Liukumuovit

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä o-p-k, 8/3/18.

  1. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Kun ei ole ennen 38 pätkämaton kanssa tarvinnut niin ei ole tullut laitettua...

    Ja lumesta huolimatta, muovit kuluu huomattavan nopeasti verrattuna SC-5 alustaan
     
  2. Tomppa82

    Tomppa82 Well-Known Member

    Vähän vanha aihe ja kysymyksiin kenties hieman ohi varsinaisen aiheen, mutta liukumuoveihin olennaisesti liittyvä kuitenkin.

    Eli miten olette vanhoja liukumuoveja hävittäneet tai mahdollisesti hyödyntäneet? Pitäisi Polariksen vanhat johonkin hemmettiin saada tuosta tallin nurkasta lojumasta.
     
  3. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Onko kukaan niitä puu liukuja kokeillut
     
  4. Kertturacer

    Kertturacer Well-Known Member

    Aikoinaan oli mun Racingin alla nuo speedsetit. Ajoin kaikki enskakisat noi alla, ilman apupyöriä. Hyvin kesti koko talven päästellä.
     
  5. jp10

    jp10 Well-Known Member

    Onko kelkkalehdellä mielipiteitä noista
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Ne tuskin vetävät yhtä enska kisaa edes noilla.
     
  7. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Moi joskus olen aikoinaan nähnyt jonkun laittavan peräkärryn pohjavaneriin kiinni neljä vanhaaliukumuovia silleen,että suksen köli nousee niiden päälle ja ohjainrauta nousee irti pohjavanerista niin helpottaa kärryyn ajamista.Toki ne liukumuovit on sitten aina kärrynpohjassa "haitolla" jos haluaa kärryllä kuljettaa muuta tavaraa, toki onhan joillakin liukuesteenä kärrynpohjavanereissakin vanhoja telamatonpätkiäkin. Voi vaan nämä niksipirkan ideat olla mulla vaan jo viimevuosituhannelta;).
     
  8. Tomppa82

    Tomppa82 Well-Known Member

    Joo, hyvä idea sinällään ja kävi kyllä mielessä. Mulla ei ole vaan kärryä, vielä. Ei ole sellaiselle ollut vielä niin suurta tarvetta. Nyt kaipaisi, mutta lomautettuna ei pysty tekemään ihan niin suurta investointia ihan tuosta vaan. Lainakärryllä mennään. Ja toinen on se, että tarvis olla kahdet vanhat liu-ut. Toki jos noi vielä säästäisi, onhan mulla jo parikin telamaton pätkää (lue kahteen osaan katkaistu 144" tela) odottamassa sitä omaa kärryä...

    Ja mitäs sitä suotta miettii, kuinka vanha joku niksi on, onhan monesti vanha niksi parempi kuin pussillinen uusia.
     

Suosittele tätä sivua