Ledipolttimot haogeenien tilalle

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä -P-, 7/12/17.

1. rupsu

rupsu Well-Known Member

Minulla oli ed. Rex2:ssa: https://www.motonet.fi/fi/tuote/431965/Philips-RacingVision-H4-polttimopari-150 ja valoteho oli OK!
    Ainoa murhe noissa on se että ne ei kestä.
    Ensin sammui toinen n. 1300km jälkeen ja sitten toinen n.1600km.

2. mika.l

mika.l Member

3. Hemikoo

Hemikoo ZR 8000 137"

Motokäyttöön on omansa johtuen tärinästä kestävät pidempään, löytyy duellin valikoimasta ja motonetistäkin sai viime vuonna kun kyseli tiskiltä olivat vaan kalliimmat mitä motoliikkeestä alennuksella.

rupsu tykkää tästä.
  4. Jupe__

Jupe__ Member

Mä sijoitin tuon 149€ lumiselta tuo cobran sarja (h13) radieniin.. niin tyytyväinen kyl olen valoja sai nostaa aikas paljonki ylöspäin ni nyt näyttää pitkätki aika pitkälle.. jahka nyt lunta tulis ni tietäis kuin ajossa näyttää:)

5. Arto Miettinen

Arto Miettinen www.henksupalvelut.com

Meillä myös kahdessa kelkassa tämmöiset, +3tkm molemmissa eikä yhtään palanutta poltinta. Todella hyvä päivitys. Ehdoton joka kelkkaan heti ostaessa.
    Yhtä Led-paria testasin ensin, mutta kuvio oli aivan hirveä.

Jukkis tykkää tästä.
  6. rupsu

rupsu Well-Known Member

Ihmeen hyvin Racing Visionit kestäneet?
    Minkälaisessa ajossa?
    Minulla särkyi mm. etupukki, liukurungot, koiranluut, tela, vetopyörät, taka-akseli ja pyörät sekä läjä telapyöriä, QRS:t yms. Voipi olla että ajomaaston haastavuus vaikuttaa myös polttimoiden kestävyyteen?

Vesukka ja Hemikoo tykkäävät tästä.
  7. T-Cat

T-Cat Well-Known Member

No eihän sulla kestä vasikanahkainen wittukaan näköjään...

Myöhäherännäinen, Mik4--, Jupe__ ja 2 muut tykkäävät tästä.
  8. Jupe__

Jupe__ Member

Vähän mutta asiaa !!:D

9. Arto Miettinen

Arto Miettinen www.henksupalvelut.com

Voi hyvin olla. Asutaan täällä Ylläksellä, eikä kelkat ole koskaan käynytkään Rovaniemen etelä puolella. Eihän täällä semmoista Etelä-Suomen patikkoa ajeta koskaan.

zzracing tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua