Bigem iskarit

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Marek, 30/11/22.

  1. Marek

    Marek Skidoo xrs

    onko kokemuksia bigem iskareista ?


    IMG_20221130_202110.jpg IMG_20221130_202310.jpg
     
  2. Deecee

    Deecee Well-Known Member

    Noi näyttää kovasti sellaisilt kiinanmönkijän kepeilt. Mitähän jos tosta leikkaisi ton lisäsäliön jalan poikki, olisikoha umpitavaraa niinku siin yhdel videolla? :D

    Ja toinen homma. Onpa muljattu toi pultti ots Lynxin iskarin alapäässä :D
     
    Fudge tykkää tästä.
  3. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Omakohtasta kokemusta ei ole, mutta vaikka ulkonäkö tosiaan kiina mönkkäreihin ja minicrosseihin viittaakin, niin ei niitä silti niihin verrata kannata. Ihan laatutavaraa, etenkin tuollaisen Lynxin vakio Kybbeihin verrattuna.

    Ja mikä pultti tuossa on muljattu? Mun puhelimen näytöllä alapään kilopultin sinkkauksessa näkyy hapettumaa, ei muljausta.
     
    pezq^ tykkää tästä.
  4. Fudge

    Fudge Lynx GL 360 Syncro

    https://www.bigem.fi/

    Bigem on suomalainen kilpaiskunvaimentimia valmistava yritys, joka myös huoltaa, korjaa ja kehittää iskunvaimentimia. Työntekijöillämme on yli 30 vuoden kokemus ja osaaminen jousitusalalta. Riippumatta siitä, millä tasolla olet – aloitteleva tai ammattilainen – olemme valmiita auttamaan sinua.

    Tuotteidemme kokoonpano tapahtuu omassa pajassamme Hollolassa, ja suurin osa komponenteista valmistetaan itse. Valikoimiimme kuuluvat kaikki automerkit ja mallit. Jos valmista tuotetta ei löydy, voimme suunnitella ja valmistaa sen itse mittojen mukaan. Valmistamme ja myymme iskunvaimentimia myös muihin käyttökohteisiin ja teollisuuden aloille – mihin vain tarvitaan iskunvaimennusta.
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Olikohan nää net jotka maksoi 5000e alv 0 satsilta?
     
  6. rehto

    rehto Well-Known Member

    Kyllähän se ihan mukavaa on saada lisää toimijoita iskarimarkkinoille. Sen verran kallista tuo suomalainen käsityö että tuskin näitä halvemmalla saa kuin totaltekkejä.
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Kaveri teetätti ralliauton custon setin niin hintaa tais olla 10k€ ja pitäs olla laadukkaat.
     

Suosittele tätä sivua