Lynx 2020

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Vilho, 4/2/19.

1. Driver

Driver Freeride 850 146" & RS600

Suojaa se naarmuilta ja pieniltä kolhuilta, varsinkin sen keskipohjalevyn. Se isompi panssari ei ole sen paksumpaa materiaalia kuin pienempikään, ainoastaan peittää pohjan laajemmin. Kunnolla jos kolahtaa niin mikään panssari taida auttaa, paitsi jos ei itse leikkaa sellaisesta 15mm rekimuovilevystä panssarin ja sinne väliin jotain iskua imevää uretaania sen 5 senttiä väliin. Porohommissa meillä on panssarit ja puskurit tehty siihen malliin että sellaiset pohkeen paksuiset puut kestää ajaa nurin (ei tietenkään tahallisesti)

2. teme-

teme- Well-Known Member

Entäpä jos nuo pattisuojat laittaa vaikka popniiteillä kiinni, silloin jos kunnon tälli tulee niin popniitti antaa periks eikä iskuenergia jatku runkoon. Näin ainakin teoriassa.:D

Mää mikkään insinööri oo mutta ajattelin vuan.

3. juketsu

juketsu Re 850 3500 tulossa.. toista kelkkaa arvotaan..

Nippusiteillä vaa. Eiku :D

4. touringdude

touringdude Ski-Doo MXZ Iron Dog -18

Pystyykö näistä uusirunkoisista vaihtaan tuota pattia uuteen? Mulla meni tästä vanharunkoisesta alkutalvesta patti lyttyyn ja oli posittivinen yllätys, kun pystyi merkkihuollossa osan vaihtaan ja ei ollu ees kallis remontti. Nyt toki Kitusen suojat paikoillaan ja kestää hyvin pikkupusua. Toki mulla on ski-doo.. Perheeseen tulossa xterraini enstalveksi niin lynxinki rakenne hieman kiinnostaa..

5. Jani Sipola

Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

Pystyy vaihtaan patin. Tuollanen muovinen suoja riittää oikiasti melko pitkälle. Jos sen läpi tulee osuma, niin sillon ei auta edes rautaiset suojat. Tai auttaa, mutta se voima siirtyy muualle ja runko on jostaki muualta lintassa.

Driver tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua