Catin talvilelu

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Kertturacer, 8/1/26.

1. Kertturacer

Kertturacer Well-Known Member

Screenshot_20260108_112447_com_instagram_android_InstagramMainActivity.jpg Screenshot_20260108_112451_com_instagram_android_InstagramMainActivity.jpg Screenshot_20260108_112456_com_instagram_android_InstagramMainActivity.jpg

Fudge tykkää tästä.
  2. Hemmo

Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

Valitettavasti itse oon tuosta kyllä melko pessimistinen. Muutenkin tässä tulee mieleen etteikö mistään sekoilusta ole opittu mitään ja lähdetään työntään tiukassa olevia rahoja johonkin ihan mihin sattuu millä markkinoita ei varmasti tehdä ihan yhtään. Olisivat vaan nyt lyöneet sillä hyvällä kelkkamallistolla itsensä läpi ympräi maa(ILMA)n. Sitten kun se homma toimii, on aika alkaa puuhasteleen jotain ihan randomia. Laite on ollut maailmassa jonkun pari kolme vuotta ja melko vähällä julkisuuskuvalla että olisi kyseessä joku isokin hitti.

Tästä videolta kun katselee menoa, en näe tuossa hirveästi mitään sytyttävää tavan pulleron (minä) käyttöön. Mutta ehkä joku viisas on laskenut että tässä on kelkkailun tulevaisuus.

Seiti, Jannne ja Kertturacer tykkäävät tästä.
  3. Hemmo

Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

kanukeilta kuultuna,
    Well they paid 10 million for 560 non current units and the rights.
    I wouldn't say it's a great move. The company filed for bankruptcy, the Quebec government sunk 3 million into it to save it and still couldn't. They don't sell, there are dealers with new 2023's marked down 4k.

Oisko sitten jotain hulluja patentteja osteltu. Tuossa taas hyvä kysymys että miksi BRP ei ole tuota ostanut jo jos ois jotain mullistavaa ollut tarjolla.

4. JiiKoo

JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

Hinta tarttis olla sellainen että vois ostaa tuomosen säksättimen kelkan lisäksi. Mökki metissä ajeluun voisin itselle kuvitella. Mutta ei nuilla spekseillä oikein valmiille jäljelle tai jäälle juuri innosta. Käyttö jäis vähille joten hinta tarttis olla hyvin huokea jotain paritonnia ehkä.

5. Fudge

Fudge Lynx GL 360 Syncro

Nolon olonen säksätin. niinko pianon phazeri sillä okkelin tehosella koneella.

pezq^ tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua