Elämää nähnyt Kitty Cat hieman edustuskelpoisemmaksi :)

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä repeat, 22/4/16.

  1. repeat

    repeat Kitty Cat

    Pientä edistystä taas saatu aikaan tämänkin osalta :) Alottelin pienempien osien pohjamaalauksella ja alkais olla runkoa ja suksia vaille kaikki peltiosat pohjustettuna epoksilla. Vielä kunhan saan nuokin maalaitua pitäis alkaa kokeileen eka kertaa eläissään kuituhommia o_O

    On tuo kyllä sellanen kyläsepän kootut teokset kun pohjamuovistakin on rälläköity keulasta pala pois :( Liekköhän tähän syynä hajonneet kuomun saranat. Tämä kötöstyshän oli korvattu ”todella nätisti” jatkamalla eturunkoa pellin palalla ja hitsaamalla saranat siihen kiinni :mad:

    Ajattelin koittaa kuiduttamalla korjata tuon muovin ja laittaa kuomun saranat taas sinne kiinni. Alkuperäistä sarana ratkaisua ei tule nytkään, mutta tuleepahan sentään lähemmäs alkuperäistä. Kuomu joka tuon kelkan mukana tuli on sen näköinen kuin olisi jyrän alle jäänyt ja parsittu kasaan jeesusteipillä ja reikänauhalla :confused: Onneksi tuli hommattua jo aiemmin toinen kuomu, mutta enköhän minä tuonkin yritä kasaan taikoa.

    BC2054DC-F394-4411-B90B-1844EE8A4D42.jpeg
     
  2. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Oliko sinulla tuulilasia tämmöseen? Minä olen tainnu aiemminki jonnekki luvata lasin jos joku tarvii. Se vaan oli monta vuotta hukassa, vaan niin se vain löyty tallin nurkasta. Eli mulla on jollekki tarvijalle tämmösen orkkis tuulilasi.
     
  3. repeat

    repeat Kitty Cat

    Tuulilasi uupuu vielä, joten mielelläni sellaisen ostaisin :)
     

Suosittele tätä sivua