1. dragman1 Member

    Onko kukaan kokeillut Fusioniin joitain muita kuin orkkis suksia?.
     
  2. Guest

  • PURE Ski-Doo 600 XRS Mzx

    SLP:n suksia on laitettu, ne on matalemmat kuin alkuperäiset ja näin etupukki tulee pidemmälle ja ohjaus kevenee.
     
  • Jooman PRO RMK 850 3” -19, Tundra 600 EFI ES -21

    SLP:n sukset ovat kestävämmät. Kunnon ojan pohjatälli niin orkkikset ovat poikki. Siinä varmaankin suurin syy vaihtamiseen. :p
     
  • dragman1 Member

    Ite laitoin slp slt sukset alle joista on molemmat kantit höylätty matalaksi.Tuntemuksia suksista: ohjaus keveni melkosta paljon ja ohjauksesta tuli tosi tarkka mutta pehmeällä ajettaessa puskee .Onko muilla samanlaisia kokemuksia?.
     
  • tn New Member

    Tänään laitoin ja slt alle mutta koeajo suorittamatta. Miksi höyläsit kantit pois?Eikös ne kantit ohjaa just pehmeässä.
     
  • dragman1 Member

    Silloin kun hommasin nämä slt sukset 2004 pro x2:seen isot viisaat rev kuljettajat kertoilivat että suksi pääsee joskus yllättään ellei kantteja höylää pois.Samoihin aikoihin Moottorikelkka lehti julkaisi suksi testin jossa oli kokeiltu pollen pro x:sään ja skidoo mxz 2001:seen Slp Slt,CA pro ja joitain muita suksia,testin slt suksista oli lynx:sin pajalla höylätty kantit pois ja testikuljettajat valitsivat parhaimmaksi sukseksi Slp Slt sukset.
     
  • kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Jep, kaikki tuntuu höyläävän ne ulkokantit niistä pois.
     
  • SvaR Well-Known Member

    Mulla oli edellisessä kelkassa SLT mallit ja minä höyläsin niistä pelkästään sieltä ulkoreunasta sen kantin pois eli sisempi kantti sai olla.

    Vieläkin on ikävä niitä suksia!
     
  • reviäikävä Member

    Mulla on jääny yhet revin spl sukset ( semmoset joita sai mukaan kun tilas 04 revin ennakkoon) Ovatko ne kyseenomaiset spl slt sukset?
     
  • Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Nehän ne on.
     
  • jagged Well-Known Member

    Onkohan kellään kertoa kokemuksia Powder Pro sivakoitten toiminnasta Fusionissa?
     
  • TOMPPA Well-Known Member

    Itse laitoin 900 Sixin alle SLP:t
    Ohjaus muuttui tosi kevyeksi ja tarkaksi, ainakin Sixpäkin alle käy kun nenä päähän.
     
  • KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Siis SLT:t vai Pouderiprot?
     
  • TOMPPA Well-Known Member

    SLP Powder Pro
     
  • M.M.K Well-Known Member

    mikkä raudat tompalla on powdereissa?
     
  • Suitsa Member

    Kummat sukset järkevämpi laittaa fusioniin slp powder pro vai slt normaaliin reittiajoon? Tarkoitus olis saada ohjaus kevyemmäks! Mistä kannattaa hommata kyseiset sukset? ???
     
  • Guest

  • Suitsa Member

    Suksien jouset sekä etupukin jousi vaihdettu mutta silti ohjaus mielestäni liian jäykkä. :'(
     
  • Guest

  • Suosittele tätä sivua