Kelkkanaisia?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä PolarisGirlErja, 31/1/06.

  1. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Neitini lähtee nyttemmin mukaan ihan mielissään, kävi se tangon takanakin mutta ei nähnyt järkeä tässä touhussa (ihme menijä).
     
  2. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.. :-*
    Ku tuo minun parempi puolisko halluis tietää(MINÄ HALUAN TIETÄÄ!)? ;D

    Oikeesti?!
    Kaikki nais kelkkijät ilmoittakkee! HEP!

    Ainaki "Elisa"
     
  3. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    No hyvä että keskustelun avasin.. ;D

    Meinaan että meijänki parempi puolisko on ottanu tän kelkkailun puheeks koton aika vakavsti ku pitäs oma kelkkaki hommata kun joutunu minun ja appi ukon farkulla ajeleen! ::)

    Äiskä halluis joku kevyen ja kevyesti käyntiin lähevän missä pakki sekä pikku ruokaisen laitettavan..? ???
     
  4. YaNa

    YaNa -15 Rmk

    tääläki vilkuttelee yks pohjosen kelkkatyär :)
     
  5. erya

    erya Lynx Enduro 500 sp

    Minäkin voin tunnustaa kuuluvani kelkkanaisiin, vaikkakin harrastanut olen vasta pari vuotta. Suurin piirtein yhtä kauan olen näitä kelkkalehden keskusteluja seurannut :)
     
  6. sintti

    sintti Member

    Tervehdys! Tänä talvena kelkkakärpänen alkoi pyörimään kovasti korvan juuressa (ukon säestyksellä) ja tässä sitä nyt ollaan ja ajellaan, kivvaa on ollu ;D
     
  7. Nieminen

    Nieminen Member

    pitää se minunki ilmoittautua kelkkanaiseksi... tosin vähän on tullut ajettua, mutta kyytillä oltua sitäkin enemmän
     
  8. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Heh.. Meillä vähän samankaltainen ropleemi.. Tai, voiko tuota nyt edes ongelmanpoikaseksi kutsua. Kiitettävän hyvin se siellä kyytissä osaa olla ja nauttiikin vielä.

    Eilen se tosin sanoi, että "Sitten alan ajamaan, kun hommaat mulle Ockelbon kelkaksi".. Ja pihassa on vartavasten rakenneltuna yksi ylimääräinen Lynxi, jonka lisäksi toinen on valmistumassa.. Mutta ei kelpaa. Okkeli pitää olla. ;D

    Mutta miksi juuri Okkeli? ???
     
  9. siiili

    siiili Member

    kelekat kyllä kiinnostaa mutta ko ei tule paljoa ajeltua. kyydissäki vähän mutta sitte ko pääse kelkan päälle niiin kyllä siitä sitte nautitaan!!
    on se kumma ko monet jätkät aina sitte tullee "ossaakko sie muka ajjaa?! ei helevetti nainen ja kelekka=paska homma"
    mutta on niitä tosi hienoja ihmisiäki jokka oikiasti ossaa ja ymmärtää ettei naiset ossaa kaikkea.
    en nyt halua haukkua teitä miehiä ja näin mutta siiis osa vain on osoittanut tälläistä taipumusta :D
     
  10. Nieminen

    Nieminen Member

    Niimpä. Olen samaa mieltä kanssasi. Olen törmännyt itse monesti samaan, että aina tullaan ja haukutaan että siekö muka osaat ajaa, ei naiset osaa. Mutta eihän kaikkea voi osatakkaan. Se olis kiva kuulla vaikka, että olisko jotain miten vois neuvoa ja muutenki... Eikä aina tuollaista ennakkoluuloiosta asennetta. Kyllähän me naisetki osataan aja ajos meille annettas vaan mahdollisuus, eikä aina tarvis kyydillä istua. ;)
     
  11. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    No on kyllä käytöstä jota ei ymmärrä, mukavahan son jos joku naispuolinenki kelkkahemmotar tulee uralla vastaan ;)
     
  12. Nieminen

    Nieminen Member

    Niimpä! Olisivat vain miehet iloisia, että naisia tulee tuolla reiteillä ja metsässä vastaan... ;)
     
  13. jakkis

    jakkis Lynx Safari 400 & Cobra enduro

    Pelätään että jäähään kakkoseksi ;D.
     
  14. Nieminen

    Nieminen Member

    Sellasia ne miehet on... Oikeesti pelkäävät, mutta eivät vaan myönnä.
     
  15. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

     EI me kaikki pelätä 8)
     
  16. Nieminen

    Nieminen Member

    No hyvä niin... :)
     
  17. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Sonni!
     
  18. Miuku

    Miuku New Member

    Täältä ilmottautuu taas yks kelkkailija... Ja naiseksi voi jo tituuleerata iän puolesta mut henkisesti edelleen 16v ::)
    Meillä molemmat ajellu kelkoilla siis minä ja mieheni koko ikämme oikeestaan joten harrastuksena kelkkailu on ihan luonnollinen juttu :D Tosi mukava huomata et täällä on näin paljon naisia!!!Hyvä Myö ;)
     
  19. siiili

    siiili Member

    Miehet ottakaapa nytte itseään niskasta kiinni jokka tunnisti ittensä tuosta teksistä! :D Yrittäkää sitte enskerralla ko tullee joku tilanne missä nainen on kelekoista kiinostunu muttei ossaa kaikkea niin neuvookaa ja yrittäkää ymmärtää.
    Niin tietenki jätkät pelkää että jäätte meille naisille kakkoseksi. :D eheei oltas tasavertasia kerranki jossain asiassa. Eikö vaan? Mitä mieltä te muut oletta? :)
     
  20. Summit-1000

    Summit-1000 AC M1000 153 SP juMi series. niin, ja GLS 3500 -90

    Vai So##i! ooppa kunnolla ;), ei aleta heti syytteleen, jos toivottaapi naiset tervettuleiksi kelkkamaailmaan ;D
     

Suosittele tätä sivua