Asepalvelus jutustelua

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Halkku, 17/11/07.

  1. Halkku

    Halkku Guest

    no niin taas löyty yks lajitoveri ;D
     
  2. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    TJ 20 :) Loppusota takana, joulukines edessä. Uutena vuotena 5 päivää lomilla, ja 4.1.2008 reserviin! :D
     
  3. atm

    atm lynx rs

    Oi joi. puol vuotta takaperin itellä sama homma. loppuaika pelekkää makoilua.
     
  4. pelarus susion

    pelarus susion LYNX 600 RS e-tec

    Oijoi, tulee oikein ikävä tota armeija aikaa.. Itse olin 2/94 Hiukkavaaran pioneeripatajoonan Kuninkaallinen Kelkkakuski 8) Eipä ois hommat voinu siitä parantua. Leireilläki kun muut hiihti ja tetsas hangessa meikäpoika ajo kelkalla perässä tai jopa edellä. Aina kun tuli ansaittu tauko, muut läähätti ja poltti ehkä tupakan. Silloin Kuninkaalinen kelkkakuski avasi arvokkaasti käsi lipassa lynen kuomun ja otti pakosarjanpäältä lämpimän folioon käärityn kärkkärin... ;D Voi niitä kateuden tuhahduksia...
     
  5. nunavut

    nunavut Guest

    [​IMG]

    Tämä oli minulle ko taivaanlahja,(1911 mallia sain raahata tarpeekseni),,sopii taitettuna reppuun,
     
  6. Ensiö 494

    Ensiö 494 Expedition 600 sdi

    No niin nyt alkaa olla kutsunnat takana meillä 89:llä ja pikku hiljaa alkaa selvitä missä tullaan viettämään palvelus aikamme, niin tuli tuossa mieleen että mihin kukanenkin on menossa ja ne jotka on ehtineet suorittaa niin missä?
    Minä itse henkoht. olen näillä näkymin menossa Ivaloon tammikuussa 2009 onkos muita tulossa samaan aikaan voorumilta?
     
  7. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Itse kävin Pyssykylässä II/01. Taistelulähettinä ajettiin Kotareilla ja ViisYseillä pitkin maita ja mantuja.
     
  8. Tuplaäksä

    Tuplaäksä Well-Known Member

    Vuonna 1981 Kainuun Prikaati Viestikomppania ja RAUKKI Hiukkavaarassa. Oulussa ulkona "topakampi" tuoksu ku 10 oppilaan tuvassa. 8) MUKAVIA AIKOJA JA MUISTOJA.
     
  9. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    Vielä pitäs muutama päivä pyörähtää tuola rovaniemellä ja käydä hankkiutumassa eroon valtion kamppeista 8)
     
  10. aczr600

    aczr600 crossfire

    Joo kolme aamua vielä ja sitten reserviin. :)
     
  11. ehe

    ehe zr 136 02 / snopro 440 05

    No aijaa vähän maistuuuu :p Vittuile munkin puolesta niille syvälahen paroneille :-X
     
  12. n.k

    n.k Well-Known Member

    Täälläpä olis kans yks joka 7.7.08 Sodankylään lähteepi :)
     
  13. JariTapani

    JariTapani Guest

    muahhahhaaa saapumiserä 1/08 EI kotiudu koskaan
     
  14. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    paskan marjat sanon minä ;D no ainakin lämpenemään päin on kelit jos jotakin positiivista hakee
     
  15. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Alakaahan nuo olla siiviiliaamut melekosen vähänä, sopivasti vielä flunssanki pukkas päällensä. :-*
     
  16. polle550

    polle550 Guest

    juu maanantaina pitäs kajaaniin lähtä.. ei kyllä kiinnostas :'( ku ois parempaaki tekemistä :(
     
  17. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    I/99 pyssykylästä reserviin
     
  18. MarkusK

    MarkusK Well-Known Member

    Hehee... Ihan mukavaa siellä on... Sopivasti alkoi kelitkin kylmetä :)
     
  19. Hardza

    Hardza Well-Known Member

    Plaah, vielä ois ½v jäljellä, mut jos se siitä ;D
     
  20. polle550

    polle550 Guest

    kuulin että antti tuisku aloittaa kans kajaanissa ens maanantaina :eek: en tiiä, sittehän sen näkee jos vaikka tupakaveriksi pääsee :-X
     

Suosittele tätä sivua