Kaikki nettikaupat tälle osiolle

Keskustelun 'Linkit' on aloittanut käyttäjä janppa, 22/1/06.

  1. K4M1

    K4M1 Myytävänä: Polaris IQ Touring 600 -07

    Tilasin tossa kesällä ku dollari oli vielä ennätys halpaa. Noin 1 ½ viikkoa kesti paketin tulo ja muutenkin sähköpostin vaihto oli kiitettävää.
     
  2. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Jeess, kiitti. Yhellä toisellaki oli kestäny ton 1 ja puoli viikkoa.
     
  3. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Ukko-Hapalle tuli jatkot tunneliin ja telastoon USPS:llä, rahti oli sillon 75$. Se vanha denso ite ei ruvennu lähettään Suomeen mutta katherine-muori ymmärsi yskän ja niin lähti Hiawatha soutelemaan halki veden.

    edit:eli siis United States Postal Service, niinkö se näkösjään sanoki tosa..
     
  4. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    Sanokaapa joku luotettava ja nopea (jenkki) nettikauppa joka myy Polariksen alkuperäisiä varaosia.
    tässä ketjun alussa oli yks(/www.worldofpowersports.com) mutta siinä luottokortilla maksaminen tökkää johonki bugiin
     
  5. ryder

    ryder Poo

    No Ronniesillta ainakin saa.
    http://www.ronniesmailorder.com
     
  6. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Onko muilla ollu ongelmia Fcmoton tilausten kanssa? Tilasin kypärän 27.1-09 eikä vielä kuulu mitään kyselyistä huolimatta..
     
  7. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    JAWS:illa oli postikulut 120$ äänenvaimentajalle lentopostina, turhan kallista ehkä.
     
  8. janppa

    janppa Guest

    Juu tosiaankin, kannattaa tilailla pienellä varauksella tavaraa tuolta. Maksaminen tökkii.. Itselläni tällä hetkellä kanissa vähän reilut 300 e, kun järjestelmä ei ollut hyväksynyt korttia, eikä tilaus rekisteröitynyt. Jostain syystä oli kuitenkin tehnyt katevarauksen tilille ja nyt asiaa selvitellään josko ne saisi takaisin käyttöön. Asiakaspalvelu tuolla pelaa sähköpostin välityksellä hyvin, joten ei sen puoleen hätää.
     
  9. Stained

    Stained Rattikelkka

    Miten näiden tilauksien kanssa ku oon miettiny tässä, että se tulisi varmaan monta euroa halvemmaksi tilata ulkomailta ku ostaa lähimmästä liikkeestä? ???
     
  10. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    Vähä riippuu mistä tilaa, jenkeistä tilatessa hinta+tullit+postikulut, mutta jos euroopasta tilaa niin tulee ilman tulleja.
    Tämä siis minun tieto
     
  11. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    EU-maista...

    Esim. norjasta tulee tullitariffi.
     
  12. Stained

    Stained Rattikelkka

    Pitääkin tästä lähtien alkaa tilaileen saksasta tavaraa. :D Eikös siellä ole aika edullista??
     
  13. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    No iha sama :D
    hyvä vaan että korjasit, eipä tullu mieleen tuo :\
     
  14. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    ite olen tilannu jumotolta eikä osista ole kuulunu mitään olen kysellykki mutta vastausta ei tule ja on menny jo pariviikkoa.
    onko se sitte joku helvetin autotalli firma :mad:
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Jos sulla on mahollista käyttää kännykkää ni kokeileppa soittaa; 045-1130088
     
  16. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    tänään tuli paketti jumotolta kaikki sovitut osat tuli.osien myöhästyminen ei johtunukkaan kauppiaasta vaan wisecolla oli joku hämminki.
    toimitus oli loppujen lopuksi nopea verrattuna moneen muuhun nettikauppaan.parissa päivässä tuli kauppiaalta paketti minulle  :D.

    on myös korteniemeltä paketti tulossa mutta eipä ole kuulunu vaikka luvattiin viikolle 12.
    toista kertaa en enää tilaa korteniemeltä kun lähetin tilauksen niin sanottiin että osat on muutamassa päivässä. no viiko kuluttua tilauksesta sanottiin että laita osille numerot. mie laitoin net numerot niin siitäki alkaa oleen jo pariviikkkoa eikä osia ole vieläkään mulla :mad:.
     
  17. Kupla88

    Kupla88 New Member

    http://www.takarengas.com/  Tuolta löytyy moottoripyörien osia, ajovarusteita ja vaikka mitä!
     
  18. Stained

    Stained Rattikelkka

    Tulipa tilattua www.Ridestore.se nimisestä Ruotsalaisesta nettikaupasta Foxin huppari ja paketti tuli viidessä päivässä tänne lappiin. :) Maksettiin tilisiirtona sunnuntaina ja paketti lähti maanantaina postiin -> Perjantaina oven takana. :D Todella nopeaa ja hyvää toimintaa. Suosittelen. 8)
     
  19. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    joo eli numerosta 045-1130088 saa kiinni ja pääsiäisen jälkeen vielä paremmin tosta numerosta nykyiseen verrattuna.
    Jos ei vastaa niin tekstaria kehiin niin tietää soittaa takaisin (välillä kun treenaamassa tai muualla norkoilemassa niin voi olla yli 10 puhelua niin kaikkiin ei ehdi soittaa takaisin siksi seksiviesti auttaa )

    #Jukkis = kauppias retala itse
     
  20. mielipuoli

    mielipuoli thanderi 900 iq600rr

    http://www.rmstator.com/
    oiskohan tämä kauppa pitäny laittaa tuonne arctic cat keskustelun puolelle :-X
    onko kellään kokemusta tästä liikkeestä?
     

Suosittele tätä sivua