Lynx Rave re 800 2010

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä stm, 12/9/10.

  1. stm

    stm Well-Known Member

    Foorumilaisilla kokemuksia kyseisestä laitteesta?

    Miten remmit, välitykset yms.?


    E: En haulla löytäny kys laitteelle topikkia, mutta jos sellanen on niin mode vois kiltisti yhistellä. Kiitos nam ;D
     
  2. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Jaa, ei kelkhään... TÄ
     
  3. janihe

    janihe 850 SKS 146, XTerrain 850 RE

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Itsellä on tuollainen xtrimmerinä ja mieleinen kampe on ;D Räyhäkkyyttä saisi olla lisää ja tulevalle kaudelle vaihdankin hieman välityksiä ihan kokeilumielessä. Eka hihna menossa, ajettu ~2500 joten sen kanssa ei ole kyllä ollut ongelmaa. Pari pikku sähkövikaa oli kauden aikana, moottorin maajohto murtui poikki -> Ei toiminut startti ja sitten yhden sulakepesän johdotus oli väärin -> Hinkkautui johto puhki ja kone sammui täydestä laukasta. Hieman oli hankalaa löytää vika maastossa mutta löytyi lopulta :)
     
  4. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    No hyvä että "rimmeri" on sentäs pelannu kohtuudella. Puheitten mukaan täysiä susia nämä x-trimit ja re:t, mutta liekö tilanne on näin. Palstan mukaan varmaan kaikki vehkeet on täysiä paskoja ;)

    Vieläki noista pätkistä ( ja miksei x-trimeistäki ) kaivattas huttua... ::)
     
  5. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Itellä ei oo va kaverilla on kyseinen laite ja hyvin son sillä kestäny(jos variremmejä ei lasketa ;D) vaikka laitetta on kuormitettu kohtuu raskaasti joka puolelta..muuta siinä ei oo menny ko niitä variremmejä..ne on kestäny reippaan 1000km ennen ku sanonu sopimuksen irti.


    Meinaako PeeÄm vaihtaa merkkiä? 8)
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    No sanotaanko että 7 brp:n tekeleen jälkeen tuo catti ei oikein tunnu kotosalta, vaikka hyvä kelkka onkin ::) :)
    Lynxi tai Doo tulee aika varmasti tovin kuluttua talliin.
     
  7. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Nä oot Pekka levoton. ;D
     
  8. Ilves-kissa

    Ilves-kissa Lynx X-trim Commander 800 E-tec -14

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Minulla on -09 mallin Re. Hyvin on toiminut, itse asiassa ei ensimmäistäkään häiriötä. Varihihnan linjauksen tarkistin ja mielestäni se oli ihan ok. Ajoin ekalla hihnalla noin pari tonttua eikä ollut vielä ihan lopussa. Jotkut vaahtoaa hihnan kestävyydestä mutta minulla ei ole ollut ongelmia.

    Iskarit huollatin ja simmitin Korsumäen säädöillä. Olen näihin simmeihin erittäin tyytyväinen. Ajoni on reipasta reittiajoa. Vakiosimmit oli kyllä liian pehmeät.

    Moottori tarjoaa mielestäni hienosti voimaa ja vääntöä. Ero entiseen 600 :een erittäin selvä. Myös kulutus on 600-kaasari-Re:n luokkaa, eli kohtuullinen.

    Voin suositella!!
     
  9. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Jag knows... Kovasti oon yrittäny saaha sopua itteni ja uuden talliasukin kanssa, mutta ku on kokoajan sellaanen olo että vieraissa olis, tai jotaki ;D :-X

    Ilves-kissalla on ainaki pelannu mallikkaasti. Hyvä hyvä. 2010-mallissa pitäis olla minusta vähän lähtevämmät setupit voimalinjassa mitä 2009:ssä ja vishin eri jouvet keulassa (jäykemmät).
     
  10. znood

    znood Guest

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Oli lainassa tuommonen vehje ja ei voi haukkua muutakun vakion aavikkovälityksen osalta. Puunkierto oli peukkua rasittava laji kun pintakaasullakin kulkee jo liikaa :)

    Kone, alusta ja ajoasentohan tuossa on vakiona ihan tikissä ! Pieni juttu minkä huomasin oli kummallinen variaattorin puolelta tuleva rapina kovilla kierroksilla mutta tais olla vaan ominaisuus näissä mitä noita oon lueskellu.
     
  11. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Jännä tuo välitys hommeli kun 09 mallia haukuttiin aavikkovälien takia ja taas 10-mallin pitäis olla täys vastakohta. Näin ainaki kuuliin tuolta yhrestä kelekkiliikkeestä :eek: Mutta uskottava kait se on. Oliko varmasti vakio välit?
     
  12. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Vs: Lynx Rave re 800 2010

    Kattelin varsin tuolta räjäytyskuvista nuita välityksiä...

    -09 mallissa 27-45

    -10 mallissa 25-45
     

Suosittele tätä sivua