epäluotettavat kauppakumppanit

Keskustelun 'Myydään, Ostetaan, Vaihdetaan kaikki muu' on aloittanut käyttäjä Pertti1, 14/12/07.

  1. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    tuleeko hyvitystä taikka vastaava ratkaisu?
     
  2. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Sovittiin että myyjä maksaa oman osansa remontista.
     
  3. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    no sehän on hyvä juttu!
     
  4. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    No kerrankin, suoraselkäistä toimintaa myyjältä!
    Nyt voin sitte morjestaa Inariin ajaessa toisenki kerran!
     
  5. robo

    robo Arctic cat f5

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    mulla ei oo ollu ku postin kanssa ongelmia ku ne pistää mun paketteja välillä kolmeks viikoks johki logistiikkakeskukseen. tilaan kyllä mielellään liikkeistä uutena tai käytettynä osia ni ei ole palauttamisen kanssa suurempia ongelmia, toisaalta oon oottanu takapukkia pari kuukautta (liikkeestä) ja aina ku sinne soittaa ni se on jo lähtemässä mutta eipä se vaan koskaa perille oo tullu ???
     
  6. bemari

    bemari Polaris indy 500 vm.98

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    rape84 :sen kanssa sovittiin jo kaupat ja lupas lähettää tavaran. kuukauden ootellu mut mitään ei kuulu. ei vastaa enää privoihin. ei sähköpostiin eikä viesteihin... prkl että v***aa tuommoset jotka ei ees vaivaudu ilmottamaan että myyntihommat ei kiinnostakkaan. Joten pitäköön tunkkinsa!!!
     
  7. jabakanada

    jabakanada 5900 GLX

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Kärkkäinen Petteri, Iisalmelta!

    Kiitos ihan vitüusti kun et hakenut postista sitä 30euron puolaa, jonka varta vasten kävin purkamassa. Pikana laitoin "hyvälle" miehelle tulemaan että saat kelkkasi mahdollisimman nopeasti ajoon! Nyt postikuluja jo yli 20 euroa tuosta räkäisesti puolasta. Kiitos myös kun et vastaa enää viesteihin tai puheluihin!
     
  8. ISÄNTÄ

    ISÄNTÄ AC CrossFire6 -07

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Toni Åhlgren Möin munuaisvyön 10e, sain rahat tilille, vein paketin postiin ja maksoin lähetyksen (6,70e), soitin ko. henkilölle ja lupasi maksaa vielä sen heti kun pääsee koneelle. On vissiin aika pitkä matka sinne koneelle??!! Kaupanteosta on jo joku viikko... Eikä tietenkään itellä oo enää mitään tietoja tallessa. Jos joku tuntee ni vois vinkata, KIITOS!
     
  9. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Tommi Alaluusua, Kemijärvi. Tarttes katin osia kiireellä ja nyt ne makaa matkahuollossa eikä miehestä kuulu mitään.

    Ja tänään 7.4.2010 paketti tulikin mulle takas, 16.78e kuluja yhdestä rahtipussista jossa oli kokonaisella 20 eurolla catin osia.
    Nyt on hermo niin kireellä että menen avantoon ;D
     
  10. 700polarius

    700polarius Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Hessu Lahti Helsinki

    Laittoi mulle muka polleen koneen eräs tiistai tulemaan hesast rovaniemelle, kyselin sitten lähetystunnusta,ku ei ollu perjantaihin mennessä tullu lappua. Aikoi tunnin päästä laittaa viestillä lähetystunnuksen,niin ei sen jälkeen vastaillu viesteihin eikä puheluihin. Meni hänen takia melkein pariviikkoa hukkaan,ku oottelin epävarmana et tuleekohan vai ei. Onneksi sovittiin alussa et maksan postiennakol eli ku tavara on perillä. Näyttäähän tuolla einaril vielä olevan osia myynnis nettivaraosis.
     
  11. kelkkahemmo

    kelkkahemmo Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    JARI MAUNO Lohitie 7 as.2 45160 Kouvola 0452720217
    Hän tilas minulta auton helmalevikkeet ja tinkas vielä todella halpaan hintaa 35€, helmat kävi kouvolan matkahuollossa sen 20 päivää ja tuli takas ouluun ja mulle tuli maksua 45€. Jari aiko maksaa minulle koituneet kulut kun sain hänet kiinni ja nyt olen odottanut rahoja 3 viikkoa eikä hän enään vastaa eden puhelimeen , tekis mieli käydä kouvolassa jututtaan tuota äijää :mad:
     
  12. villeh

    villeh Lynx Re 600 etec -11

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Kerronpa tännekin nyt hauskan tarinan. Tai tällein keväällä se tuntuu jo hauskalle ;)

    Vaihdoin KTM SX 450 sen kelkkaan. Pyörä on myynnissä nyt jos joku selllaisia kattelee niin pyörä on hyvä mutta nyk. myyjä per*****!!!!!

    Tarina meni näin: Minusta noin 500km pohjoseen päin löytyi mies joka halusi parhaimpaan kelkkailukauteen vaihtaa kelkan pyörään. Nuoruusvuosista jäänyt sellanen kipinä noihin snopro malleihin ja kaverilla vielä sellanen 2005 AC 440 snopro myynnissä. Kattelin ilmoitusta ja luin että uusilla männillä (5tankkia ajetut). Kaveri ajo vielä vastaan ja kaupat syntyi. Kokeilimme siellä -15 pakkasessa kelkkaa ja kaikki tuntui toimivan ja kauppakumppani vaikutti ihan rehdille vielä siinä.

    Kotiin päästyä purin putket yms. pois että pääsee vähän tarkistelemeen ennen ajoa tarkka peli kun on. Pakoaukon säätimiä putsatessa huomasin että männät on aivan paskana. Ei siis 5 tankkia ajetut kuten piti olla.

    Tässä kohtaan yritin soittaa myyjälle että näinköhän tulisi vastaan hinnassa kun kerran kusettanut on. Noh nyt se hauskuus sitten alkaaa. Kaveria ei puhelimen päähän saanut, oli kuulemma rakennusmies koulutuksessa ja ties missä aina. Laittoi kyllä TEKSTIVIESTEJÄ!!! Sanoi että katsellaan kun hän tutkii pyörää tarkemmin... Noh homma jatkuii sitten ja puhelimeenhan hän ei vastannut seuraavana päivänäkään ja haukkui vain kun pyörästä oli käynnistyspoljin muka hukkunut hänen avokärrillä kuskatessa.

    Noh. männät maksoi 300+ euroa niin aattelin että helpommalla tuosta pääsee kun ei moista ukkoa kuuntele.

    Mutta mäntiä vaihtaessa sylinteritkin huomasin olevan kaput! Eli uusia sylkkiä sitten metsästelin ympäri Suomen maata. Ne löyty ja rahaa meni about 1200 eur osiin ja työtunteja riittävästi.
    Yritinpä kysellä myyjän mieltä tähän asiaan ja kertoi minulle tekstiviestein käytettyjen kaupan olevan tälläista.

    Tokihan myyjä on varmaan itse hajoittanut sen tietämättömyyttään, osaamattomuuttaan, mutta myyjänä ainakin minä kantaisin vastuun osin hommasta.

    Loppu hyvin, kaikki hyvin! Nyt miulla on itse kasattu toimiva snopro uusilla männillä ja sylintereillä.

    Mutta siis tuolta kaverilta jos ostaa vaikka sen KTM:n tai kelkkapukin tai mitä vaan. Kannattaa olla tarkkana!

    Edes kaikki kelakkamiehet eivät siis ole rehellisiä. Munattomia yksilöitä löytyy joukostamme myös nän pääsiäisenä!

    HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ! :)
     
  13. Keke79

    Keke79 Yamahan ku sais..

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Oskari Alaluusua ja/tai Joona Alaluusua On alaikäinen huijari myyjä rovaniemeltä. En tiedä onko tänne rekisteröityny mutta sillä nimellä myi nettimoton puolella kelkkaa.
    Puhelimessa sano että kampiakselin kaksi etummaista laakeria sökönä ja osat+tiivisteet mukaan.
    Kuulemma innostus menny korjata. Kysyin sit et onko kaikki osat tallella ja onko kuvan kelkka.
    Sano että on. Lähdin sitte 500km päästä hakemaan kelkkaa jonka varasin puhelimessa niin ensi havainto oli että tuulilasi puuttu kelkasta joka oli kuvassa, silti ei hinnan alennusta herunu :mad:
    Sitten katoin kampiakselia jossa oli etummaiset laakerit sökönä ja oli myös akseli purkautunu kiertokangen kohalta, eli ei saa enää pelkillä laakereiden vaihdolla kuntoon :mad:
    Lisää havaintoja tuliki sitte kotona kun rupesin tutkimaan tarkemmin muita osia jotka olivat parissa pahvilaatikossa että mangneetto puuttuu kokonaan, toinen männäntapin laakeri ja tuhottomasti koneen pultteja.
    No otin myyjään yhteyttä että lähettääkö puuttuvat osat niin ei kuulemma ilman LISÄMAKSUA ja maksu etukäteen :mad: :eek: ???
    Pyytää vielä 30e lisämaksua osista.. No hyvää hyvyyttäni lupasin maksaa jos laittaa ennekolla matkahuollon kautta osat ja luovarin allekirjoitettuna kun kelkka oliki ollu sitte sen isän nimissä joka asu ivalossa ja ei ollu kaupanteko paikalla..
    Mutta ei ole osia eikä luovaria kuulunu, onko lappalaiset näin kieroja ???
     
  14. heikki aikio

    heikki aikio Guest

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    mitä tuo viimeinen lause tarkoittaa :eek: palstalla on myös lappalaisia , kannattaa ottaa asioista selvää ennenkuin alkaa yleistään jotain tiettyä ryhmää :mad:
     
  15. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    suurin osa foorumilaisista on oulun yläpuolelta jotka tuohon lappalais-kategoriaan voinee laittaa ;D
     
  16. Värkky

    Värkky Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    voi hitto.itekkin olin tuota kelkkiä menossa ostamaan mutta onneksi ei tämä joona vastannut puhelimeen.etkös huomannu paikan päällä magneeton puuttuvan?
     
  17. Keke79

    Keke79 Yamahan ku sais..

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Juu en huomannu paikan päällä kun kone oli purettu osiin ja ei tullu niin tarkkaan osia katsottua ku luotin niin sokeana myyjään joka väitti et kaikki osat on :eek: Eniten ketuttaa kun ei taida laittaa niitä puuttuvia osia tulemaan vaikka jo lupasin vielä maksaa niistä :eek:
     
  18. Keke79

    Keke79 Yamahan ku sais..

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Ostin samalla reissulla toisesta paikasta kasatun yamahan koneen missä piti olla vain toinen mäntä ja pytty menny ja muuten kaikki erinomaisessa kunnossa ja kytkinkin huollettu.
    No kotona purin kytkimen ja koneen ni kytkimessä kaikki fiiberit ihan tohjona ja niin paskanen että ei ole moneen vuoteen varmaan aukastu :eek: Ja koneesta kampiakselin laakerit melkein kaikki huonot ja toinen kiertokangen laakeri tohjona, että se kone tais tulla kanssa oulun yläpuolelta..
     
  19. Värkky

    Värkky Well-Known Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    no voi perkele :mad:..melkein sulla pitäisi lähteä uudelle "kierrokselle" myyjien kanssa rupattelemaan.mulla saattais olla jotain yamahan koneen osaa jouten 540 cm3.mutta ei muistaakseni kampuraa tai on mutta laakeri vikaisia
     
  20. Polle 600 alla

    Polle 600 alla New Member

    Vs: epäluotettavat kauppakumppanit

    Näistä tuli mieleen Maatalous Tuhkanen Sotkamosta,josta ostin Polariksen huoltopaketin Tammikuussa.Variaattorin hihnassa oli sellainen soikea reikä,jota ajattelin kuuluvan siihen( oli niin säännöllinen ) ja oli kiire safarille niin hihna paikoilleen ja menoksi.No se hajosi noin 200 kilsan safarin jälkeen juuri tästä kohtaa..Kyselin,että korvaako,kun oli uutena viallinen.No..Olin yhteydessä kymmeniä kertoja(myös puhelimella),lähetin valokuvia jne,jne..Väitettiin välillä ettei sähköpostit tulleet perille.Laitoin kolmesta eri osoitteesta postia ja kuvia.Mielestäni sähköposti herjaa,jos osoite väärin..Kyselin aina välillä missä mennään,vastauksia ei oikein tullut..Viime viikolla tuli sähköposti,jossa luki lyhyesti ei korvaa !Tähän meni yli kolme kuukautta !Tilatessani oli sunnuntai ja vastaus tuli samasta osoitteesta samana päivänä sekä paketti lähti maanantaina.Miinusta oli mielettömän kalliit postikulut vaikka loota oli varmaan löydetty ojasta teipattuna ilmastointiteipillä.(Ei ollut kyllä pakkauskuluja,kun säästi roskissa,heh ).

    Eli varoittelisin ostamasta kyseisestä liikkeestä mitään !
     

Suosittele tätä sivua