Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

Keskustelun 'Kerhotoiminta' on aloittanut käyttäjä Reissumies, 29/2/08.

  1. jouhyy

    jouhyy Polaris Pro RMK 800 155" -17

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Juu,hyvät oli talkoot ja touhua riitti kaikille. Ja ruksit on kyllä tarpeeksi punaset että pitäs näkyä :D
     
  2. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    joo ja niitä on nyt mistä saa kriminaali vandaalit särkee, jos joku näkee jossain jonku vandaalin (ikään, ihonväriin ja sukupuoleen katsomatta) särkemässä jonku niin voi surutta syöttää semmosen sille, kuituahan siiinä on ja se on muotia nykyään. ja on mistä laittaa tilalle sit uus :D hah

    Kiitos vaan omasta puolesta kaikille ketä oli talkoissa, hyvin kyllä saatiin aikaan ja juttua riitti :D
     
  3. Reissumies

    Reissumies Well-Known Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Reittimerkkitalkoot on pidetty ja saatiin tehtyä yli 100 uutta ristiä. Kiitokset kaikille ahkerille talkoolaisille.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  4. julli82

    julli82 Well-Known Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Onko kellään reittikarttaa gepsiin kainuun reiteistä?
     
  5. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    http://www.infokartta.fi/kainuu/

    tuolta saa ainaki napulteltua päälle kelkkareitti kartat suoraan. en tiiä onko apua tähän mut näissä s60 käyttiksellä olevissa puhelimissa toimii hienosti gbsin kans :) tuota oon ite käyttäny kännykällä :) alareunassa on ohjeet miten sen saa ladattua siihen :)
     
  6. julli82

    julli82 Well-Known Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Tuo ei vissiin tallenna niitä karttoja puhelimeen ja vaatiiko se sen nettiyhteyden?
    jos jollakin olisi vaikka garminiin käypäset reitit?
     
  7. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    ei tallena joo, ja vaatii netin, mut kelläpä ei nyt avaruusnano aikana ois nettiä kännykässä? :D onko jollaki semmonen? :O :O
     
  8. julli82

    julli82 Well-Known Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Pitänee sitten kait joku mokkula tuohon puhelimeen survoa. ;D
    ois vaan ollu niin nätti tuohon garminin nuvi-kaattoriin laittaa.
     
  9. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    oottelehan jos tässä jollaki viisalla sattuu olemaan vaikka :)

    kannattaa laittaa viesti tuohon toiseenki ketjuun tuossa toisessa osiossa jos joku ei satu lukee just tätä :)
     
  10. Reissumies

    Reissumies Well-Known Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Täältä saa kattavan reittikartan Garminiin:

    http://www.kartman.se/

    Olen toimittanut Kainuun reitit Mickelle. Häneltä koko pohjoiskalottia kattavan reittikarttan saa ostaa kohtuulliseen 400SEK hintaan + 100 SEK päivitys seuraavilta vuosilta.

    [​IMG]
     
  11. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    tuota tuota, oisko se sitten 8. pvä su klo12 ne risun teko talkoot järvimerkkejä varten? Itse joutasin sillon siihen puol kolmeen olemaan paikalla kyllä :)

    sit ois vielä tuo siirto radan raivaus kulunta - jormua

    ja tuo huuhkajan vaara käydä läpitte viel.. ? ehdotuksia millon sinne mennään?
     
  12. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    minä ainakin näillä näkymin joutaisin tulemaan... :)
     
  13. Juha__L

    Juha__L Yamaha SXR 700

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Minulle käy myös tuo talkoo ajankohta.....
     
  14. warrejori

    warrejori Apex. -13

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Sunnuntaina voitais raivata esim Pikkuketun ja Lohtajan väliä ja raivatuista risuista karsia järville viittoja. Raivauskalusto sitten mukaan ja kahvit ja makkarat voin tuoda koivuhalkoja että saadaan tulet. Raivaussaha on nyt varustettu uudella männällä, kenellä se on nyt hallussa niin toimittakoon sen talkoisiin.
     
  15. tovayryn

    tovayryn BDPA General Manager

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    tänä sunnuntaina oon töissä niin en itse pääse paikalle, mut tuolloin 8pvä kyllä :)
     
  16. jouhyy

    jouhyy Polaris Pro RMK 800 155" -17

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Ens sunnuntai käy mullekki!! Ny tulevana on menoja...
     
  17. pipox

    pipox Well-Known Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Ensviikonloppu 8. - 9.11 käy mulle talkoot, LA aamupäivä, SU koko päivä
     
  18. VäiS

    VäiS Sidewinder M-tx

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Oliko huomenna 1.11 mitään talkoon tynkää? Vai vasta viikon päästä 8. - 9.11?
    Huomenna kerkeis olemaan muutaman tunnin. Seuraavana viikonloppuna kyllä pääsee mukaan..
     
  19. warrejori

    warrejori Apex. -13

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Pidetään niitä talkoita sitten ensi viikonloppuna 8.11 ja 9.11 kokoontuminen Purolan tb:lle klo 10.00. Töitä riittää vaikka joka viikonlopuksi ennen talven tuloa. Tänään olin yhden miehen talkoissa eipä tarvinnu tehdä tulia kun ei ollu muita makkaran paistajia.
     
  20. varrejori

    varrejori Member

    Vs: Kajaanin moottorikelkkayhdistys ry

    Kainuunportin risteyksessä olleet merkit pystytin samalle alueelle, tolppia tarvitaan lisää hommaan niitä jos JOKU toisi talkoisiin tullessaan niitä rukseja. Talkoot molempina päivinä että mahdollisimman moni pääsisi , itse olen niissä lauantaina klo 14:sta ja sunnuntaina koko päivän. Halkoja oon kuletellu auton peräkontissa viikon ,ottakaa makkarat mukaan että on syy poistaa ne sieltä. K aikenlaiset asiaan kuuluvat työkalut mukaan.
     

Suosittele tätä sivua