Kuka tuntee Kuusamosta kisaajan?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Catiska, 9/1/14.

  1. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Joku osannee auttaa asiassa. Sovin puhelimessa kaupat ilokaasupulloistani ja sain ostajalta tekstiviestillä yhteystiedot. Puhelimeni hajosi ja valitettavasti viimeisin varmuuskopio minulla on viiden päivän takaa, eli ei puhelulogia tai viestejä 4.1 jälkeen.

    Ostaja kertoi, että joskus kisoissa on kaasu loppunut, joten siksi tarvitsee lisää pulloja. En tullut kysäisseeksi, oliko kyse vesicrossista vai kenties kiihareista. Mutta, tuskin Kuusamossakaan paljoa on hassukaasuilla kisaavia, joten joku varmasti tunnistaa kyseisen henkilön. Voisitko pyytää häntä ottamaan uudelleen yhteyttä, muuten en saa sovitusti maanantaina pulloja lähtemään ;)
     
  2. Jote

    Jote Well-Known Member

    Operaattorilta kyllä saa puhelutiedot tai on ihme jos ei saisi. Operaattorin sivuilta omista tiedoista tai soittamalla.
     
  3. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Kuka tuntee Kuusamosta kisaajan?

    Mun käsittääkseni operaattorin puheluerittelyssä ei näy puhelinnumeroiden kahta viimeistä numeroa.
    Jos ne haluaa näkyviin, niin menee useampi viikko ja piti tehdä joku virallinen pyyntö miksi ne pitää saada jne.
    Näin ainakin oli vielä pari vuotta sitten.
     
  4. Jote

    Jote Well-Known Member

    Vs: Kuka tuntee Kuusamosta kisaajan?

    Noin se tosiaan vaikuttaisi olevan. Saunalahden sivuilla lopusta on numerot korvattu X:llä.
     
  5. 440XR

    440XR Member

    Vs: Kuka tuntee Kuusamosta kisaajan?

    oisko korvalan jari. kiihytys miehia ja FB:ssä puhui kaasu hommista

    mulla ei suoraa numeroa ole mutta soitappa kuusamon koti pitsa 088522788 ni löytyy kaveri

    Teemu
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kiitos kovasti, sama mies!
     

Suosittele tätä sivua