Kypäräkamera

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä miikka80, 5/1/06.

  1. Patajumi

    Patajumi Member

    Millä porukka on kiinnittäny teleskooppivarren puskuriin?
     
  2. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Minulla Hero Session 4 ja ei tee pakkaskelillä yhtään mitään. Maks. toiminta-aika n.8 min.
    Uima-altaalla +26*C toimi ok.

    Pitäisikin kokeilla toimisiko paremmin jos ottaisi kelkasta sille virran?...
    ...ainut haittapuoli on sitten se että kameran latausluukkua pitää pitää auki.
     
  3. Patajumi

    Patajumi Member

    Eikö kellään ole ollu puskurissa kii? o_O
     
  4. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Uusi GoPro 5 vaikuttaisi olevan huomattavasti edeltäjäänsä parempi mitä tulee akun jäätymiseen ja kestoon. Taitaa mennä itsellä seuraavaksi hankintalistalle... iso plussa että ei enää tarvitse erillistä suojakoteloa, äänet saa ihan erillailla myös tallennettua nyt.
     
    Tasala tykkää tästä.
  5. LapinStaalo

    LapinStaalo BD RE850 3700-19,Xtrim 600 3700-21,Everest 440-79

    Tämä kiinnostais minuaki
     
    Viimeksi muokattu: 1/2/17
  6. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Minkälaisista pakkasista puhumme?
     
  7. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Muistaakseni -12*c ja samalla meni muistikorttikin rikki?
     
  8. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    No voihan video... tilasin just eilen tuon sessionin. No toivottavasti on lämpösempiä kelejä keväällä. Ja kaipa tuolle löytyy kesälläki käyttöä..
     
  9. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Meille tuon sessioonin toi joulupukki toissa jouluna, tosin itse toimin osto-tonttuna.
    Myyjä kehui sen ominaisuuksia ja puhui samalla muutakin tuubaa ja sitä
    myöten saikin sitten puhuttua tontulta taalerit taskuunsa.

    Minulla tuon laitteen käyttö ollut vähäistä (en hallitse/opettelekaan) mutta
    vaimo ja tytär osaavat pelata tuolla.

    Jos nyt olisin hankkimassa jotakin vastaavaa, niin siinä pitäisi olla vain tarvittavat ja erilliset komentonäppäimet.
    Ja itse kamerassa olisi hyvä olla pikkuinen tv-ruutu.

    Muuta: Wlani-ohjaus on kyllä mukava toiminto kun siinä saa mobiili laitteeseen suoran kuvayhteyden.
    Mielestäni kelekkahommissa video/kuva- ja ääniaparaatin pitää olla mahd. yksinkertaisesti käytettävä.

    Muuta1.2: Kesäkelissä mopedi-hommissa tuo on ollut ihan Ok!
     
  10. Harraspolle

    Harraspolle Active Member

    Mulla on Muvi K2 kamera ja ainaki tuo on kestäny pakkasia ihan ok. Kokeiltu myös kovemmissa pakkasissa viimetalvena ad -30. Tosin akun kesto oli lie pari tuntia... Käytettävyydeltää yksinkertaiselle miehelle tarpeeksi yksinkertainen.
     
  11. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Minkalaista kiinnityspulikkaa on saatavilla tuohon Muviin?
    Pikaisella googlauksella hinta on vissiin normaali kameroita korkeampi...
    ...onko se joku "amatimalli"?
     
  12. Hämis

    Hämis Pro RMK 800 -18

    Pari letkuklemmaria ristiin ni se on siinä.
     

    Lisätyt liitteet:

    rupsu ja LapinStaalo tykkäävät tästä.
  13. Harraspolle

    Harraspolle Active Member

    Paketin mukana tuli jos jonkinmoista kiinnikettä. Käsittääkseni kamera on yhteensopiva hero kameran telineiden kanssa. Hinta oli reilu parisataa kun viime talvena hankin.
     
  14. tmylsy

    tmylsy Well-Known Member

    Eilen noin 10-15c pakkasessa kamera koko päivän kypärässä kiinni ja videota tuli otettua vajaa tunti. Kahdesti nauhotus oli kyykänny kesken kaiken, sitten kun toi lämpimään niin näytti 2/3 akkua.
    Normaalisti oon pitäny tuota taskussa lämpimässä kun ei oo ollu käyttöä niin on toiminut niin kuin kuuluukin. Kerran on muistikortti kyykännyt mutta se teki sen kyllä kesälläkin.. Korttina 32gb sonyn oliko micro-sdhc.
     
  15. rupsu

    rupsu GLS 3500 FC, G-type 670x BigPipe, -21 Enduro 3500

    Mikä kamera sinulla olikaan? Itse kirjoitin Hero Session 4-kamerasta
     
  16. tmylsy

    tmylsy Well-Known Member

    Hero session tuossa laitteen kyljessä näytti lukevan, mutta tiiä sitten mikä ero tuolla sessionilla ja session 4:llä on, joskus muistaakseni tuota koitin tuloksetta selvittää. Voihan tuohon akun kestoon vaikuttaa sama kuin esim. puhelimien akuissa. Tuo minun versio on kesällä hankittu ja varmasti alle 10 tuntia kuvattu.
     
  17. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Eihän nuissa mitään eroa olekkaan, ku ihan tismalleen sama kamera. Hero 5 Sessioni on sitte eri ;) Itellä tuo vitos sessioni, joutuu kyllä välillä lämmittämään nyrkin sisällä tai tankolaukussa että pystyy kuvaamaan ees vähän pitempää pätkää nimim. viime reissulta 6 sekunnin pätkiä täynnä koko kamera :D Jotain lueskellu että Sandiskin muistikortit kans tahtoo pakkasella näissä kyykätä.
     
    tmylsy tykkää tästä.
  18. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Muistikorttimarkkinoilla on tänä päivänä iso ongelma piraattiversioiden kanssa... kannattaa kortit melkein ostaa kivijalkaliikkeistä tai sitten isoilta kauppiailta netistä... ebaysta pieniltä kauppiailta ostettaessa riski suurin.

    Esim Sandiskin korteista kannattaa ostaa Extreme-sarjaa jotka kestävät pakkasta ja tärinää paremmin kuin normikortit.

     
    Lumisiipi ja tmylsy tykkäävät tästä.
  19. Maco81

    Maco81 Well-Known Member

    Ja arvosteluihin noissa halvoissa ei kannata luottaa, kun moni laittaa sen koneeseen ja se feikkikin näyttää, että olis tarpeeksi tilaa sen jälkeen positiivinen arvostelu kokeilematta esim. tuolla yllä olevan videon ohjeella.
     
  20. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Joo tuohan on vain yksi tapa yrittää selvittää asia. Väärennökset voivat tänä päivänä olla todella hyviä, ja ongelmat alkaa vasta myöhemmin tai juurikin hankalissa olosuhteissa kuten kylmässä.
     

Suosittele tätä sivua