ARCTIC CAT 2018

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Fudge, 17/1/17.

  1. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Kärkkäiseltä otin omaan ison panssarin suosittelen.

    Samalla tillaa hd mallin takapuskuri tai niittaa ainakin joka reikään niitti vakioon niin ei tarvii tunnelia parsia.
     
  2. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Ja jos vakio "panssarin" meinaat laittaa niin osta niitä 2 tai 3 ja niittaa päällekkäin ne niin sitte jopa suojaavat jotaki.. Ja tosiaan kunnon takapuskuri.. Siihen mihin voi kiinnittää vetokoukun niin on jämy ja ei tule niittaamalla vaan poraruuveilla.
     
  3. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Itse tilasin uuden mallin hätärin ja oem liukurungonvahvikkeet. Puskuria en ole vielä niitannut niin vähän jännitti vetää WhatsApp Image 2019-03-04 at 22.53.27.jpeg
     
    Rautane, Fudge, mappe ja 2 muut tykkäävät tästä.
  4. Julli086

    Julli086 Member

    Jos kerran vakio panssari on ihan olematon ni samahan tuo on ite tehä 5mm paksusta pe muovista.
    Ainakin mönkijässä on tuo pe kestänyt hyvin.
    Tuota hätäriä kahtelin ni aika suolanen hinta oli oem versiolla 81€...taitaa kelvata se tarvike malli 25€
     
    Fudge tykkää tästä.
  5. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Tuohon omaan alphaan tein 8mm muovista panssarin pohjaan ja aivan hyvin se toista tuhatta kilometriä on siellä kestänyt.
     
    Fudge tykkää tästä.
  6. Rautane

    Rautane Catti ja 600 xp-summit

    Mitkä on hardcoren iskarien vakio ilmanpaineet? Tai mitä suositellaan umpispörräykseen.
     
  7. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    75 70 140..
     
    Rautane tykkää tästä.
  8. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Sillä tarvikemmallilla ei tee kyllä mitään, se on vuosi ja kumiosa ihan koppura.
     
    Seiti tykkää tästä.
  9. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Tuo oem panssari kyllä on just eikä melkein, varsinki ketju ja jarrusuojat huiput.
    20181127_190313.jpg
     
    pagi, Rautane ja Hemikoo tykkäävät tästä.
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Tuossahan fiksusti on tuollaiset kohoamat jo ennen patteja
     
  11. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Kyllä, liitää suorastaan louhikosa.
     
  12. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Niin kuten jo aiemmin mainitsin että mullakin on tuo orkkis panssari ja eipä sen tarvitse tuon suojaavampi olla. Jos noita tarvii 2 tai 3 laittaa päällekkäin niin on varmaan fiksua tarkastaa ajopaikat uudestaan..
     
    TeHo, Rautane, janzka ja 2 muut tykkäävät tästä.
  13. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Tuossa nyt moni on mietiskellyt hätäriä, omasta kokemuksesta se tarvike tuttimallinen aiheuttaa harmia kun murenee yleensä ekan kauden jälkeen.

    Nyt mulla 3 kautta käytössä duellilla myytävä katkaisin ja itse olen siihen ollut tyytyväinen ja on hinnaltaan myös kohtuullinen hankinta. Tämä siis yksi vaihtoehto ns. Tuttimallisen korvaajaksi

    https://www.duell.fi/fi/tappokatkaisijat/199387-sno-x-hata-katkaisija-arctic-cat.html
     
    Viimeksi muokattu: 9/3/19
  14. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    no se kanto tai kivi voi hyvinki yllättää lumen alta ja jos kunnon katastrofin välttyy sillä että on paksumpi pohjapanssari niin mieluusti sen laitan. se tuo 4mm tai 5mm orggis ei nyt kyllä minusta hirviästi suojaa mutta tätä mieltä mie oon.. ja mulla on panssari 10 mm ;) ajopaikoista sen verran että sitähän ajetaan minne sattuu:rolleyes:
     
  15. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Itse myös käyttänyt vastaavaa ja on paljon miellyttävämpi kuin tuttimalli, tosin ostin ebaystä ja hinta 15e luokkaa.
     
  16. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    Ei välttämättä hullumpi idea nuo riotin olkavarret......
    tapatalk_1552416105349.jpeg
     
  17. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Se 19 mallin orggiksen saa samaan hintaan
     
    Fudge tykkää tästä.
  18. Pertuzi

    Pertuzi Well-Known Member

    Lähteekö tuo irti kaikkiin ilmansuuntiin ilman pelkoa siitä, että kesken reissun hajoaa joko ite tuo tappokatkaisija tai repiää haalarit päältä pois niin kuin yhelle sankarille kävi :D
     
    Fudge tykkää tästä.
  19. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Mikä se olis paras konsti saada kierroksia alemmaksi ja matolle vauhtia? Tilataanko säätöpainoa, helixiä vai mitä? Hyvin hereä on laite mutta kiertelee yli tuonne 8200-8400 paikkeille ja kuitenkin mittarin mukaan mattovauhdit on alle 70km/h. 162"/3"
     
  20. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    jeps , nämä ei ole tullu merenpinnan säädöillä niin siitä se johtuu.. säätöpainosrj. on yks vaihtoehto. se toimii ainaki.. on olemassa myös juosisettiä näihin juuri tuohon ongelmaan , sitä en ole testannu .. vielä..

    kokkeile ensin tuota lake importin kittiä....
     
    Viimeksi muokattu: 13/3/19

Suosittele tätä sivua