Kuopiossa makkaranpaistoa

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä Rsu, 30/1/07.

  1. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Siirretäänkö viikolla eteenpäin, tuona viikonloppuna olen Saariselällä. Paikka vois olla lähellä Kuopiota, niin pääsee Apukuskiki matkaan.
     
  2. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    itsekkän kannatan tuota viikolla siirtämistä silloin taas kelkan puikoissa ollaan 8)
     
  3. urho

    urho Lynx rs

    Itsekkään en pääse nyt 9-10pv mutta seuraavana viikonloppuna kyllä ainakin 17. pv 16. menee vuokatissa, mutta sitten taas kuopiossa ja tarvittaessa makkaran paistossa 8)
     
  4. himotas

    himotas Well-Known Member

    vai muka ei ajamaan.. no mennään sit kama kaksin ;D
     
  5. Homer Simpson

    Homer Simpson Lynx 440 -06

    Minä oon kyllä aina käytetävissä paitsi nyt ens viikonloppuna :D Ilmotelkaa ajoissa niin tulen vaikka puuhun paistamaan ne makkarat ;D
     
  6. himotas

    himotas Well-Known Member

    heh, vois sellaisen kunnon paisto kerran pitää vaikka parin viikon päästä, kun on porukkaa :-*
     
  7. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Niin onkos siinä Kuopion lähellä joku sopiva paikka? Voishan niitä makkaroita käryytellä vaikka joka vkl, tulee paikalle ketkä nyt sitten aina sattuu pääsemään.
    Kohta ehtii sulaa lumet pois jos vielä muutaman kerran viikolla siirretään ;)
     
  8. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    suonejoelle päin kun menee niin sielä olis yksi kiva kota... mutta mikä on lumi tilanne jaksaako kituuttaa 30km sinne? ja petosella olis kotaa pirtissä kanssa ja rauhaslaheskin... ::)
     
  9. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Lauantaina 16.2. monelta ja mihin kokoonnutaan?
     
  10. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Onkos se Airakselan (reitti poikki) kohtalo jo ratkennut vai kuinka meinasitte 30km ajolla sinne päästä?
     
  11. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Ilmeisesti jompikumpi näistä kyseessä?
    http://www.infokartta.fi/psavo?l=100t.gen,3,3510182,6970643,Kivelänkota
    http://www.infokartta.fi/psavo?l=100t.gen,3,3516293,6959332,Hoikkalammenkota

    La mennee Tahkolla, su sopis mulle paremmin
     
  12. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Voi olla että se sunnuntai sopii meillekkin paremmin, kerkiää reissusta kotiutua.
     
  13. urho

    urho Lynx rs

    Itse voisin myös sunnuntaina lähteä matkaan, mutta lauantaina en pääse.
     
  14. Homer Simpson

    Homer Simpson Lynx 440 -06

    Täältäkin olis yksi kuski sunnuntaina tulossa :)
     
  15. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Sunnuntaina siis mennään vähän Hiillosta paistelemaan missä nähdään Abc pitkälahti? Leväsen Shell? itse pitää mennä Toivalan essolle Kelkkakerhojen kokoukseen klo. 15.00 saa tulla sinne jos on kiinnostunut lähtemään ajamaan "kisaa" tuusniemelle 15.3.2008 Psmk:n jäsenille selviää silloin onko ilmainen osallistuminen..muuten 25€ osallistuminen ja jäsenmaksu 20€ Psmk:lle www.Psmk.fi ;)


    Joo se on poikki heti siitä jää etapilta...maanomistaja oli hakenut merkitkin pois jo sieltä :-\
     
  16. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Täytyy nyt vaan toivoa että kelkkailijat "kunnioittaisi" tätä tilanetta eivätkä ajaisi siitä ennen kuin tilanne ratkeaa ja saadaan reitti taas luvallisesti siitä auki. Jos siinä nyt hölmöillään niin varmaan mielenkiintosta yrittää neuvotella uutta linjausta.

    Eli toivon kaikilta tämän seudun kelkkailijoilta että ei kustaisi tässä tilanteessa omille nilkoille!
     
  17. Homer Simpson

    Homer Simpson Lynx 440 -06

    Joo sunnantaina vois kokoontua abc:llä ja siitä lähteä etenemään, vai mitenkä?
     
  18. kama

    kama Enduro600r, Lynx40, Terhi10, SV80

    Juu no sitten nuo pari kotaa on poissa laskuista kun niille ei Kuopiostapäin pääse.
    Muita vaihtoehtoja tulee mieleen Pilpa, Kaijansaari, Nihtilahti ja sitten tietty Riuttala :). Nuo kaikki + muita löytyy www.infokartta.fi/psavo kun klikkaa 'taukopaikat'. Haminalahdessakin näkys joku laavu olevan.
    Tuo kaislastenlahti- nihtilahti väli on aika kivinen, mutta nyt kun on pakkasta lumi voisi kantaa paremmin. Siitä eteenpäin riuttalaan + riuttalasta syvänniemielle oikein mukavaa reittiä. Tuota kauttahan pääse myös noille em. kodille, mutta Kuopiosta tulee aika paljon matkaa, jos se nyt on joku ongelma  ??? ;D
    Kallaveden laavuista ei ole minulla oikein tietoa. Joillakin olen hiihtämällä käynyt, mutta en nyt muista millä.
     
  19. urho

    urho Lynx rs

    Kauankos toi toivalan esson juttu kestää? Ja minkähän sortin kisasta mahtaa olla kyse?
     
  20. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    se ei ole kisa vaan "harjoituspäivä" muuten tarvitaan moottoriliiton lupa....eikä palkintoja jaeta./vissiin\ ja se on about 1-1.5h ainakin viimesin kokous.. :)
     

Suosittele tätä sivua