catin takuu asiat

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä ilecat, 7/3/12.

  1. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    miten onko näin että jos takuun alaiseen kelkkaan tulee sumekolta osia asiakas joutuu ne maksamaan. kyse turbo 1100 kytkimen päivitys osat.miten muilla onko tullut tällaista vastaan.
     
  2. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: catin takuu asiat

    Jos kytkimen päivitys kuuluu maahantuojan määräämiin päivityksiin niin silloin niitä ei tietenkään pidä itse joutua maksamaan, mutta jos haluat itse kytkimeen jotain muutoksia niin oman halun mukaan tehtävät muutokset maksat toki itse.
     
  3. köpizi

    köpizi PURE jenkki

    Vs: catin takuu asiat

    Mitä päivitys osia ja onko tehtaan määräämät?
     
  4. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    Vs: catin takuu asiat

    minä tiä onko tehtaan määräämät. uusi remmi vaan ei passaa on liian lyhyt ja kitisee joten tämä uusi numeroinen remmi vaatii päivtyksen kytkimeen tai paremminkin variin. ja sit tyhjäkäynti ongelmaan tulee vielä päivitys boxiin tiä siitä joutuuko itse maksamaan. no kohtahan tuosta takuu loppuu sitten on varmaa kuka maksaa ;D
     
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: catin takuu asiat

    Eikö variaattorista voi säätää lautasten väliä...
     
  6. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: catin takuu asiat

    Kyllä, lisäämällä ja poistamalla niitä prikkoja siitä kakkosvarin kiinnityspultin juuressa olevasta alumiinimötkylästä...
     
  7. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    Vs: catin takuu asiat

    no voi niitä säätää mutta kun tämä uudenmallinumeron remmi on niin paljon lyhyempi että se säätö ei riitä. vaan vaatii sen keski prikan jossa se olake johon ne simmit tulee. eli prikka ja paksummat simmit tulee päivitys pussisa ainakin. eli sitä vanhan numeroista remmiä ei enää saa ja tilalle on tullut uusinumeroinen joka on lyhyempi.
     
  8. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: catin takuu asiat

    Kyllä tuon pitäisi minun mielestä mennä takuun piiriin, jos valmistaja kerran tuollaisia muutoksia on tehnyt.
     
  9. ilecat

    ilecat cf 8 r 2010/09

    Vs: catin takuu asiat

    Joo erikoiselta minustakin tuntuu mutta lähinnä ajattelin että onko muilta laskutettu kun tässä meidän aluella on toista laskutettu toista ei. Ja onko sillä merkitystä että onko päivitys tilattu jälleenmyyjän kautta vai suoraan sumekolta. tämä päivitys joka maksoi oli sumekolta suoraan. eka soitolla sumekolle eivät tienneet koko päivitystä vasta toisella kerralla sanoivat että sellainen on olemassa.
     
  10. jiiipeee10

    jiiipeee10 Guest

    Vs: catin takuu asiat

    onko tukivarsia hajoillut?ja takuuseen saatu uusia
     

Suosittele tätä sivua