Kelkkalehti MK 3-2024 KAUSI ALKAA

Keskustelun 'Keskustelua lehdestä' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 8/10/24.

  1. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Noniin,

    Kelkkalehden ilmestymisviikko on täällä. Jälleen kerran kausi avataan tutulla "ostajan oppaalla".

    2_3023_kansipikku.jpg

    SISÄLTÖ 4

    PÄÄKIRJOITUS 6

    INTROT 8-11

    ILMIÖT: KRISTALLIPALLOSTA AJATUKSIA 12-16

    KOEAJO: ARCTIC CAT ZR 858 SNO PRO 18-22

    KOEAJO: SKI-DOO SUMMIT X EXPERT 24-28

    KOEAJO: POLARIS TITAN NORDIC PRO 30-34

    KOEAJO: LYNX RAVE GLS TURBO 36-40

    OSTAJAN OPAS 2025: YLEISKATSAUS 42-46

    OSTAJAN OPAS 2025: KELKKAMALLIT 48-77

    PALUU TULEVAISUUTEEN: ARCTIC TRAIL 78-87

    KISAT: UNOHDETTU LAJI, OVAALI 88-93

    KISAT: ENDURON SM-TITTELIT 94-98

    KISAT: WATERCROSS KASVATTAA SUOSIOTA 100-104

    OIKAISU: LYNX ADVENTURE ELECTRIC 106

    KELKKAILUN MAAILMA & VARIAATTORI 108-111

    KELKKALEHDEN PODCAST 112-113

    KELKKALEHDEN TILAUSSIVU 114-115
     
  2. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Niin,

    Nopeasti postituksista. Viime vuona tuo postitus osalla alueista sykki todella pahasti. Syytä tähän ei ole saatu selville. Ei postilla kiinnosta tämmösiä selvitellä. Tälle kaudelleha posti sitten vielä entisestään huononsi palveluaan ja jakelun aikalupaus on aiempaa löyhemi. MUTTA.

    Me ollaan otettu kaiki löysä pois aikataulusta mitä ikinä vaan saimme. Paino tekee asiat nopeammin, lehti menee aiemmin jakeluun ja me toimitetaan lehti päivää aiemmin painoon. Tämä on paras mihin tällä hetkellä pystymme. Toivottavasti posti jatkossa hoitaa oman tonttinsa paremmin. Alku näyttää nyt hyvälle. Lehti on ollut tilaajilla jopa ennen meidän tavoitepäivää. Toivottavasti sama tahti jatkuu läpi talven.

    Sisältöä taustoittava podcast ilmestyy tänään tai huomenna aamulla.
     
    Vesukka, JiiKoo, S4ms4 ja 3 muut tykkäävät tästä.
  3. Salvelinus

    Salvelinus 49 Ranger 900T -23

    Onko tietoa, että milloin lehti on aina ostettavissa irtonumerona? Ettei tarvisi kovin montaa kertaa käydä lehtihyllyä väijymässä...
     
  4. Seiti

    Seiti Well-Known Member

    ^Eikö siitä selviä, ku pistää tilaukseen..
     
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    https://lehtipiste.fi/product/kelkkalehti/ Kyllä se pitäis vähitellen siellä jo olla. Käyppä katsoon tuolta lähin myyntipiste.
     
    Salvelinus tykkää tästä.
  6. jaskap

    jaskap Well-Known Member

    Oli jo Rovaniemen korkeudella ja sisältö näyttää olevan täyttä rautaa.

    Itsellä vanhin ostajan opas on vuodelta 2012, jota sitäkin tulee silloin tällöin selailtua. Kestävät näemmä hyvin aikaa. Liekö muilla samanlaisia perversioita?
     
    Salvelinus tykkää tästä.
  7. jaskap

    jaskap Well-Known Member

    Jaa mutta.

    Nyt on hävinnyt luettelosta painojen lisäksi myös tehot. Lienevät kuluttajan kannalta turhaa tietoa, painoa ja tehoa on aina riittävästi.

    Palaute ei ole lehdelle vaan valmistajille ja maahantuojille, kun eivät enää ilmoita näitä. Tietäjät toki tietävät, mutta satunnainen haaveilija ei erota 600efiä ja e-tecciä toisistaan ja voi olla yllätys, miten paljon joku malli painaa.
     
    Viikinki, Gaz, pezq^ ja 2 muut tykkäävät tästä.
  8. Gaz

    Gaz Well-Known Member

Suosittele tätä sivua