G-typet

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä jkomu, 11/7/06.

  1. JEP

    JEP RE -14, XCF, Viking II, Lynx 3500, XCSP 500

  2. rainbow6

    rainbow6 KRT

    ^ Tuossa 98 varaosaluettelossa oli samanlainen tankki kuin BRP:n räjäytyskuvien 99 -mallissa. Hmm, mulla on sitten varmaan 97 tankki. Yksi 99 tankki olisi kiikarissa, pitääpä hakea se.
     
  3. S4ms4

    S4ms4 Lynx G-type Lynx RS vm:11 AC Alpha HC

    Eikös näitä ollut kahdella eri tankilla. Toinen semmonen missä korkeille nousee pystyyn ja toinen sulavalinjainen missä penkki nousee ylemmäs. Itellä siis tämä jälkimmäinen mut molemmissa kyl se "silmä" mistä näkee paljonko ainetta.
    Sitä en tiiä miten erittelee missä mikäkin, mulla on siis 99 g-type enduro special.
    Ja siis ku kaveri piirissä näitä oli ennen muinoin nii penkit ei käynyt ristiin eri tankkiin.
     
  4. rainbow6

    rainbow6 KRT

    Jep kun mulla 98 Enduro 500 Special ja ei ole sitä silmää vaan läpivienneistä tulee letkuliittimet ja läpinäkyvä letku niiden välissä. Vai onko tää joku aftermarket-viritys? Sellaset tilasin uudet kun ei ne kumit pidä. Olin siinä käsityksessä kuvien perusteella että tuo silmä on isommalla tiivisteellä niin vaikuttaa järkevämmältä. Tai sitten pitää vaan tulpata reiät jotenkin.
     
  5. rainbow6

    rainbow6 KRT

    Kokeillaan nyt uusilla läpivienneillä kunhan saapuvat Matkahuoltoon. Antaisin niille mielellään vähän liimaa kaverilksi. Olisi kumiliimaa ja liimaa HDPE-muoville mutta kumpikaan ei kestä bensaa. Sitten on bensankestävää liimaa mutta se ei taas tartu tankin muoviin. Tiivistin ne vanhat 2K akryyliliimalla joka kyllä tarttui muoviin mutta kesti bensaa 1kk. :mad: Noh, pitää tuumailla.
     
  6. rainbow6

    rainbow6 KRT

    https://motocafe.fi/tuote/tankin-lapivienti-516/

    Tuollaisethan siinä oli ja uudet tilasin. Ei ne kumit olleet miksikään menneet. Reikä oli vaan väljä kumille. Ratkaisin asian toistaiseksi pakottamalla PVC tai PUR -letkunpätkät metallinipan päälle. Jolloin kumi leviää enemmän reikään. Varmistin vielä asian hölväämällä reilusti tätä joka väliin:
    https://www.biltema.fi/autonhoito/autonhuolto/tiivisteaineet/tiivistysaine-118-ml-2000042268

    Vaikuttava aine tuossa on pääasiassa mäntyöljyhartsi joten on turvallinen NBR-kumille ja kestää bensaa. Permatex Nr 3 on ihan samaa kamaa tuotetietojen perusteella.

    Nyt on viikon verran ollut bensat tankissa ja on pitänyt.

    Tulipa samalla tehtyä jonkinmoinen 26-vuotishuolto.
     
    Seiti ja S4ms4 tykkäävät tästä.

Suosittele tätä sivua