Kirjautuminen foorumille

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä hanski-58, 4/3/18.

  1. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Mitä muitakaan näitä on kuin firefox, jos ei halua googlen selainta käyttää. Microsoftin explorer on aina ollu omituinen, edge jonkin verran parempi. Firefox on kuitenkin pelaa ihan kohtuudella taas uusissa versioissaan, mutta ainakin itselläkin vaatii tuon sisäänkirjautumisen kahdesti.
     
  2. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Joo.

    Mua just äsken valistettiin tuolta palveinosastolta, että kyllä Firefox vielä jyllää. Menee suosiossa samoissa IE:n kanssa, joka kans on minusta tuote mikä joutais unholaan.
    Mutta asiaa selvitellään, voi olla että tarkikstukset otetaan pois päältä. Toi tarkistus on vaan helpottanu mun hommia, kun ei ole tullu noitta botti/spammirekisteröitymisiä samassa tahissa kuin aiemmin.
     
  3. Reuhka

    Reuhka Ockelbo 600

    Tulin vain kertomaan, että just äsken myös chromella vaati kirjautumaan kahteen kertaan.

    Mobiililla toiminu ko junan vessa, mutta näköjään normipcllä kränää jotain.
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Cromella ja firefoxilla tulee sama ilmoitus.
    Katsokaapa piruuttaan minne se osoite viittaa siinä ikkunassa....
     
  5. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Sellainen filis on, eli ei ole mullakaan muilla selaimilla noin tehnyt. Mielestäni tällä Ubuntu- läppärillä ei silläkään? Voisko olla mahdollista? Mutuiluksi menee, kun ei ole mtn lokia tullu pidettyä...o_O
     
  6. Zombie

    Zombie Raskassointinen flyygeli

    Android- tabletilla / Chromella ei ole koskaan tehnyt, siitä oon melko saletti...
     
  7. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Mulla tuo ongelma tulee Operalla
     
  8. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Se osoite viittaa meidän cloudflare palvelimelle joka tuon tarkistuksen tekee.
     
  9. teme-

    teme- Well-Known Member

    Ite en pääse puhelimella ollenkaan enää kirjautumaan sisälle, jotenkin nyt herjaa koko ajan tuota check our browseria eikä anna kirjautua...:(
    Tuli kun tyhjensin puhelimen välimuistit kaikesta ylimääräisestä kun alko valittelemaan muistin vähyyttä.
     
  10. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Sama homma mutta monen yrityksen jälkeen pääsin kuitenkin kirjautumaan puhelimella.
     
  11. teme-

    teme- Well-Known Member

    Ei vaan päästä tuolla puhelimella sisään, ei vaikka mitenkä yrittäs. Mikä prkl tuossa nyt mahtaa olla?

    Android ja chrome käytössä
     
  12. Situne

    Situne Member

    Onko data saver käytössä? Saver pois käytöstä ja selain pitää sulkea taustalta ja käynnistää uudelleen

    Tuo auttoi mulle, saverin voi ottaa takaisin käyttöön kun pääsee kirjautumaan
     
  13. teme-

    teme- Well-Known Member

    Joo tämä autto, kiitos;)
     
  14. J.A

    J.A New Member

    Ei anna täälläkään kirjautua ekalla kertaa vaan vasta toisella. Ekan kirjautumisyrityksen jälkeen hyppää tunnuksen luonti kohtaan.
    Tekee siis puhelimella että pc:llä, kummassakin Chrome ja puhelimella data saver pois päältä. Eikä salasanan tallennus auta tietenkään o_O
     
  15. Fred Scuttle

    Fred Scuttle Lynxejä ja Ski-Doo

    Sama ongelma.
     

Suosittele tätä sivua