ves:sit ei ollu olleskaa pahat 2400km jälkee ku putsasin. Mobil 220 tai 320 atf:ää oon käyttäny jo 10 vuotta ja kunnossa on ketjukoppa pysyny kaikissa kelkoissa..ei oo kova homma eikä kustannus vaihtaa useinkin..
     
  7. -jakke-

    -jakke- Well-Known Member

    Castrolia on täällä palanut. Saman väristäkin kuin VES Gold minun silmissä.
     
  8. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    iponella olen jo kaks indy huristellu
     
  9. jpo

    jpo Member

    Paljonko teillä on maksanu 1600km huolto?
     
  10. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Minulla kaikki takuu huollot oli 120e
     
  11. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    paitti kun suodatin vaihetaan . se on kallis
     
  12. Rexi

    Rexi Rave RE 600 -22

    50€ oli tarvikkeella hintaa..

     
  13. jpo

    jpo Member

    400€ oli vailla kun aikaa varailin. Aika suolaisen kuulonen. 120€ kuulostaa paljon paremmalta☺️
     
  14. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Tähän 400€ hintaan taitaa kuulua iskari huoltoki?
     
  15. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Axus Assaut 800 ja 1600km huolto ilman iskareita n. 415€ Bikeworld Vantaa ja pidin sitä tod. kalliina. Iskarit huollatin jo 1000km kohdalla ja oli huoltajan mukaan alumuussia keppien öljyt ja se maksoi 500€ ja se oli vitun kallis. BW ei tehnyt sitä huoltoa.
     
  16. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Mitä ihmettä ne tekee et tuommosia hintoja nyhtävät
     
  17. jpo

    jpo Member

    Ei kuulu iskari huolto. Jos olis iskarit huollettu hinta olis ollu ok. Missä akipalola huollatti 120€ hintaan?
     
  18. Polaris Janne

    Polaris Janne Well-Known Member

    Hep!
    Pikku lisäys. Muistin juuri, että laittoivat tuohon hintaan myös 12v virran ulosoton. Silti kallis.
     
  19. akipalola

    akipalola Well-Known Member

    Ylivieskan pollen liikkeessä. minä olen iskarit huoltanu eri paikassa.
     
  20. jaanu53

    jaanu53 Member

    Tervehdys! Onko muilla esiintynyt öljyvuotoja? Omassani huomasin toissakesänä että kärrynpohjalle valunut jostain öljyä, ajattelin että huollon yhteydessä ehkä jäänyt jonnekin josta sitten valunut. Mutta nyt taas, huollon yhteydessä epäiltiin että joku letkun klemmareista löystynyt? Ahas paikka mihin ei näe kunnolla! Onko muilla ollut vastavanlaista ongelma?
     

Suosittele tätä sivua