Kelkka ruttutukusta

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä paavo, 31/3/06.

  1. nus nus ;)

    no ei sentäs. alko vaan kiinnostamaan jos ois ollu 07 summitti
     
  2. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    eihä tuolla mittää summittia oo kaupan? :-[
    Minä en löyä ku sxr jammun ja 500enskan..
     
  3. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    ha se on sitte nyt ihan vasta häipänny sielt
     
  4. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Mitä mielt ootte et kannattaako ostaa ja kunnostaa.. Kuulma ei oo muuta ku ETUPÄÄ, VASEN SIVU, ALUSTA vaurioitunu..[​IMG]
     
  5. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    550F jos ei oo tosi halpa niin ei kannata...
     
  6. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Pyytävät siitä 2400e
     
  7. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Tarjoo tonni
     
  8. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Sitä summaa aattelin mut joku on tarjonnu jo 2000e ja ne sano siel et jos haluut itelles tän nii 2400e ja saat.. Ja nyt mietin et onko sen arvonen ::)
     
  9. Halkku

    Halkku Guest

    ite en kyllä ostais..
     
  10. juhve

    juhve SKI-DOO mxz 600 etec irondog 2021

    Näyttäs siltä et menis samanverran osiin kun tossa mun revissä n.1000
     
  11. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Joo tulin vähä siihen tulokseen ite kans et en taida ottaa ku pistän tohon viel tonnin lisää nii saan F5 vm.03 ajettu 4000km eikä oo kuulma mitään vikaa :-*
     
  12. rave 440/mxz 800

    rave 440/mxz 800 Well-Known Member

    Olen sitä mieltä että kannattaa käydä kattomassa paikanpäällä niitä avk:n ajoneuvoja.kelkoissa on huomattavasti suuremmat vauriot mitä kuvista näkee.monesti yllärinä boksi rikki ja on vaikea löytää uudempiin ja isompiin koneisiin.ja miettikääpä miten linjaatte esim. -06 rc lynxin koneen jos se on kierossa? jostakin olen kuullut ettei siinä ei ole säätö mahdollisuutta.korjakkoon joku jos olen väärässä
     
  13. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Nyt tarvis pikasesti tietoa miten tuo avk:lta osto käytännössä menee.
    Jos oikein tulkitsin noita myyntiehtoja niin sen jälkeen kun tarjous on hyväksytty niin on 5 päivää aikaa hakea se raato pois sieltä ja vieläpä henk.kohtasesti.
    Miten mahtas onnistua ettei ite tarvis lähteä sinne, tulee tuota matkaa vähän turhan paljon.
    Kyydin kyllä saisin järjestettyä mutta sehän ei mahda onnistua että joku hakis sen sieltä ja löis vaikka transpointin kyytiin?
    Kokemuksia kellään ???
     
  14. Battery

    Battery Arctic Cat ZR600 Efi CC -02

    En tiedä tosta henk.koht jutusta. Ainakin kun iskä teki kaupat tukun kanssa, niin hänen veli haki kelkan pois. Toisaalta heissä on pientä yhden-näköisyyttä (tuplavahingot ;D)
     
  15. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    No siellä sivuilla luki jossain kohdassa että tarvii luovuttaa henkilötunnus ja romua haettaessa varauduttava todistamaan henkilöllisyys.
    On se tarkkaa puuhaa tuo romujen myynti ;D

    Kaikki tieto vastaanotetaan maanantaiaamuun asti, sen jälkeen pitää ottaa luuri kouraan ja kysyä ennen tarjouksen tekemistä onnistuuko että kaveri hakis.
     
  16. Petrol

    Petrol Lainattu

    Sitä palanutta Polleako meinaat? Kun eihän siellä kai muita oo? Kunhan vaa kyselen ei mitää tietoo siitä oo.
     
  17. matsooni

    matsooni Lynx rave 600 2013

    maksat sen ja lähetät kuitin faxila tai sähköpostilla avk:lle. ilmoitat romun tulonumeron sinne mistä tilaat kuljetuksen (ite käytin kiitolinjaa) sitä vastaan sen saa hakia sitte pois.
     
  18. keilukka

    keilukka Polle talli

    Eli toistetaan...
    Tarjoat semmoisen summan jolla se jää sulle...
    Sovit kuljetusfirman kanssa keikan ja toimitat heille tiedot mistä noutaa ja mitä noutaa... ja minne vie...
    Faksaat kuitin AVK:lle ja kerrot heille kuka yhtiö noutaa vehkeen...
    Sitten vaan odotat kotona raatoa ;D
     
  19. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Asia selevä, huomenaamulla soittelemaan :)
     
  20. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Tietääkö kukaan tämän ruttutukun tarjokin historiaa

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vioiksi ilmoitettu alusta, runko ja avaimet puuttuvat. No itse en kyllä mitään vikaa havaitse.  ???
    Ilmeisesti on 2005:nen 600 sdi?
     

Suosittele tätä sivua