Harrasteluokka Vantaan Snowcrossissa

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Reima, 28/1/06.

  1. Reima

    Reima Well-Known Member

    Nyt olisi tämänkin palstan sankareilla mahdollisuus saada muutakin painoarvoa kuin omakehu nopeasta ajamisestaan. Erityisesti muutamilla cattikuskeilla olisi nyt mahdollisuus näyttää muille, miten ajetaan. Uskottavuus olisi ihan eri tasolla, kuin itse kehuttuna. Voihan olla että olettekin jo kovia kuskeja, mutta kun noita nimimerkkejä ei löydy kisojen tulosluetteloista.

    www.vantaanmoottorikerho.fi/kilpailut_2006/kansallinen_bike_world_snowcross/
     
  2. tepa

    tepa ski-doo mxz x-rs 600 sdi -07

    niin..onhan tuo catti vähän kankea syheröissä ;) ei muutakun kaasu on asentoon!!!
     
  3. Keke

    Keke Well-Known Member

    Vielä voi ilmoittautua kilpailuun. Ilmoittautumiskaavake löytyy kerhon kotisivulta: www.vantaanmoottorikerho.fi
     
  4. Splitter

    Splitter Lynx Rave 550 -09

    Oiskohan sieltä radalta kuvia?
     
  5. Keke

    Keke Well-Known Member

    Tuossa on pari kuvaa jos noista nyt jotain selvää saa: http://asko7.softavenue.fi/kuvagalleria/mklehti/naytakansio.asp?HID=1469

    Lumikissa viimeistelee radan torstaina 8)
     
  6. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Harmi kun pitää olla noin kaukana... :(
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Sehän on vaan suhteellinen käsite. Siis se kaukana.
     
  8. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Nojoo, eihän toi olis niin pitkä matka loppujenlopuks muttakun ei ajokorttia ole ja tuo kuski ei kovin innokas ole ajeluttamaaan... :-[
     
  9. Keke

    Keke Well-Known Member

    Sitä varten rakensimme Helsinki-Vantaan lentokentän ;D Lähin kiitorata on about 300m päässä katsomosta... voi maa hieman täristä kun Md-11 pyyheltää ohi :eek:
     
  10. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Je kelkan kuljettaminen koneessahan on.. Aaah, tunnetusti hyvin halpaa, lähes ilmaista! ;) ;D
     
  11. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    No, löytyykös Reima sitten viivalta tuossa kisassa.
     
  12. Keke

    Keke Well-Known Member

    Halpaa ku saippuaa 8)

    T-Cat: Eipä löydy koska hänellä on kyseisenä päivänä muita tehtäviä. Vmk voittaa ainaki yhden luokan :-*
     
  13. Reima

    Reima Well-Known Member

    Ei löydy, kun minä en ole koskaan väittänyt osaavani ajaa, ajaa lujempaa kuin muut tai niin lujaa, että kelkat ei kestä, ym. Jos olisin niin kova kuski, niin ilman muuta olisin viivalla.

    Aion kyllä käydä laskemassa catit viivalta. Toivottavasti edes joku kovapuheinen cattikuski uskaltautuu paikalle
     
  14. AC440

    AC440 Livesports.fi

    En nyt tiiä, oonko mie kovasti puhunu, mutta mieli tekis tulla ajamaan... Hirvittää vain tuo 472km välimatka ::) Ei näillä budjeteilla, ko pitäis kelkkaakin korjata ;D
     
  15. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    "T-Cat: Eipä löydy koska hänellä on kyseisenä päivänä muita tehtäviä. Vmk voittaa ainaki yhden luokan"
    Ymmärrän, itsekin olen tuolla järjestävällä puolella juossut ja tulen juoksemaan. Mutta mutta, eiköhän noita Reiman manitsemia kuskeja kuitenkin löydy joka merkiltä eli ei kannata/yleistää provota sen kummemmin, jooko, aikuisten oikeasti. ;)
     
  16. frosty

    frosty Well-Known Member

    Juu, samaa mieltä. Muistaakseni en tällä foorumilla ole yhtään rääväsuu Cattikuskia vielä nähnyt. Tai muitakaan erityisen kovapuheisia kuskeja. Itsekään en omista ajotaidoistani ole mielestäni mitään maininnut.

    Mainitaan nyt sitten oikein virallisesti...
    En ole kova kisakuski, mutta viivalle tulen silti. ;D
     
  17. Keke

    Keke Well-Known Member

    Veikkaan että Catti-kuskit voittavat ainakin yhden luokan. Itse harkitsisin vakavasti Cattia jos ajaisin kilpaa koska tehdas on saanu aikaiseksi hyvän paketin. 

    T-Cat: Hyvä kun tässä ehtii edes nukkua.. no onneksi kilpailu on sunnuntaina..

    Toivottavasti kaikki pitävät radasta ja että kaikki viihtyvät. Päristelen sunnuntaina mönkkärillä jos jää aikaa.. :)

    Nii ja haluaisin sitte niitä kuvia/videoita, mutta pitää sitten sopia miten ne lähetetään.
     
  18. Reima

    Reima Well-Known Member

    No, ei niitä cattikuskeja tälläkään palstalla ole kuin muutama. Pahoittelut yleistämisestä. Nämä muutamat ovat vaan olleet aika kärkkäitä tuomaan omaa erinomaisuuttaan esille ja mollaamaan muita merkkejä. Nyt olisi kuitenkin tilaisuus hankkia painoarvoa sanomisille.

    Sanotaan se nyt vielä kerran julkisesti, itse en osaa ajaa kunnolla millään vehkeellä, vaikka kaikennäköistä tuleekin harrastettua omaksi iloksi. En myöskään näe tarpeelliseksi mussuttaa jollain palstalla jonkin muun kelkka- tai esim. mönkijämerkin painosta, tahtien määrästä, ym. Jokainen saa ostaa sellaisen laitteen kuin katsoo tarpeelliseksi. Tulipahan taas avauduttua... :-X
     
  19. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Oli kuulemma harrasteluokan osallistuja määrä tullut täyteen eli osallistujia tuntuu olevan kiitettävästi. No, siitä johtuen on ainakin yksi Catti "pro" puolella ajamassa.
     
  20. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Noh, ite oon ainaki tuosta jammujen painosta maininnut ja se on vaa syy miksei mulla ole sellasta... rahan lisäksi... tahdit kyllä kelpais... Heti ku oon iso, lihava ja rikas ni ostan semmosen ;D

    edit: ja tuo viiminen lausahdus on sitten sanonta ;D
     

Suosittele tätä sivua