Kypäräkamera

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä miikka80, 5/1/06.

  1. Anonyme

    Anonyme Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Itse kallistuisin Sonylle. Joskin olen tiedustellut ilmeisesti sitä samaa kameraa, mitä sinä. ;)
     
  2. tepexi

    tepexi Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Mikähän tossa mun bullet HD youngstarissa on kun laitoin sen päälle nii näytössä näkyy pelkkää vihreää?
     
  3. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Ohjelmisto solmussa tai näyttö paskana. Hinta näkyy siinä ruudussa ;D
    Kokeile oikeeko resetillä.
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Tuossa kuvapätkää pakkasesta, tuon akku kesti
    http://www.youtube.com/watch?v=o7k0shWF6Jo
     
  5. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Niin millä kameralla? bullet?
    Melko huonolaatusta kuvaa, onko jopa linssiki huurussa tms ku on niin sumeeta ::)
     
  6. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Juu Bulletilla, (70€) huurussahan se oli, kun pakkasta parikymmentä ja hikisenä äherrät tuolla lumessa, niin jä puhistamatta, kesäkuvaa en ole tainnu laittaa yotuupiin, pitääpä laitella niin näkee eron.
     
  7. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    http://youtu.be/LJ5AA6nIzG8

    tuossa kesältä mp-keulasta, värisee mutta olkoon.
     
  8. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Ootko kokeillu nopeempaa muistikorttia (mikäli ei oo jo class10) saattas auttaa tuohon aaltoiluun, kiinnityksen lisäksi tietenki.
     
  9. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    10 luokkanen on, koneen ominaisvärinä 4syl, tekee tuon, ja tuossahan ei ole kuvanvakainta.
    Kamera oli kiinni peilinvarressa.
     
  10. ragiz

    ragiz Ski-Doo

    Vs: Kypäräkamera

    Kyllä oli gopro 3 akun kesto uskomaton pettymys countour+ jälkeen. Eihän tuo siedä pakkasta ollenkaa.
     
  11. TEPI

    TEPI Well-Known Member

  12. bonus

    bonus Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Samaa tässä ollaan mekastettu, aivan onneton.. Oiskohan tuosta battery bacpacista apua?
     
  13. Kortelaine

    Kortelaine Lynx BD 3700 Shorty -22

    Vs: Kypäräkamera

    Mulla on itellä pari nuita battery bacpacia tälle kaudelle, viime kaudella oli vain yks ja ei sillonkaan loppunut akku koskaan kesken! ostin toisen jos tulee pitempiä reissuja vielä! :)
     
  14. TEPI

    TEPI Well-Known Member

  15. kipi80

    kipi80 xrs-600

    Vs: Kypäräkamera

    Kannattaako tuohon gopro:hon hommata muutama lisäakku, elikkäs samanlaisia mitä siinä onkin, vai tuommonen battery bacpacia ? On meinaan ihan eka tämmönen action kamera käsillä niin ei ole kauheesti kokemusta, ettei tule tehtyä vääriä valintoja heti kärkeen. Kummalla vaihtoehdolla saa pidemmän keston, kun keskustelua seurannu niin aika huono akunkesto tuntuu olevan ainakin talvi harrastuksissa.
    Tuo digitarvike taitaa olla ihan hyvä paikka tilailla kamaa ainakin kyseiseen kameraan?
     
  16. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Kypäräkamera

    Ei se akun kesto sinällään huono ole, mutta tahtoo jäätyä. Kovilla pakkasilla kannattaa siirtymillä ottaa vaikka reppuun/taskuun niin yllättävän pitkään sillä kuvaa. Tuo bacpac pitäs itelläkin hommata.
     
  17. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Kypäräkamera

    Ite oon perus tarvikeakkuja käyttäny niin menee vakio kuoreenki sisään, ei niin mahdoton homma ole akkua vaihtaa. Sitte ku kuvaa vielä 720p 60fps 16gt kortille niin voi kortinki vaihtaa samalla, tuntuu riittävän tuon kortin verran akku aina.
     
  18. kipi80

    kipi80 xrs-600

    Vs: Kypäräkamera

    Juu totta on sekin. Hintoja kun laskeskeli niin saa 2 akkua ja verkkolaturin samaan rahaan, kuin yhden bacpac.in
     
  19. EnskaSpecial

    EnskaSpecial RMK 800assault-13+Polaris Sportman 500 -12

    Vs: Kypäräkamera

    Ja Digitarvike on hyvä paikka tilailla tavaraa Suomesta. Ebaysta saa kuuleman samaa sälää vähän halvemmalla. Näin olen itse kuullut mutta tiedä sitten ::)
     
  20. Tuha

    Tuha Vanhan liiton Lynx

    Vs: Kypäräkamera

    Myyntiosiossa myös GoPro kamaa myynnissä. ;)
     

Suosittele tätä sivua