vai pitäis itkuvirttä alkaa tekemään sumekolle ko tyhjäkäynti humpaa.. kyllä saatana saa minu puolesta humpata.. son aivan joku muu joka sinne laittaa viestiä ko minä.. (jälleenmyyjät/huolto)
no se että kierrokset humpaa ajon jälkeen ko pysähtyy, ei mulla palijo kiinnosta ko muuten vekotin pelaa hyvin..
3500-4500 välillä tyhjäkäynti omassa jos pakolämmöt 500-750 nii se ei pysähy ollenkaan, paitsi jarrulla.
Sama täällä. Perseestä kö jälleenmyyjät/huollot ei saa tuota testattua. Eihän ne käy ajamassa ja testaamassa yhtään mitään. Ja kylmänä liikkeen pihalla toimii hienosti. Olen itekki sanonu asiasta joka huollossa ja mitään ei asialle tehä
Tämä näyttää hyvältä! Käykö tuo 2014 vuosimallin ämmäläiseen, jos ei, niin mistä kyseiseen laitteesseen pohjapanssari?
14 ämmään häätyy olla eri mallia ku ei oo vielä droppi akselia. Kärkkäinen, Jovicat, Tarvikekeskus, ja Proshop Levi luulis joltaki löytyvän. 7639-086 vihreänä 7639-085 mustana
Mikä se oli tämä 2018 Hardcoren vakio variaattorin jousi? Vissiin semmonen tallin hyllyllä, muttei tästä saa selvää enää numeroista. Kuvien mukaan 180-240 mutta muistelisin kyllä että oli löysempi?
Tuossa jousessa viimeinen numero 5, vois olla loppupää 225. Mikähän jousi se on? Alkuperäisen näköinen musta jousi.