Kelluttava kelkkapuku?..kenen tuote?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä rupsu, 13/8/18.

  1. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Joskus näin juttua kelluttavasta kelkkapuvusta. Ei jäänyt mieleen että
    kenen tuotteesta oli kysymys.

    Kuka muistaa, niin pistää viestiä.
     
  2. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Fxr haalareissa on se ominaisuus jos tätä hait.
     
    rupsu tykkää tästä.
  3. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Thänks, lähdenpä guuggeloimaan.

    Onkohan kenelläkään kokemuksia ko. kelluttavista vermeistä?
     
  4. Mazaa

    Mazaa Lynx rave re 600,800

    Näyttää kyllä sen verran toimivalta kamppeelta et jos jollain on hyviä kokemuksia ni tollasen vois kyllä sijottaa ihan oman turvallisuuden vuoks
     
  5. petes88

    petes88 Well-Known Member

    Itellä on fxr:n puku tuolla F.A.S.T ominaisuuella ja olen kyllä tykänny eikä mene pakkasellakaan omasta mielestä pahemmin jäykäksi eikä liieemin kahisekkaan, kellumaan en ole onneksi vielä tuolla joutunu ja toivottavasti ei tartte joutuakkaan mutta uskoisin hyvin kelluttavan ainaki jonkin aikaa ja varsinki uutena... Kulunu puku tuskin ennää paljon pinnalla piettelee? Ja pessähän nuita ei luonnolisesti turhaa kannata
     
    Joske ja rupsu tykkäävät tästä.
  6. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Silloin kun maahantuojalla töissä ollessa tuotiin noita maahan, kauppiaskokouksessa testattiin F.A.S.T. -puvun ja tavallisen puvun eroa kelluvuudeltaan.
    Siinä oli tavan pukua pitänyt rapakiven lailla pohjassa, kun kelluttavalla puvulla lutrannut kuljaili pinnalla saukon lailla.
     
    rupsu ja petes88 tykkäävät tästä.
  7. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Kyllä kiinnostaisi ko. vermeet. Hitsi kun minulla on ihan ok ajotakki mutta housut pitää päivittää uudeksi.
    Mitenkähän tuommoinen F.A.S.T-housut ja normi ajotakki kompinaatio toimii häsärdi-hommissa?...jalat olisi korkkina pinnalla ja pää ei?
     
  8. teme-

    teme- Well-Known Member

    [​IMG]

    :D
     
    JJL, ruiseri, rupsu ja 2 muut tykkäävät tästä.
  9. vinotintto

    vinotintto Lynx 5900 GLX

    Eli pitääkö mun varata pelastusrengas re:n takapaksii ku ajaa rupsun kans
     
    rupsu tykkää tästä.
  10. Fiiberi

    Fiiberi Wintage Weikko

    Pitäisi käyttää parina, että ominaisuudet toimivat. Ja kyllä, kun se takki imee veden itseensä, niin uskoisin että saattaa olla ankea avannossa.
    Maltat kelkkamessuille, eiköhän Tarvikekeskuksen osastolla liene messutarjouksia noista FXR:n kamoista.
     
    rupsu tykkää tästä.
  11. Joske

    Joske Well-Known Member

    Mulla ollu tuo puku nyt pari vuotta käytössä. Mulla taitaa takki ja housut olla eri sarjaa ko eri aikaan ostettu, irrotettava sisätakki on muttei housuja. Jonkun viikon tuntu muka jäykältä ja kahisevalta mutta sittepä nekkää ei oo haitannu. Hengittävyyestä ei kehtaa ees mainita mutta onpa sen kanssa pärjänny kylymälläki kelillä ja vallan vesisatteessaki. Tuulen pittää kans tosi hyvin ulukopuolella ja vetoketjut ym. toiminu aivan moitteetta, laatu on erinomainen. Viime talaven ajelin saman virman mountain-vaatteilla enkä pitäny yhtä hyvinä. Uimahommissa en tiijä mutta pesun jäläkeen nuo vaatteet kuivuu tosi äkkiä, ainakaa takki ei ime vettä ihteesä pahasti ja vesi oikeen valluu pois.
     
  12. Petr

    Petr Rene BCX 600

    Kyllä tuo puku on tosiaan asiaa.
    Meri-Lapissa ajellaan paljon jokia ja merta pitkin. Aiemmin Liakkajokeakin pitkin, huh-huh...
    Jos tietoa olisi ollut pari vuotta sitten, niin ehdottomasti olisin ostanut tuollaiset vermeet.
    Aiemmin luulin, että näitä kelluttavia systeemejä oli vain pilkkihaalareissa..
     

Suosittele tätä sivua