Projekti DooDoon tallissa tapahtuu niin talvella kuin kesällä

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä DooDoo, 4/5/17.

  1. jp10

    jp10 Well-Known Member

    ajatko sisään niitä uusia remmejä yhtään?
     
  2. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Vaihtelevasti, vaan ei sillä ole mitään merkitystä remmin kestävyydellä. Mistäkö tiedän, no tiedän vaan.
     
  3. jp10

    jp10 Well-Known Member

    mulla on hajonnu 4 remmiä 100000km.kaikkea muuta onkin sitten hajoillut.yammu on ollu ainoa missä remmi ulvoo kylmänä.
     
  4. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Eipä ole remmit ulvoneet yhdessäkään yammussa kun on uudelle remmille laittanut uudet säätöpultit samalla, winderin säädöstä en edes muista miten meni, oon yrittänyt pitää sivuposket kiinni.
    Mullehan ne ei myyneet tuota helixiä vaan rahat palaili takaisin...
    Onko vipex edennyt?
     
  5. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    On edennyt, tunnelia olen mallaillut ja nyt viikonloppuna hieron sen siihen malliin että saan pyramiidit paikalleen ja pääsee pakosarjan tekoon. Ja billetti vesipumppu tuli myös, ihanan kallis osa joka ei näy minnekkään kun katteet paikallaan. Pari viikkoa kun siihen panostaisi niin olisi aika hyvällä mallilla mutta tuo ajokelkki vie 110% ylijääävästä ajasta niin hankalaa on.
     
  6. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Minä olen jostakin syystä joutunut noita sivuposkia jumppaamaan aika raikkaasti, mikä lie.
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Mee nukkumaan niin jaksaa pajottaa mulle kuitennii ollaan maksavinaan hereillä olosta nyt ja laitahan kuvia ohimennen miten edistyy, vois kyllä ohimennen joku päivä käydä vilkaisemassa ja mulla taitaa olla sinun kutistesukka tuolla pöydällä jemmassa kun siivoilin romuja :D. Itellä ei oo kelkat ollut ikinä näin vähän tallissa sitten -08 vuoden, turha viedä kun ei kerkeä mitään tekemään...
     
  8. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Eipä joutilaalla ole muuta elämää tähän aikaan kuin foorumilla notkua. Eikä talliin kannata nyt tulla kun ei vielä ole näytettävää.

    Pidä tallessa se sukka niin löytyy helpoiten, mulla häviää tuonne romujen sekaan se pätkä.
     
    Viimeksi muokattu: 30/12/17
    Hemikoo tykkää tästä.
  9. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Lueskelin tossa pakkaspäivänä manuaalia niin sen mukaan remmi pitäs pakkasella ottaa huoneenlämpöön:eek: Nii että DooDoo remmi tyynyn alle yöks niin alkaa kestämään:D:D:D:D
     
    Hemikoo, petes88, niso ja 3 muut tykkäävät tästä.
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Mennöö niskat kipiäksi kun 10kpl laittaa tyynyn alle varulta
     
    Fudge tykkää tästä.
  11. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Nyt näyttää hyvältä. Umpisen rämpimistä 70km ilman ongelmia. Remmi lämpiää edelleen reilusti mutta ei ainakaan tänään särkynyt eli helixi auttoi ja toi toivottua räväkkyyttä aika lailla.

    Paitsi kaatuneet puut oli ongelmana ja vei kaverista voiton tyrmäyksellä.
     

    Lisätyt liitteet:

    Viimeksi muokattu: 31/12/17
  12. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jos remmi tässä kainuun kelissä umpisia kestää niin hyvä on varsinkin jos on malli full attack kyseessä.
    Laitahan videopätkää joskus näytille niin katellaan miten sivutuuli liikkuu.
     
  13. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Hieman rajoittaa tuo 36" keula kovimpia vetoja tiepohjilla mutta metässä voi senkin edestä vetää menemään.

    Eri miehet jotka mainosvideoita tekee, ei noista reissusta jää kuin hyviä tarinoita.
     
  14. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    millä kulmalla se tarvike heliksi on?
     
  15. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Helevetin paljon jyrkemmällä kuin vakio, tarkempia arvoja en jostakin ihmeellisestä syystä juuri nyt muista.
     
    paikkari, Hemikoo, M.E.A ja 2 muut tykkäävät tästä.
  16. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Uudenvuoden kunniaksi niittasin telatunnelin Vipexiin kiinni, laitoin kannen malliksi paikalleen ja sarvet hollille että saa mallattua ahtimen paikkaa, jotenkin tuo holsetti näyttää häiriintyneen isolta mallaa sitä mistä suunnasta tahansa.
     

    Lisätyt liitteet:

    TaMiLo, Zombie, Hemiva ja 5 muut tykkäävät tästä.
  17. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    En ole puoleentoista viikkoon viittiny muuten ajaa kuin kärrystä talliin ja joka kerta kun käynyt tallissa niin löytynyt jotain mitä on rikki, remmit sentään pysynyt tämän ajan ehjänä, aploodien paikka.

    Illalla kun tutkin taas linjauksia yms, jotka olivat kohdallaan niin huomasin että remmi lyönyt sivuposken ritilän paskaksi.

    Empä taida tänään enää uskaltaa käydä edes tallissa ettei ihan kokonaan säry ennen seuraavaa ajokertaa.
     

    Lisätyt liitteet:

  18. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Remmisilppurista toiseen välillä
     

    Lisätyt liitteet:

  19. KMM

    KMM Active Member

    Tulittekohan vastaan isommalla porukalla ritakorvelta lentokentälle päin.
     
  20. DooDoo

    DooDoo Well-Known Member

    Ei oltu me, winderi ja tämä dokkeri kahdestaan vaan liikenteessä.
     

Suosittele tätä sivua