JussiPennanen.com

Keskustelun 'Linkit' on aloittanut käyttäjä Jussi Pennanen, 20/2/10.

  1. Vs: JussiPennanen.com

    Kantapää pahin sit toinen sääriluu vähän haljennut lumpion kohdalta ja yksi selkänikamalitisty vähän mutta ei vaikuttanut pahalta. Juttu seura kelpaa kyllä.
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: JussiPennanen.com

    Tommoselta näytti mun kantapää leikkauksen jälkeen:
    [​IMG]
    Tulee kipsintekijät tutuksi, 8-10vkoa kipsissä ja vaihto 2 viikon välein, lihakset häviää nopeasti!
    Onko tuosta jtn videota olemassa? Mikä meni pieleen?
     
  3. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: JussiPennanen.com

    Perhana toipumisia vaan sinne!

    Mitä sitä anteeksi pyytelemään ko jos noin tiukille vedit ni eiköhän se kaikille riitä!

    Viteo olis kiva kyllä nähä..
     
  4. Vs: JussiPennanen.com

    Noniin pääsin nyt vasta vastaamaan kun olivat lukinneet tämän osion jostain syystä, syytä ei kyllä kerrottu, mutta nyt on auki ja toimii!
    Muuta videota ei taida olla kuin minun kypäräkameran pätkä, joka sekin katkeaa kuulema omiaanaikojaan. Liekko tälli ollut niin kova et hajonnut? Enkä ole keneltäkään saanut mitään kuvia tai pätkiä, mutta koska kyseessä oli harjoitushyppy ei siitä moni tiennyt, eikä osannut alkaa kuvaamaan kun hyppäsin pahemmin miettimättä.

    Pieleen meni ajolinja joka oli lyhyt ja mäkinen ja jäinen, mutta ihan oma moka tiesin ongelmat vaan ajattelin että kyllä se lentää noista huolimatta. Ei ole tosin minun tapaista jättää asioita puolitiehen vaan viedä ne 110% loppuun! Nyt vaan teki niin kovasti mieli hypätä olinhan kaksi päivää odottanut hyppäämistä! Mutta mitä tätä sotkemaan sattunut mikä sattunut nyt pitää vaan jatkaa eteenpäin ja keskittyä tulevaan!
     
  5. Vs: JussiPennanen.com

    Kiitos! Eiköhän Tästä kuntoon tulla vielä jokupäivä! Toivottavasti mahdollisimman nopsaan! Niin pääsee taas treenaamaan! Koitan kysellä onko kellään videota tuosta tapahtumasta. Olisihan se mukavaa myös itse nähdä miten siinä kävi :)
     
  6. Vs: JussiPennanen.com

    Joitain blogi kirjoituksia olen saanut tässä väännettyä kasaan.
    Voit käydä lukemassa uusimmat kirjoitukset täältä:http://jussipennanenfsx.blogspot.com/
     
  7. Vs: JussiPennanen.com

    Noniin, kantaluu leikattiin aikaisinaamulla! Kaikki meni niinkuin pitikin ja operaatio kesti noin kaksi tuntia.
    Kantapää näytti suunilleen samalta mitä Pupen kuvassa. Nyt vaan odotellaan kotia pääsyä!

    Sit loppuun kysymys,

    Haluatteko et kirjoittelen tänne tälläisiä juttuja vai pelkästään noita ajo juttuja? Rehellisiä vastauksia kiitos!
     
  8. Slakki

    Slakki 155 sks

    Vs: JussiPennanen.com

    Ihan mukava on lukea tekstiä että mites se ura jatkuu! Kuin pitkään pitää olla poijjes kelkan päältä?
     
  9. Vs: JussiPennanen.com

    Mukava kuulla et jutut kiinostaa! Vielä en ole saanut mitään tarkkaa arviota toipumisesta, toivottavasti huomenna saan kuulla. Sairaslomaa löi kuitenkin 2,5kk suoraan alkuun ja lisää voi sit pyytää.. Järjetöntä? Tuntuu ainakin aika pitkältä ajalta, enhän mä nyt noin pitkään malta töistä olla poissa.. Saatikaan kelkan selästä :) Mutta kyllä mä meinasin kuntouttaa itseni kunnolla! Eli jos vaatii noin pitkään rauhassa olemista niin kait se on sit oltava!
     
  10. Crane

    Crane Enduro 500 -01

    Vs: JussiPennanen.com

    Itellä ainakin kiinnostaa sairaskertomukset/toipuminen. Nimimerkillä marraskuun lopusta ollut saikulla ja 1,5kk vielä jatkuu. Toipumisia vaan sinne!
     
  11. Vs: JussiPennanen.com

    Mitäs ihmettä sinulle on sattunut? Kuulostaa kyllä vakavalta kun noin pitkään ole..
     
  12. Crane

    Crane Enduro 500 -01

    Vs: JussiPennanen.com

    Ei ole edes vakavaa. Polven eturistiside rapsahti poikki ja siitä erinäisten syitten takia leikattiin vasta pari viikkoa sitten. Ensimmäinen kuukausi meni odotellessa että kyllä se siitä paranee ja sen jälkeen pääsi ortopedin juttusille, magneettiin jne.. Tämä oli vielä yksityisellä. Ennen leikkausta oli kuntoutusta että oppi kävelemään/ojennusvajeen pois saanti ja leikkauksen jälkeen sama kuntoutus edessä. Kuulostaa noista sinun vammoista lyhyeltä ajalta tuo 2,5kk, mutta toivottavasti olen väärässä. Fysioterapia on kaiken A ja O.
    Pari viikkoa sitten itellä oli vaikeuksia päästä vessan kynnyslistan yli, mutta nyt voi jo hyvin varata jalalle. Kusella käynti otti sen 15minuuttia ja se kuseminenkin vähän niin ja näin, välillä olis voinu kusta vaikka lattialle ;D Nyt nämä ovat jo mukava muisto menneisyydestä ja olen paria kokemusta rikkaampana tietäen mitä on kipu ja ummetus(johtuen opiaateista) 8) Se on tuo paikallaan oleminen liikkuvalle ihmiselle vaikea kun siihen joutuu. Sosiaalinen media on arvossa arvaamattomassa ja toisten kokemukset tärkeitä. No eipä tähän topiciin itketä enempää.
     
  13. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: JussiPennanen.com

    Parantele Jussi rauhassa. Aikoinaan rikoin moneksi kappaleeksi sääriluun ja tein kaikkea muuta kuin lepäsin sitä parannellessa niin ei tullut parasta mahdollista jälkeä... Ei sitten myöhemmin harmita
     
  14. Vs: JussiPennanen.com

    Kiitos neuvosta! Pitää se varmasti malttaa kunnolla parannella ettei vaan sit jatkossa tarvitsisi mittä "Miksi en malttanut silloin!" Olen yllättynyt miten vähän tämä kantaluu on kipuillut ensimmäisenä yönä leikkauksesta.. Verrattuna polveen, sehän kipuili aivan älyttömästi joka tosin johtui ihan nesteen kertymisestä polveen.. Kylläpä tuntui hyvältä kun siitä verta alettiin poista... Jo valmiiksi pirun kupeeseen polveen vetästään piikkiä piikin perään... No onneksi kivut sitten helpotti ja ei se kuulema ollut ihmekkään ettei kipulääkkeet auta kun polveen oli 40ml verta kasaantunut. :0
     
  15. Vs: JussiPennanen.com

    Crane: No jopas on ollut sulla huonoa tuuli. No mutta onneksi olet toipunut ja mikä parasta niin se et voi jo ite tehdä kaikkea. Itsekkin olen huomannut et vessassa käynti on yllättävän pitkä ja raskas reissu.. Tuleepahan vähän liikuntaa, et ei ihan luihdu kasaan ;)
     
  16. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: JussiPennanen.com

    Voi juma, mulla ei auttanu särkyyn oikestaan mikään muu paitsi kipupumppu joka pukkas suoraan selkäytimeen litkua!
    Kinttu oli kipsattuna varpaista polven alapuolelle 8 vkoa ja lihakset hävisi, nilkka jäykistyi ja helevetti alako kipsihoidon lopettamisen jälkeen.
    Kävelemään opettelin Astars Vectori jalassa, nilkassa ei ollu mitään tukea jäljellä.
    Tuosta on nyt tasan vuosi aikaa ja riesana on nahkasta läpi tunkeva ruuvinkanta. Lekuri totesi että se pitää poistaa vaan röntgenikuvat on hukassa, turhauttaa...
    Nuori sällihän sä oot, varmaan parantuukin paremmin, hope so!
     
  17. Vs: JussiPennanen.com

    Noniin huomenna pääsen kotiin!! Leikkaus meni hyvin ja ruuvit ruuvattiin paikoilleen! Kuvia löytyy Facebookista en nyt saa niitä tänne kun vähän hankalempaa tällä ipadilla siirtää niitä nettiin :) Toivotaan et toipuminen olisi suhkot nopeaa ja kivutonta! Kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu!
     
  18. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: JussiPennanen.com

    Meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle! Ei muutako juttuja vaan tulemaan, lukee ken haluaa
     
  19. Vs: JussiPennanen.com

    Asiakunnossa! Kirjoitellaan siis sitä mukaan mitä tulee juttuja. Nyt vetäs taas lihakseen sellasen piikin että ei meinaa näppäimiä löytää ;)
     
  20. Vs: JussiPennanen.com

    Nyt olis vähän röntgen/mangneetti kuvia näytillä jos joku haluu kattoa. :)

    Löytyy täältä,
    http://www.facebook.com/album.php?aid=338333&id=248468081281
     

Suosittele tätä sivua