7,8 Tuuman näyttö

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Reverend_, 13/2/23.

  1. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Onko joku saanut tuohon laitettua karttoja? Latasin brp go -apin ja sieltä karttaohjelman. Karttaohjelmassa ei näy kelkkareittijä enkä saa sitä näkyviin mittaristoon.

    IMG_20230131_152221.jpg
     
  2. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    Mulla pitää olla ainakin puhelin piuhassa kiinni et toimii navi 10,25 näytössä, eli navikointi aina puhelimen kautta kun kelkan näytössä ei ole gps:ää.
     
    Reverend_ tykkää tästä.
  3. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Eli tämä pitää vissiin olla kiinni sekä piuhassa että USB:ssa yhtä aikaa? Nyt kun meneekin kelkan lähelle näyttöön tulee joku joskus kuunneltu Spotify-kipale. Saako tuon musiikin jotenkin tuosta näytöstä pois, en käytä tuota kuin karttojen katseluun? Sen sijaan karttaa en ole onnistunut saamaan avautumaan, vaan ne pitää aina avata uudestaan ja puhelin pitää olla lukitsematta.

    Täytyy sanoa että muutenkin on näytön toimivuudessa menty taaksepäin. Ottaen huomioon mikä olisi LCD näytön potentiaali tehdä toimiva, monipuolinen ja selkeästi luettava näyttö, on nyt kyllä menty aika pahasti metsään.
     
  4. ///AJS

    ///AJS Well-Known Member

    minulla toimii Bluetoothin kautta puhelut, musiikki jne... noitahan palveluita en ite käytä, mut näytöllä kuitenkin näkyy ajon aikana jos tulee puhelu. Bluetoothin hakee automaattisesti aina kun näyttö on päällä. Sitten taas navigointi toimii tuon piuhan kautta. Mulla kun tökkää puhelimen piuhaan kiinni ni puhelin menee automaattisesti BRP Go sovellukseen ja näyttö "lukkiutuu" eli vaikka jättää näytön itse lukitsematta ei puhelin siihen reagoi. Tämän jälkeen joudun joka kerta kelkan näytöstä laittamaan navigoinnin päälle. GO piirtää sitten ajettua jälkeä muistiin kunhan vain painaa näytöstä GO:ta ja muistaa tallentaa ajon lopettaessa.
    Tuo 10,25 näyttö vaan jumittelee välillä... yleinen ongelma vielä noissa, odotellaan päivitystä:rolleyes:
     
  5. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Onko tuossa kulutusmittaus missä vai enkö löydä?

    Toivotaan että tulee päivitys näihin joissa muuttuu selkeämmäksi.
     
  6. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    En suosittele kyseistä mittaristoa navigointiin. Ei ole toimiva oikeastaan millään osa-alueella. Kartat karkeita, järjestelmässä olevat reitit/urat on kanssa epätarkat, ei saa näkymään menosuuntaa jne. Kaikenlisäksi saattaa pätkiä. Olin ylittämässä järvenselkää 20km jossa sulia virtapaikkoja ja lossiväylä, kriittisellä hetkellä päättää alkaa hyppiä "yhdistä puhelin" tilaan. Siinä sitten pimeässä ja lumimyrskyssä arpomaan pienimmän riskin vaihtoehtoa, minkähänlaiset jäät alla on pysähtyäkö tutkimaan vai ajaako perstuntumalla. Eli navigointiin oikea vaikka käytetty parinkympin navi. Olikohan tämän turhuuden hinta muistaakseni 800e.
     
    Vesukka ja M.E.A tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua