KBC MOTO X-6 ZOMBIE

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jese, 23/9/06.

  1. Jese

    Jese Well-Known Member

    Oisko kellään kokemuksia kyseisestä KBC:n kypärästä talvi käytössä? Haluisin tietää millainen kypärä on kelkkailessa ja mitkä lasit sopivat parhaiten kypärään??

    kuva kypärästä: http://www.btosports.com/Merchant2/graphics/00000007/KBC_ZombieNEW.jpg
     
  2. Pemppa

    Pemppa Lynx RS #103

    No jossei muuta niin ainakin pirun hieno 8).. ja eiköhän se HJC:n turpasuojalla ole aivan toimiva
     
  3. jas2

    jas2 Well-Known Member

    Minä olen myös suunnitellut tuon kypärän ostoa, ja siihen Scott thermomax lasit. Onko muilla samanlaista yhdistelmää, miten on toiminu?
     
  4. yhistelmästä en tiiä mutta noi lasit on ainaki pirun hyvät.!! ei palellu posket eikä tuule naamaan.. mutta se nenä härpäke irtoilee jatkuvasti!
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Hesustapella saa nokan pysymään paikoillaan, kysykää vaikka M.Jakcsonilta ;)
     
  6. jas2

    jas2 Well-Known Member

    no, pitää sitte liimata se vaikka pikaliimalla kiinni, niin ei putoa...
     
  7. Wilsu

    Wilsu pilkkipulkka

    Mulla on KBC moto x Kypärä ja Scotin Thermamax -lasit, oon ollu tyytyväinen
    tähän settiin.

    Hommasin vielä Scotin neopreeni hupun, nassu ei jäädy kovallakaan pakkasella
    järvien ylityksissä ym. :)
     
  8. jas2

    jas2 Well-Known Member

    eipä saanut korteniemen mukaan tuota pottaa enää duellilta. Jouduin ostamaan halvemman KBC:n karvalakkimallin kypärän... :-[
     
  9. Migeli

    Migeli Guest

    [​IMG]

    Taitaa olla sama potta eri kuvilla?

    Melkein vois tommosta harkita itellekkin.

    http://www.mc-scatter.com/catalog/product_info.php?cPath=89_1066_1068&products_id=7287&osCsid=0931cda5cefc0406ea5afb3e38c8eba0
     
  10. Wilsu

    Wilsu pilkkipulkka

    Kannattaa käydä kyseleen Rovaniemeltä Tarvikekeskukselta niitä KBC -kypäriä, siellä oli ainaki viimeksi hyvä valikoima.

    Ja muutenki palvelu on hyvää :)
     
  11. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Ei ole sama potta. Toinen on Moto-X6 Zombie ja tuo sinun sinun linkittämä on Super-X6 Gun Slinger. Muista eroista ei ole tietoa mutta tuo Gun Slinger on ainakin kalliimpi...
     
  12. jas2

    jas2 Well-Known Member

    ei ole sama, tuossa gun slingerissä on erilainen rakenne, ei ole muovikuorta.
    Ja sitäkään ei enään saa.
     

Suosittele tätä sivua