Kytkimen irroitus tra

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä muumi prox, 28/10/17.

1. Mazaa

Mazaa Lynx rave re 600 -12

Hyvinpä polsahti, mites kun kampiakselin stefasta jousi näkyy niin sehän täytyy vaihtaa, mites irtoaa? Kaiketi vaan irrottamalla voimalla ja väkivallalla. Siinä missä järki loppuu voima alkaa ja se loppuu yleensä heti

Viimeksi muokattu: 11/2/18
  2. Jii.Pee

Jii.Pee Boondocker re umpis modi.

Otat neljä pulttia irti ja vedät stefan pois. Voit tietysti eka kokeilla lähtiskö sorkkaraudalla jos sen sais kiilattua metallisuojan väliin..

Viimeksi muokattu: 11/2/18
    pezq^ tykkää tästä.
  3. Mazaa

Mazaa Lynx rave re 600 -12

voimalla se sieltä tuli meisseli+vasara

4. Jii.Pee

Hienoa että irtos. Itse olen eka löysännyt sen pellin mikä tipahtaa itsekseen ja sen jälkeen jollain piikillä nykäissyt stefan pois. Eihän se montaa milliä syvällä ole.

pezq^ tykkää tästä.
  5. jaski

jaski Active Member

Siinä tra7 800etec kytkimen irrotus videolla.

6. Jii.Pee

Pari minuuttia säästää kun ei irroita hihnaa erikseen ja takaisin laittaessa muistaa laittaa hihnan ennen kuin painaa kytkimen akselille :D

vinotintto ja Fudge tykkäävät tästä.
  7. vinotintto

vinotintto Lynx re 600 e-tec -15

Mulla on tra 3 levällään. Putsailin kaikkipaikat ja minusta aika väljät on ne heiluvat varret? Pitänöökö tilata huoltosarja kun aika kovaääninen alkaa jo kylmänä olla. kaikki osat kyllä liikkuu aika herkästi. Mitä sille muuta perus puhdistuksessa kannattaa tehdä?

8. vinotintto

Huoltosarjassakaan ei tule edes puslia niihin... pitääkö ne rullan varret tilata erikseen?

9. Jii.Pee

Eipä sille oikein muuta voi kun puhdistaa ja vaihdella osia. Nekään varret ei välttämättä tule kovin timmiksi vaikka akselit vaihtaa. Ainakaan mulla. Sais vaihtaa koko varret.

10. vinotintto

Pitää lyödä nippuu. Kestää minkä kestää

Suosittele tätä sivua