crossipyörästä snowbike tietoa/kokemuksia

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Pollemies1969, 9/3/17.

1. IleKarkkainen

IleKarkkainen Arctic Cat M8000 Hardcore 2018

Totta se on että iskarit ei ole kovin hirveät, tosin kyllä mä ainaki sillä pystyin lätkyttää ihan hyvin reittiäki, mutta edelleen tuo etttei ummessa mene on paskapuhetta.
    JA se säätö tehdään iskarin esijännitystä ja iskarin paikkaan tulevan tangon mittaa muuttamalla.

Ja sieltäki on uutisia, camso on lyöny hynttyyt yhteen yeti snomx:n kanssa joten odotettavissa on sit kunnon alustaaki camsolle ;)

Kaikki noilla tieten umpisilla haluaa ajaa joten ei siellä välttämättä hirmu iskareita tarvi :)

2. Jaku

Jaku Kaikki koitettu-> Cat M800 162" & XF800 HC 146"

Käsittääkseni toi ns.swingin iskari on lisävaruste noissa Timbersled-seteissä eli alkujaan tulee jäykkänä ja kun lisää dollareita lyö pöytään saa iskarin siihen joka edellyttää sitten putsarikotelon muokkausta.

3. jaskap

jaskap Iso vehje jalkain välissä jo vuodesta seitenkaks

Mitenkäs kilvettömän Crossin kilvittäminen kelkaksi telasarja alla

Varmaankin tarvitaan valot, jarruvalo, tappokatkaisin ? ja töötti, ehkä hiljaisempi äänenvaimennin.

Mutta onnistuuko ?

4. Vonikka

Vonikka DS4100 850 - Pro-X 800 - xrs 600

Ei varmaan onnistu ellei ole ns kilvellinen malli josta löytyy tarvittavat todistukset rekisteröintiä varten.

Ainakin mönkijä puolella oli sama että piti olla sellainen malli jonka voi kilvittää niin sai tehtyä myös silloin moottorikelkan siitä.

5. ITP

ITP Well-Known Member

Itsellä on Honda CR 500 kelkaksi rekisteröitynä, joten pitäisi onnistua?

Jannne tykkää tästä.
  6. Jani Sipola

Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

Niin no. Tämäpäs onkin sitte mielenkiintoisepi kyssäri. Olen kysellyt asiaa Trafilta ja katsotaan mikä on virallinen kanta aiheeseen.

Pollemies1969 tykkää tästä.
  7. J@nkha

[email protected] New Member

jos se crossi on vain CE hyväksytty ja tietysti telasarja myös niin onnistuu. Jos jommasta kummasta puuttuu CE merkintä niin myös laitteen maahantuoja voi antaa vaatimuksemukaisuusvakuutuksen.

8. ZetaÄrrä

ZetaÄrrä Well-Known Member

Onkos muut rakennellut itse sarjaa?? Itsellä 525 KTM ja siihen tulossa evo2 setti,Ekassa meni geometria vähän metsään

9. Koivunoksa

Koivunoksa "Harhaan Johtaja"

Katsele tuolta projekti topikista minun juttu. Siinä yks tapa toteuttaa tällainen

10. ZetaÄrrä

ZetaÄrrä Well-Known Member

No,,olen tehnyt kolmeen settiin osat Ruotsin puolelle,ettei sillai ongelmaa.

11. racer

racer Äxy R

Kävin koeajaa motormannin vehkeitä, oli tosihupasa laite varsinki rossiraalla mutkiin ja umpisella tietty, jos pitäs valita umpiskelkka tai telamopo niin mopo :D

12. -Tonde-

-Tonde- Summit 165 X Shot -18

MP 18 messuilla oli myös tämä Beta 480 RR + Camso DTS129, otin pienen videon siitä:

13. jaskap

jaskap Iso vehje jalkain välissä jo vuodesta seitenkaks

Osat on ja suunnitelmakin on klubiaskin kannessa. Pitäisi vain laittaa kemppiliima palamaan.

14. jämy78

jämy78 Well-Known Member

Testasin (ja myös rassasin ) yhtä Huskua, joka oli rekisteröity kelkaksi. Ei ollut minun laji, mutta rossimiehet voi tykätä, jotka harrastaa lajia kesälläkin. Ohjaus oli raskas ja jotenkin tasapainoton kokonaisuus.

Suosittele tätä sivua