FX Nytro RTX keskustelu

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 25/3/07.

  1. oo-pee

    oo-pee Active Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ei tartte kevlar kuomuja eli kuomut ovat kevyet ja kestävät. Vastaavat kuin Brp tuotteissa. Kyllähän aina pieni laihdutuskuuri voisi olla paikallaan niin kelkan kuin kuskin osalta mutta kelkka tulee jo roin messuille esille.
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tempaseppa oo-pee tuo etupuskuri kuikkaan ja laita foto tänne!
    :p
     
  3. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Nonii, löytyhän niitä... ;D
    Aika hieno. ;D
     
  4. oo-pee

    oo-pee Active Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Pyh, mitään etupuskuria pois oteta.. rakennetaan kunnon karjapuskuri millä voi antaa ``pusuja`` 8)
     
  5. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    ttu jos minua alat kolhiin niin tsot se on pää poikki. Vitsi vitsinä ;D Kuuluu lajin luonteeseen.

    Ps. Et ole KOSKAAN siellä steissönillä ku mie käyn ja aina oon kysyny sinua, mutta aina se on josaki leuvaamassa :mad:
     
  6. oo-pee

    oo-pee Active Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    En minä ole missään leuvaamassa.. olen tienaamassa. Raja on tarjonnut minulle vuodeksi hyväpalkkaisen jobin ;)
     
  7. Ike

    Ike RossiMaksi

  8. JVRE800

    JVRE800 LYNX RE 800R E-TEC

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Eilen lähti tilaukseen FX Nytro RTX ER 40th... Tässä alkaa pikku hiljaa syyhyttämään :-* :-* :-* Lupailivat puolentoista viikon päähän luovutusta.
     
  9. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Lupasivatko vielä  toisen simmipakan kaupanpäälle? ;D

    Mulle lupailtiin vähän samalla aikataululla.

    Edit: aloitettiin Pasin kanssa jo laihdutuskuurikin, kerrankin ajoissa ennen talvea ;D ;D ;D
     
  10. JVRE800

    JVRE800 LYNX RE 800R E-TEC

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Joo toinen simmipakka pehmennystä varten mukana. Meikäläisenkin olisi ihan hyvä pudottaa noin 5 kg painoa. Mitä olette mieltä Nytron astinlaudoista. Minun alla kuivatesteissä tuntui antavan pikkuisen periksi...??? 90 kg painoa ja ainakin verrattuna F7 astinlautoihin niin tuntuivat löysemmiltä. Täytyy varmaan ostaa jämäkämpää ruotoa niihin.
     
  11. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Jos se kuivatestaamasi vehje oli niitä esisarjalaisia, niin niissä on löysemmät astinlaudat kuin tuotantoversioissa. Lähinnä takaosaa jäykistetty.
     
  12. JVRE800

    JVRE800 LYNX RE 800R E-TEC

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Pompin siinä Kuopion Yamaha Centerissä olevan Nytron päällä niin siinä ainakin tuntui olevan aavistuksen löysä astinlauta. Se taitaa ollakin niitä ns. proto tyyppejä...
     
  13. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    http://www.youtube.com/watch?v=Qz3MZ3q6Hh4

    Joillakin on jo alkanut kausi....

    Ike
     
  14. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Oispa täälläkin jo lunta tuon verran ::)
     
  15. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Jösses toi kuulostaa nuhaselta vehkeeltä. HUUUUTAAA turboa! :-* Silti melko keveästi toi tuntuu puuterissa liikahtelevan...
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kävin taas aikani kuluksi ottamassa kylmät tyypit Nytrosta. Taitaa olla todella kova laite ensi talven kahinoissa. Myyjä kertoi, että on kevein kelkka 600ccm sarjassa tällä kaudella, ilmeisesti tuotantomallit on keventyneet protoista vielä melkoisesti. Lisäksi kelkka on kuulemma nyt ihan erimalliin tehty, aivan valmis kisoihin ilman mitään muutoksia. Suorituskykykin on nyt kohdillaan. Kertoi tuon olevan kaikkien tuotantokelkkojen kovin kiihtyjä ja kuitenkin kulutus on kovassa ajossakin vain 16l/100km. Noilla spekseillä tuo on kyllä kovin rauta mitä nyt on tarjolla. Miten on, kenellä on tuosta enemmän kokemusta, pitäisiköhän laittaa nimi kauppasopimukseen (tietenkin niin, että nuo kaikki myyjän kertomat asiat kirjataan myös sopimukseen)?
     
  17. kepestologi

    kepestologi Fusion Dragon 600 ho

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ilman muuta, mukava lueskella talveen mittaan sitten "kommentteja". Taitaa Catiska ola niin, että laitat pelin ku pelin alle niin tulee sanomista!! Eipä tämäkään ole varmasti sen valmiimpi ku muutkaan viivalla, mutta varmasti kehitystä Jammussa on tapahtunu paljon..
     
  18. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ilmotettu paino voi olla mitä vain, mutta ainaki oma selkä huusi hoosianna kun yritin tuota keulasta messuilla nostaa. Verrattuna taas xp reviin, jonka nosti helpo. Vaikea uskoa että tuo on kevyin, päinvastoin uskoisin että painavin.  Yamahathan on joka vuos ollu sellasia, että ei tarvii muutako kovaa ajoa alustansakaan puolesta, ainaki vielä syksyllä myyjien mielestä :D  Ajoasento tuosa itelle oli kyllä aika hyvin kohdallaan, ainoa vain, että melko loivassa kulmassa on ohjausakseli ja korotuspala sais olla eteen taakse säädettävissä oleva.
     
  19. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ehkä minä vain odotan liikaa kelkoilta... Mutta, tuo viestini ei ollut Nytron mollausta, mielestäni se vaikuttaa erittäin hyvältä, parasta mitä Yami on minun makuuni tehnyt pitkiin aikoihin! Piikkini oli lähinnä siinä, että kuinka jotkut myyjät (merkistä riippumatta) viitsivät valehdella asiakkaalle noin paljon. Mikään kelkka ei ole valmis kisaan tehtaalta tullessaan, mutta ei se oikeuta myyjää niin valehtelemaan. nytro ei ole painava, paino alkaa olla jo kohdillaan, mutta selvää valehtelua on väittää sen olevan kevein, ei edes lähelle sitä. Maailman nopein tuotantokelkka se voi olla, sitä en tiedä, epäilen sitäkin. Kulutuksesta en sano mitään, kovalla ajolla tarkoitetaan niin montaa asiaa, mutta varmaa lienee, että piheimmästä päästä se varmaan on.

    Kyllä myyjät monesti vetää kotiinpäin, tuo oli vain niin räikeää :)
    Tiedänpähän, etten kahden järven välissä olevasta kaupungista einakaan Yamahaa osta, periaatteen vuoksikaan. Muuten tuollaista Nytroa voisi harkitakin, katsotaan kauden jälkeen kuinka nämä uutuudet on pelanneet (siis Nytro ja XP). Mielenkiintoisia nämä ainakin on.

    Mutta, ensi talvena ainakin Yamien omistajat saa kaudesta kaiken irti. Maksiki odotusaika osalle kuin osalle on kuulemma 3 päivää, se on hyvin se.

    Muuten, onko tuohon vielä saatavana tarvikkeena kapeampaa tankkia ja istuinta? Telatunneli on ylhäältä kavennettu kuten Lynxissä, mutta jostain syystä istuin ja tankki on tehty leveämmäksi. Ajoasento tuntuu minulle muuten hyvältä, tanko 3" ylemmäs mutta jalat pitäisi saada vähemmän "lehmipoika"asentoon. Tuon pikkuveljessä olisi siltäosin asia paremmin hoidettu. Toki tuo on vain pikku juttu, pärjää tuollakin.
     
  20. machz

    machz Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Tuosta kulkupuolesta sen verran, että vakiot RX-1 ja Nytro rinnakkain, niin Nytro oli nopeampi joka osa-alueella ja käsiteltävyys oli kevyempää. Mikään raketti se ei todellakaan kuiten ole ja itselle ajoasento ei ihan ollut vielä omiaan. Istumakorkeus hyvä, mutta se haarusväli etupaneeleineen perseestä.
     

Suosittele tätä sivua