exciter-91 special

Keskustelun 'Esittele kelkkasi' on aloittanut käyttäjä bläkkäri, 23/12/07.

  1. bläkkäri

    bläkkäri Guest

    tämmönen vuosi-92 [​IMG][​IMG]osi-92[​IMG][/URL][​IMG][/URL][/img][/img][​IMG][/URL][​IMG][/URL][/img][/img]
     
  2. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=10728.0

    katoppa tuo niin mekin nähtäis mimmonen peli sulla :)
     
  3. Tuhnu

    Tuhnu 570cc

    On kyllä makia peli! Mikä ihimeen alusta tosa on? ???
     
  4. Tuhnu

    Tuhnu 570cc

    [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]

    Pistelin pikkukuvina ko oli nii holtittoman isoja nuo pari kuvvaa.

    EDIT: Aijaa kerkesit jo itekki korjata ;D
     
  5. bläkkäri

    bläkkäri Guest

    alusta oli kopio lynxin racing-telastosta neulalaakereilla varustettuna. Etupäässä levitetty palkki jossa v-max4sen iskarit. Matto lynxin sen aikainen racinki. Tunneli leveämpi "merialumiinista]
     
  6. Tuhnu

    Tuhnu 570cc

    Ookko sinä siis ite vääntäny ton alustan? Vai onko lynxin osista muuteltu?
     
  7. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Onko tää oikea sx vai vaan sx-look?
     
  8. bläkkäri

    bläkkäri Guest

    itse tein metritavarasta ,mutta lynxin takuuvaihto-osia mallina ,siis niitä jotka 92-racingissa oli heikkoja . Moottorissa mikunin flatslidet,putki tiittasen tekemä,iskarit paukan käsityötä. ps tämä oli vuonna 92 mutta, itekki joskus ihmettelen että on sitä nuorella sitkeyttä
     
  9. bläkkäri

    bläkkäri Guest

    Niin moottori vm-91 joka Portattiin joensuun oppien mukaan sx tuli-93
     
  10. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Huh tämmösiä arkistojen aarteita lisää jostakin, onhan niitä ennenkin tehty! Eikä oo bolt-onnia :)
     
  11. Tuhnu

    Tuhnu 570cc

    Ookko muute kisa käyttöön rakentanu aikoinaan. Itekki aattelin päivitellä ton vanhuksen alustaa ens kesänä, jos vaikka kopiois lynxin rcg alustan tai ostas kokonaa uuen jos halvalla löytäis jostaki. Onko muute nuo liuku rungot lynxin omat vai onko nekki ite veistetyt?
     
  12. bläkkäri

    bläkkäri Guest

    Liukurungot oli lynxin alkuperäiset,akselit sorvattiin itse ja pyörät oli yamahan omat,kuomu oli vanhemmasta exciteristä ,koska mun mielestä paremman näköinen ,maalauksessa vaikutteita benderin f3:sta. ai niin ajoin kerran epävirallisissa kisoissa v-93 oulujärvellä sprinttiä . Ei ollu luokkaa tolle oikeissa kisoissa paitsi crossissa
     
  13. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    No jotenki vähän katoinki että jotenki ei istu silmään mutta sx:ltä pikasella vilkasulla näytti.
    Tämmösiä vanhempia projekteja lisää, NAM :)
     
  14. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Jaaha, onpas tutun näköistä tavaraa...
    Tollanen kisa-Mod oli mullaki, kone oli Joensuun Immosen peruja. Alusta ja runkomuutokset Rossisen tekemiä, mulla oli kiskoina jampin omat.
    Kuvia löytyy tuolta vanhoista kilpureista.
     

Suosittele tätä sivua