BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 14/3/10.

  1. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Kuka myy suomessa?
     
  2. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    En tarkkaan tiedä koska se on tullu ihan vasta. Kilpisjärvellä joku alkaa tai jo välittää siis kyseistä settiä. Alta Racing Servise AS norjassa tekee nuo diablot ja välittää scandinaviaan ne.
     
  3. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Noista lämmöistä. -7 pakkasta täällä ja kovalla jäljellä lämmöt 5 pykälään.. Yleensä pysyny siinä 4pykälässä. Kertookohan tuo jostain ongelmasta tai tulevasta.
     
  4. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Katselin eilen LaKe-importin sivuja mutta en kyllä huomannut että siellä ois ollut.
     
  5. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Niin mikä matto ja onko roiskeläppä vakio ja oikeassa asennossa? Sen asento vaikuttaa ainakin yhden pykälän lämpöihin.
     
  6. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Vakio 57 matto. Empä ole läppää hoksinu katella. Vähän enenmän se tuntuu mattoa vasten olevan
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Kyllä ne mulla melko alhaalla pysy tuolla matolla. Kaverin freeridessä läppä kääntyi keuliessa "nurin" ja silloin lämmöt pysyi pykälän korkeammalla.

    Jäähdytysneste ei mulla pysy säiliössä tai siis sitä ei siellä näy. Kun korkin aukaisee niin pinta nousee näköisälle. Hieman outo, mutta on pelannu niin en ole jaksanu enempää tutkia.
     
  8. Hurulau

    Hurulau Well-Known Member

    Sama oli mulla -13 800 summitissa. Nestettä ei juuri säiliössä näkyny kunnes korkkia raotti. Sama muutamalla kaverilla, ja jos nestettä lisää niin ei aikaakaan kun on sama tilanne.
     
  9. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Joku sanoi että säiliö on väärällä korkeudella tai väärässä paikassa ja siksi raja pysyy sen verran alhaalla ettei nestettä näy o_O Siis puklaa pois ylimääräiset ja sen jälkeen nestetaso pysyy vaikka ei säiliössä näy.
     
  10. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Kyllä tuossa on säiliössä maksimissa nesteraja näkösällä. Taitaa kuulua tuohon tuo lämpöjen heiluminen. Pitäs hommata billetin tekemä termari kotelo niin loppuu kuulemma lämpö ongelmat kerrasta. Raapijat auttais jotain kans
     
  11. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    En ainakaan itse tarvinut raapiota lämpöjen takia tuolla matolla. Hankikeleilläkin ajelin ja jäisillä urilla. Liukujen takia vois ostaa.
     
  12. Energy83

    Energy83 Boondocker Re 800 -15 , Nytro Xtx -10

    Joo. Täytyy seurailla ku ajelee et mille alakaa. Onko muuten muut pistäny merkille et pakosarjasta olis tullu pikkasen öljy roisketta sylintereille. Onkohan tuo ominaisuus, vai olisko tiivisteet kaput, vois tarkistaa onko pultit kiinni
     
  13. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Pultit oli irti niin oon laittanu norlockit väliin. Uuden tiivisteen vaihdoin samalla.
     
  14. ysxviper

    ysxviper Skidoo renegade x-rs 850 - 20

    vm 16 boondocker ds malli perus iskarit jouset. kiinnostaisi tietää että pitääkö porukka noita millä "säädöillä" eli millä pykälällä. itse en ole noihin iskareihin niin paneutunut enkä varmaan huomaisikaan hirveästi eroja...
     
  15. Yritin hakea mut ei äkkiseltään löytynyt tietoa.

    Vm.13 boondocker 800. Näissä ei vissiin oo enään ketjukopassa mittatikkua? Joten onko näissä joku täyttöreikä tms. josta tietää milloin on kotelossa tarpeeks öljyä? Kuva tai muu vihje ois kiva!
    Kiitos!
     
  16. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Aukaisee kannen niin näkee oliko öljyä? En muista miten rex:ssä mutta rex2 on ylärattaan kohdalla kuminen suoja mistä lähtee huohotinletku. Sen saa pois ja siitä reiästä voi varmaan jollain testata onko öljyä jos epäilyttää. Ei kait se öljy sieltä ihan helpolla karkaa.
     
  17. torviscas

    torviscas Well-Known Member

    siinä ketjukotelon takareunassa alhaalla on semmonen neliskanttisella kannalla oleva tarkastustulppa, mutta ei siihen vissiin ole olemassakaan sopivaa avainta. Kansi pois vaan ja uudet litkut sisään.
     
  18. TaistoTurrikka

    TaistoTurrikka Lynx RE 800 -14

    Aukeaa 8mm lenkkiavaimella ja siinä pultin päässä on magneetti joka kerää mujut kotelosta. Kannattaa siis aukoa sitäkin.
     
  19. torviscas

    torviscas Well-Known Member

    Ei mulla ole mahtunu lenkkiavaimet pyörähtään siinä kolossa. Ex katiskaan löin muistaakseni 7mm 1/4" hylsän siihen kiinteästi, että pysty aukomaan. Sittemmin antanu tulupan olla rauhassa ja pyhkässy sisäpuolelta magneetin puhtaaksi.
     
  20. ic3

    ic3 Ski-Doo Summit X 165 850 E-TEC 2017

    -15 BD3700RE 800, kytkimen lautasilla iskemiä. 3000km huollon jälkeen n.250km ajettu ja ennen huoltoa noita ei ollut. Onko kokemuksia, mistä tuollaiset voisi tulla? Ei siellä kiviä pitäisi tuota määrää pyöriä, eikä remmikään kai tuollaista tee? Takuuta vielä pari viikkoa, syököhän tuo remmin nyt sitten samoin tein..
     

    Lisätyt liitteet:

Suosittele tätä sivua