GIANT 5.-7.3.2015

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä TuovilaTTT, 21/9/14.

  1. Henkka_

    Henkka_ Kelkaton

  2. Anski

    Anski Summit 800R 163 -11 Boondocker 600 3700 -14

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Täällä myös Giantin tunnelmia: https://www.facebook.com/kemijarvenmk?fref=nf ja https://www.facebook.com/events/639221439539987/
     
  3. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Hyvä Hemmo, eka päivän jälkeen toisena! :)
     
  4. SV

    SV Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Onko siellä upottu jäihin ku luki keskeytyksen syynä että joki petti alta.
     
  5. jones-

    jones- Nytro SE

  6. Aaa

    Aaa Active Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    GoPro-kypäräkamera otti hatkat Giantin ekalla pätkällä n. 30 km paikkeilla.. löytöpalkkio luvassa jos sattuis niin hyvä tuuri käymään että joku löytäs..

    102 Jari Lehtonen (040-7421798)
     
  7. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Ompa junnuissa tiukka taistelu, eka päivän ero vain 21sek. :eek:
     
  8. Värjäri

    Värjäri Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Samoin M50
    36 sekunttia.
     
  9. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    SamueLJackson peesaa Hemmoa puhallin Mountain Phazerilla kolmantena ;D
     
  10. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    A:ssa 3 min ja Hannu hyökkää ku härkä huomenna paanalle.
     
  11. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Jaa, popcornit mikroon....

    Katoin sitä "live"-juttua sen verran että tuli mieleen että oliko siinä muuta liveä ku se lähtö ja sitte haastattelut reittien väliltä?
    (koko työpäivää ei voinu kattoa... ;D Mutta sen verran että mitä ajoja näin niin ne tais olla edellisistä kisoista?)

    Mutta hyvä että jotain yritystä "live-streamiksi" :)
     
  12. JääPete

    JääPete BD RE 850 -18 , Formula 3 -96 Kemijärvi/Tampere

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    En valitettavasti löytänyt kameraasi. :'(
     
  13. zeta83

    zeta83 LYNX Rave RE

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    http://www.giant.fi/vanhat-kisat-1991-2012/voittajat-kautta-aikain tais joku taas höpöttää ;D
     
  14. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Ymmärtääkö wäiski ja hra xc minkä riskin otitta kun live striimiä arvostelette?
    Iso viha iskee, kynät katkotaan ja tejät teloitetaan aamun koitteessa. Live striimi on pyhä asia ja vaikka siellä pyöriikin vuoden vanhaa liveä, niin ei saa ristus kysellä näkyykö muilla tuoreempaa. Siittä ristiin naulitaan.
    Ja son pakko kattoa vaikka se tulis parkkipaikalta 8 tuntia, taikka silmät puhkotaan ja kieritetään tervassa ja höyhenissä.
    ;D ;D ;D

    Juniorit tavaa vääriä listoja, mitä lie arkisto heepon omia merkintöjä. Ne oli niin suvereeneja voittoja, että oikein vielä hävetti niitten muitten puolesta. ;D ;D

    ps. Älä nyt Jani sensuroi, ei nää nyt niin vakavia juttuja ole. ...ainakaan minulle.
     
  15. zeta83

    zeta83 LYNX Rave RE

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Ei tässä kyllä voi muutako nauraa.
     
  16. Stig

    Stig Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Meikäläisen mielestä tuo livekuva oli ihan loistavaa. Mikä onkaan parempi tapa päästä kisatunnelmaan? Jos hyvää livestreamia ei ole tarjota, niin mikäpä sen parempaa kuin näyttää parhaita paloja edelliseltä kymmeneltä vuodelta? Niin minä sen ainakin käsitin, ettei tarkoituksena ollut viilata silmään verkossa aktiivisia kelkkamaureja. Tokihan näin 4G-aikakautena tulevaisuuden Jonnet vaativat, että livestreamiin kuuluu 4K-livekuva pätkäpohjat ajaneen kypäräkamerasta höystettynä kakstahtisavuun joka tulee mobiililaitteen kaiuttimesta tahi vastaavasta.

    Olen hyvin kiitollinen siitä mitä sain tänään, kiitos järjestäjille! :)
     
  17. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Olikos siinä RE Lynksin penkki?
     
  18. Aaa

    Aaa Active Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    ok.. kiitos etsinnästä kuitenkin :)
     
  19. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    NO WITTU, empä arvannu että huomena oon sokia ja terwassa ja höyhenissä ja kynistä terät poikki.... ??? :( :mad:

    Pittääpä olla tarkkana ku tuolla kisapaikoilla joskus kuljeskelen ettei tuu mitään agentteja puhkoon mun kumeja... ;D

    Joo, mun kommentti ei ollu mitään veetuilua, ihmettelin vaan että noinko oli. hyvä että oli edes jotain live-kuvaa ja tulospalvelu pelas kyllä hyvin!
    Töissä huusin avokonttorissa kokoajan työkavereille tuloksia, vaikka ei ne niitä kiinnostanu mutta huusin kuitenki... ;D

    EDIT: minäku linkitin sitä linkki muillekin jotka ei ehkä niin kauhiasti seuraa näitä hommia niin niille tuli se käsitys että koko ajan olis ollu live-kuvaa. mut eipä se haittaa, kateltiin että ompa sielä mukava keli ku aurinko paistaa, ja sitte ihmeteltiin kuskien kommentteja että ku vähä lunta ja talven ekat kisat... ;D
     
  20. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: GIANT 5.-7.3.2015

    Hyökkäysvaunu on ihan oikeassa siitä, että silloin kun live striimi näkyy missä on ajo pätkää tai muuta toimintaa niin onhan sekin parempi kuin ei mitään.
    Sattui vaan olemaan tänään hetki (aika pitkä) milloin tuli vain viimievuotista pätkää, mikä oli ihan mukava katsoa sekin. Pariin kertaan, ei juurikaan enempää.
    Mutta ettei live kuvaa muilta voi kysyä on aika ihmeellistä, mikä tietysti pistää myös sen kieltäjän lukutaidon ja henkisen tilan arveluttavaksi tai ei ainakaan vakavasti otettavaksi.
    Ja se on huvittavaa, että jotkut voivat kysyä tai arvostella täällä palstalla striimiä ja jotkut eivät. Se on oikeasti jo koomista.
    Mutta kuten joku tuolla kirjoittikin, kun mennään henkilökohtaisuuksiin, niin silloin ollaan jo sillassa.

    Paljon olennaisempaa on mitä Giantissa tapahtuu ja huomenna on toivottavasti paree keli kuin tänään. Tänään ei kelin takia tullut positiivista palautetta numeroliiveistä, on kuulemma näillä keleillä melkoinen lisähaitta. (tiedän, otin riskin tässäkin)

    Niin ajaako siellä joku myös henkilökohtaisista voitoista? Minä olin aina teamplayer, eikä omat intressit olleet etusijalla ;)

    Menkää näpekset nukkumaan, huomenna jatkuu kisat aikaisin.
    Hyvää yötä.
     

Suosittele tätä sivua