Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

Keskustelun 'Esittele kelkkasi' on aloittanut käyttäjä skidoohihhuli, 13/10/09.

  1. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Elikkäs tuli pihaa tuommoinen 400f safari lynkerö. Maali pinta oli menny iha huonoksi ja penkin päällinen oli revenny niin nehä piti laittaa kuntoon:)

    Tuossapa kelkka taloon tullessa:
    [​IMG]

    Ja tuossa näkyy miten se penkin päällinen oli revenny:
    [​IMG]

    Tossa se on sitte maalattuna ja penkki laitettuna:
    [​IMG]

    Selkä noja pittää vielä korjata ku se oli vähä hajonnu ja uus puskuri tulee kans.
    Suksi muovit pitäisi vielä laittaa ja ehkä pienempi tuulilasi hommata jostain ja jakava valonkehys PS. saa ehottaa jos on ylimääräisenä;)
    Jatkuu joskus ja kommentteja saa laittaa tulemaan ja ehotuksia mitä voisi vielä laitella :)

    Noniin laitanpa lisää kuvia. Tuossa kelkka nyky kunnossa. Tarratki löysi paikkansa:)
    [​IMG]

    Tuossa näkyy tuo hiilarikuvio tarra jonka laitoin tuohon:
    [​IMG]

    Puskuri pitäs olla tulossa matkahuollossa jos se myyjä on lähtettänyt sen ja edelleen saa ehottaa sitä jakavaa maskia jos jollain on ylimääräisenä:)

    -Skidoohihhuli
     
  2. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    On vain hieno safari ;D Penkki vaan näyttää tökeröltä minun silmään :)
     
  3. dontsa21

    dontsa21 Well-Known Member

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Pätkän penkki ja matalampi tuulilasi. ;)
     
  4. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    samaa mieltä :)
     
  5. MX Z

    MX Z Lynx rave 800H.O

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Sulla on just sama homma, kun mulla tuon safarin kanssa. Penkki revenny ja sitten mulla oli tuo tuulilasi halennut, niin muokkasin, maalasin ite sen soppeliksi, tarroja ja kromilista ylös. + tietenkin laitoin jakavan kehyksen ja sensemmoista. Kuomu on mulla myös huonossa maalissa, mutta antaa olla vielä, kun ei saa misään maalautettua ja ite ei uskalla alkaa värkkää. Jos muistan, niin laitan kuvan siitä vekottimesta.
     
  6. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Joo itekki ku löytäis jostai semmosen jakavan valokehyksen niin vois ostaa ja laittaa tuohon sen. sitte itekki muokkaisin tuota tuulilasia muttaku ei ite osaa. Tuo penkki saa jäähä vielä ku tullee ajettua kaks päällä paljo reitillä. Telaa jatkan joskus ku saan rahaa niin paljon että saa uuden telan ostettua ja jatko palikat:)
    PS.laitoin uusia kuvia.

    -skidoohihhuli
     
  7. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    No nyt ei hypi penkki silmille ;D Joku tarra kuvio niin ois bueno vai miten se meni ::)
     
  8. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Tukivarsista tarrat veks ja kuomuun jotain valkoista +tuulilasin madallus ;)
    Muuten tosi siisti kelkka.
     
  9. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Moroo!

    Alko kiinnostamaan että saisikohan tuohon minun kelkkiin sitä sähköpakkia laitettua mitenkään? Eikös nuissa uuvemmissa safareissa ole se rer sähköpakki? Niin saisikohan sitä mitenkään laitettua tuohon?

    -skidoohihhuli
     
  10. Kultanen_

    Kultanen_ Well-Known Member

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Varmaan helpoin ku laittaa uuemmasta bomban vehkeestä 550 rotaksin jossa on jo tuo sähköpakki.
     
  11. Lynxxx

    Lynxxx Guest

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Nuo Team Kelkkalehti.com tarrat ei sovi minun mielestä tuohon!
    Ja jos on joku rikkinäinen Safari 400 niin ostan sen pois kuleksimasta ja laitat siitä pakin, ei oo kummonen homma, täällä yks kaveri laitto niin sillä meni 4 tuntia ja ei oo kovin paljoa koneiden kanssa värkkäilly.


    Edit: Älä pelkää että rikot sen ko laitat sitä pakkia, jos epäonnistuu pyyrä vaikka isä avuksi. ;D

    Edit2: http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=48260.0 Tuolla oli RER- variaattoreita 2 kpl, saatta olla muutaki en jaksanu lukia loppuun.
     
  12. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Paremmin minä nuita kelkkoja osaan laittaa ku se ite. :) minun mielestä ne ei sopinu muualle, tuossa passaa minun silmään nuo tarrat ja jos messuilta saa vielä yhet tarrat niin pitää sitte uudet laittaa erikohtaan jos ei enää passaa tuossa nuo tarrat silmään :) ;) juu pitää katella ja jos innostuu niin ostaa sitte tuommonen rer variaattori tohon.
     
  13. jakke_s

    jakke_s Lynx rave 600 SDI -08

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Pittääpä talavella ajella syötteellä kahtomassa tuota. :)
     
  14. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Käyhä kattomassa :)
     
  15. jussir

    jussir Romukoo

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Kaverilta vois löytyä pätkän penkki ;)

    E: kai tuota kuomua voi laskea keulasta alemmas? Itellä on ainaki semmoset säädöt siellä.. Näyttää paljon järkevämmältä ku lasket alemmas ;)
     
  16. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Pitääpä kattoa se kuomun kiinnitys viikonloppuna.
     
  17. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Noniin, tänään tuli käytyä testailemassa vähän enempi tuota kelkkaan niin tuli ilmi semmosia vikoja, että kaikki muut iskarit paitsi yks on sököjä. alustan iskarit on iha loppu ja toinen etu iskari. oispa rahaa niin vois ostaa uudet iskarit....

    skidoohihhuli
     
  18. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Dodii,
    Vaikuttaako tämä osa paljonki keulimiseen? eli estääkö se keulintaa kuinka paljon? rajottaako se alustan ulosjoustoa eli siis kun vaikka kelkalla hyppää niin estääkö se takapukkia jotenki kääntymästä väärin? kuva-->[​IMG]

    Sitte tuli laiteltua siihen suksi muovit:
    [​IMG]

    Ja roiskeläppäki tuli otettua poies varsin:)
    [​IMG]

    Ja ne muovi hommelit mihin matkustaja voi laittaa jalat otin kans pois. Helpompi ajaa yksin ilman niitä seisallaan.
    [​IMG]
     
  19. jakke_s

    jakke_s Lynx rave 600 SDI -08

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    Laitappa samantien se roiskeläppä takasi ;D Ilikeä ajella sinun perässä sitte jos lentää lunta ja jäätä ja mitä millonhi. ::)
    Onhan se tietysti että ei jää kantamaan siitä jos lähet syvemmälle lummeen kaivattammaan mutta silti :)
     
  20. ^badi

    ^badi Well-Known Member

    Vs: Lynx safari 400f vm 2000 maalailua.

    ja vielä se että kun tuo ei ole mikään kaivatus kelkka... ::)
     

Suosittele tätä sivua