Kelkkalehti.com 1-2014

Keskustelun 'Keskustelua lehdestä' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 31/1/14.

  1. bj45lava

    bj45lava Toyota teloilla

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    No mulla vaihtu osoite reilun vuosi sitten ja tähän asti tullu vielä käännettynä, mut ei sit näköjään viimeisintä nroa... Täytyy ostaa kioskilta kun perään itkeminen maksaa jo enemmän kuin toi irtonumero.

    Lasku on maksettu aina ja postillekin siirrosta uuteen osoitteeseen.
    Nyt muistin jo ilmoittaa lehteenkin uuden osoitteen odotellessa.
     
  2. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Tännekään ei oo lehteä tullu vieläkään.

    Viimeksi tänään soitettu asiakaspalveluun. Tilaus on ok. Kustantaja ei ole kyennyt toimittamaan jostain "kumman syystä" lehtiä asiakaspalveluun, joten sieltäkään ei pystytä lähettämään lehteä. Asuttukin yli kaks vuotta samas kämpäs. Itellan asiakaspalvelunkin kanssa juteltu. :mad:

    Joten taidan käydä Ärrällä...
     
  3. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Mietin vain, että niin tuotaniin, sillähän minä sen lehen oon tilannu ettei sitä tartte kiskalta käyä hakemassa. ???

    Elikkä jos tilaan tuulilasin vaihdon autoon ja maksan sen etukäteen, sovittuna vaihtopäivänä ei huollossa olekkaan aikaa ja lasiakaan ei ole missään. Täytän ilmotuksen että palvelu ei oo pelannukkaan. Odottelen..

    Tai jos en jaksa odotella ja katsastus lähestyy, käyn sitten hakemassa uuden lasin lasiliikkeestä ja vaihdan se ite paikalleen ja toivon että seuraava tuulilasi menis sovitusti paikalleen.

    Ei se maailma vain pyöri niin että kaikki tehään itte, in Finland we call this, reilu meininki. ;)
     
  4. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    On oravanpyörä, kun tätäkin ongelmaa lukee. Kekkonen syyttää postia, asiakaspalvelu Kekkosta ja lopuksi kaikkien sormi osoittaa tilaajaa, vaikka olisi osoitteet oikein ja tilaus voimassa? Ei sillä, etteikö posti-patessakin olisi joskus vikaa, mutta erikoiselta tuntuu nämä numerosta toiseen jatkuvat ongelmat?
     
  5. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Ei mulla oo ollu mitään ongelmaa, MK-lehti tulee aina ehyenä laatikkoon ilmoitettuna ajankohtana.
    :)
     
  6. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Sepä se
     
  7. T.F.K

    T.F.K Yamaha X-TX SE

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Tee Puppe tieteellinen koe ja tilaa kelkkalehti, niin nähdään alkaako sinullakin ongelmat vai löytyykö lehti laatikosta?
     
  8. Joske

    Joske Well-Known Member

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Melekolailla pahasti pisti silimään Libanonin kuvissa iliman kypärää hyppely...
     
  9. xtrimmi

    xtrimmi xtrim 800 re

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Olen irtonumeron ostaja ollu jo jonkin aikaa. Ehkä kohta kestotilaaja. Foorumia luen paljon. En tiiä onko oikea paikka ehottaa juttua lehteen, mutta vertailu tenavien kelkoista kiinostaa. Ja jos on jo tehty, voiko lukea diginä jostakin?
     
  10. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Mulla on ollu meneillään tämä kahden lehden välinen koe jo useamman vuoden, molemmat on aina tulleet perille, kutakuinkin ajallaankin. Tosin nyt toinen näistä jää tauolle, eli irtonumeroiden varaan toistaiseksi.
     
  11. Härde

    Härde Well-Known Member

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Minulle tuli lehti ja laskukin. Omasta mielestäni en ole sitä kestona tilannut (ollut kaikkien lehtien kohdalla periaatteena). Asiakaspalvelusta peruin ja aikoivat lähettää laskun siitä yhdestä lehdestä. Saa nähä milloin lasku pätkähtää laatikkoon ja paljonko lie. Kumma homma kuitenkin. ???
     
  12. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Yli viikko sitten tilattu asiakaspalvelusta uusi lehti kadonneen tilalle, eikä vieläkää tullu laatikkoon ;D
     
  13. migga

    migga Active Member

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Jos sen verta palautetta noista lehden jutuista, niin itsellä kiinnostaa aina se naisen mielipide ja tässä numerossa tuli luettua ne pukuvertailut. Pakkoko se on aina käyttää tekvestiä niissä testeissä, kun meikän rintavarustus ei mene siihen pelkkään tekvestiinkään millään ilveellä säädyllisesti...

    Vai saisiko tästä ihan oman jutun naisille sopivista turvavarusteista? ;)
     
  14. Elisa

    Elisa Administrator

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Hyvä pointti, itellä ei b-kupin kanssa ole ko. ongelmaa ollut, niin ei ole hoksannut ajatella asiaa myös tuolta kantilta.

    Ylipäätäänhän nuo vaatteiden (niin naisten kuin miestenkin) istuvuudet on todella paljon vartalonmallista riippuvaisia, eli mitään yleistä totuuttahan niistä on hankala mennä sanomaan. Parhaiten asia tietenkin selviää, kun käy itse kaupassa kokeilemassa :)
     
  15. Jote

    Jote Well-Known Member

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Digilehteä koskevaan tiedusteluun ei tullut vastausta. Olikohan liian arka aihe. Tiedustelin sitten paikalliselta kirjastolta mahdollisuuksia ottaa Kelkkalehti valikoimaan ja vastaus oli:

    "...tilauksen kanssa oli ongelmia. Jokaista numeroa täytyi karhuta kustantajalta eikä niitä kaikkia saatu siitäkään huolimatta, vaikka tilausmaksu oli maksettu. Tämän vuoksi tilaus päätettiin lopettaa. Mikäli kustantajalla ei ole käytäntö muuttunut, niin lehteä on käytännössä kovin vaikea saada valikoimaan..."

    En kehdannut lähettää linkkiä tähän ketjuun, että olisi edes pieni mahdollisuus päätyä hyllyyn.
     
  16. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Ei vissiin oo asiakaspalvelukaan toiminnassa ko säpöä koittanu laitella.. ???
     
  17. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Kelkkalehti.com 1-2014

    Lehti muuten tuli vajaa kuukausi sitten, eli kai sielä on mikrotukihenkilö käyny paikalla ja opastanu sähköpostin lukemisessa. ;)

    Kiitoksia!
     

Suosittele tätä sivua