Fusion 900 keskustelua

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä t-bone, 20/5/06.

  1. t-bone

    t-bone Pro X2 600

    Terve,

    Onko kelkassa jotain kummallista / raskas ajaa, kun lähes ajamattomia löytyy kuudella tonnilla. Olen kuullut, että suuri kone täristää jonkin verran, mutta... miten homma, onko kelpo peli? Raskas viedä patikossa..?

    kiitos vinkeistä
     
  2. teppo175

    teppo175 600 Shift -08

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Sedällä tallissa tommonen oon ite ajellu n.100km. Voimaa löytyy ja ku on nii vahva ei oo kovin hankala patikossa,vaikka kyllähän se tällaselle juniorille on aika raskas mutta setä sanoo et parempaa kelkkaa saa hakee. ;)
     
  3. Masai

    Masai Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??


    Mää repesin ;D
     
  4. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Sinuna harkitsisin ennemmin sitä 600 mallia. Ja ei ne oo paljoo kalliimpia
     
  5. Pollari

    Pollari Guest

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Miksi?
    Perusteluita kehiin :)
     
  6. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Halpojahan nuo näkyy olevan jossain pisti silmään 2000km ajettu ja hinta 5000€
     
  7. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Kyllähän tuollaista 900 susionia on tullu käskytettyä.
    Muutamia huomioita:
    1) Moottorissa mukavasti voimaa
    2) Alusta pohjaa luvattoman helposti
    3) Ohjattavuus huono, kääntyy tai ei käänny. Koskaan ei ota ennalta selvää

    Nykyhinnoilla ihan harkinnan arvoinen. Mikään mahtava ajoelämys kyseinen kelkka ei ole.
     
  8. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Ei semmoisia tärinoita kuin 900, ohjattavuus parempi. Ja on siinäkin tehoa mukavasti :)
     
  9. Smoothi

    Smoothi Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Sanokaas kaikkee hyvää ja huonoo kys. kelkasta. Olen Itse harkitsemassa ko. laitetta? onko koneenpuolelta luotettava jne... mitä tulee tarkistaa jos aikoo mennä kahtoon laitetta.
     
  10. mikkokyröläinen

    mikkokyröläinen Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    JÄRKKY VEKOTIN!!
     
  11. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Ne muutama mitä minä tiesin (myivät pois) olivat luotettavuuden suhteen karseita vehkeitä. Olisi pitänyt saada oma huoltomies tehtaan puolesta matkaan. Ei niitä turhaan tuohon hintaan myydä, ja toki tuohon hintaan kannattaa jo alkaa harkita, josko uskaltaisi riskin ottaa... Minä en kyllä ota, mutta onni voi suosia rohkeaa!!
     
  12. posodoka

    posodoka Polaris 600RR

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Ei se nyt ihan noin ole. Minulla oli sellainen ja toimi hyvin. Kuulin päivityksistä, käytin siellä ja sen jälkeen viimeistään ok. Se on raskas ja meinaa mennä kuin juna. mutta kun kokemusta jo näistä on, niin senkin saa jo pois. Tämä legendaarinen alusta homma, ei ole yhtään merkkiä tai malli jossa alusta toimii vakiona(perustuu omaan kokemukseen).

    Hintansa väärtti...kelkka.

    t.Link
     
  13. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    No, olihan tuossa vähän liioitelua, mutta toinen piti viedä kärryllä korjaamolle 4 kertaa ensimmäisen 670 km aikana ( sen jälkeen omistaja hankkiutui siitä eroon) ja toisessa oli kaksi mystistä moottorin sammumista ja yksi moottoririkko 1060 km aikana + molemmissa vari hihna ongelmia. Olisihan nuo saattanutn päivityksillä tulla kuntoon, mutta näillä hepuilla ei hermo enään pitänyt eikä uskaltanut mihinkään pidemmälle reissulle lähteä. Ja kyllähän nuo heijastuu juurikin tuossa markkinoiden surkeimmassa jälleenmyyntiarvossa... Mutta, jos halvalla saa kuntoon laitetun ko. kelkan, niin miksi ei?? Varmaan hintansa arvoinen kelkka.
     
  14. posodoka

    posodoka Polaris 600RR

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    No huh! ollut melko vehkeitä, ONNEX mulla ei ollut hankalaa. kellä ei menis hermot tollasesta. Kelkoista ei ikinä voi olla varma;)

    t.Link
     
  15. TunTsi

    TunTsi Re 800 E-tec mod

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Ei mielestäni pidä paikkansa.. Ainakin Lynxin kelkoissa on pirun hyvin toiminut alusta jo vakiona.
    ^ Jos tuota mieltä olet, niin ei sinulla niitä kokemuksia juurikaan sitten ole.

    Mitä tuohon Fusion 900 tulee, niin en ole kuullut yhtään hyvää sanaa koko kelkasta. Eräällä nimeltä mainitsemattoman kerhon porukalla oli testiajopäivä ja heillä oli testissä neljä eri kelkkaa: Rx-1, R-evo, Rev ja Fusion. Koko porukka ajeli vuorotellen joka kelkalla. No kuitenkin loppumatkasta kävi jo niin että syntyi tappelu syystä että kukaan ei halunnut ajaa Fusionilla. Oli se kuulemma niin järkyttävä ja arvaamaton vehje.
     
    jtormanen tykkää tästä.
  16. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    kävin yhesti kokeileen semmottista...en toista kertaa..minunmielestä laiska,kankea,tärisi ku pesukone..alusta ihan paska..
     
  17. Lumimies

    Lumimies Kalustoa päivitetään

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??


    Juuri tällaista kommenttia voi odottaa "kattipojalta" :mad:
     
  18. Pollari

    Pollari Guest

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Myös pollepojalta.
     
  19. posodoka

    posodoka Polaris 600RR

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Tämä lynen alusta ei ainakaan minusta ollut hyvä, olisin tehnyt muutoksia. Mutta jokainen vehje on eri vehje ja kukin säätää halutulla tavalla. Jos vertaan 900 fusionia 600:een niin eroa on. Ainoa asia mikä 900:ssa oli parempaa oli teho. Lähti aika railakkaasti. Sanaa laiska ihmettelen suuresti. Jeps tulis jo lumet!!!

    t.Link
     
  20. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Re: Miksi Fusion 900 niin halpa??

    Kerran olen pikaisesti kokeillut tuollaista ylipitkää 900 pollea SLP:n putkella ja softalla. Ei oikein vakuuttanut lähdöillään ja kone täristi niin maan perk..leesti, ohjaustangosta tuli kauheat "vibrat" ja jalkapohjia kihelmöi kun tärinä siirtyi astinlaudoista jalkoihin.
    ps. Thunderin kone josta on poistettu tasapainoakseli täristää vähemmän kuin tuo keksintö.
     

Suosittele tätä sivua