Lynx Xtrim RE 600/800 -2016, -2017

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 24/4/15.

  1. Kuluppi

    Kuluppi Lynx rave re 24

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    kyllä on hieno laitos 2016 xtrimmi reitillä ja reitin vieressä.... Hieman kevennetty välityksiä.. ;D ;D
     
  2. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Hinta nykyään 899e...

    Onhan ne huollettavat ja ohivirtauksen säädöllä? Perusreittiretkeilyssä toimivat.
     
  3. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Syherössä entiseen pätkään verrattuna kankeampi. Jospa se siitä vielä ajossa vetristyy.
     
  4. Gräns

    Gräns Xtrimmi RE

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Kuusikossa ihan ok laite, pärjää ainakin tälläisillä amatöörin umpistaidoillakin ihan mukavasti Reitillä turistipatissa ja sellaisella perusreitillä pystyy pitämään ihan hyvää vauhtia, isommassa patissa etupukki alkaa pohjailemaan jos huonosti sattuu. Sama shimmi kuin pätkässä? Onko samaa ongelmaa, klikkerit melkein tapis.
     
  5. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Mulla alusta simmitetty kokonaan uusiksi, joilla pelannut patikossa ihan ok näille vähäisille kilometreille...
     
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Joko on laajempaakin kokemusta näistä kertyny?

    Yritin räjäytyskuvista kattoa mutta en saanu selkoa mikä on välitys niissä karkeammalla matolla olevissa kevätennakkokamppeissa?
     
  7. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    No eihän tämä mikään pätkän veroinen ole. Pitkällä matolla kankeampi mutkissa ja kapealla keulalla kiikkerämpi mutkissa. Jos ajo pääsääntöisesti reittiajoa, niin mitään kompromissi crossovereita aivan älytöntä miettiä. Vähäset pelimerkit kiinni nyt tässä, niin körötellään ja katellaan nyt parivuotta maisemia.
     
  8. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Reittimallin tukivarret/keula, niin varmasti melko hyvä peli ajettavaksi. Ihan käsittämätöntä, että tuohon ees laitettu kapea keula, Xtrim RE vois olla reittimallin setupilla ja umpisen keula ihan johonkin muuhun malliin. Eikö niitä oo jo mallisto täynnään?

    -P-
     
  9. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Se on sitä nykysuuntausta. Eiköhän nuo Savon maallakin RE:n jälkeen yleisimmät mallit ole Freeride ja Boondoccer. Nytkin lunta jo melkein 20cm! Hey c'moon!

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Samat on ajatukset. Kohtuu hintaan tuommoseen reittikeulan luulis saavankin jos kaupanteossa vähänkään osaa tingata.
     
  11. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Ei tämän hintaluokan vehkeisiin pitäisi tarvita ostaa eri keuloja. Nyt menisi uusiksi tukivarret+ hilppeet ja iskarit.... Pers aukiselle aika kallista. Mutta iteppähän tämän laitoin.
    Jospa tämä muuten köröttelyä kestäisi, ettei aivan purkautuisi alle.
     
  12. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Tää on vielä kuitenkin sitä mittaa telastoltaan, että turha ees laittaa kapeeta umpisen keulaa. Aivopieruksi melkein jo laittasin, mutta näitä on nyt tainnu tulla siellä useampikin viimeaikoina.

    Dockerissa on 921mm keula, XRE:ssä 996mm ja RE:ssä 1080. En nää tuossa välimallissa mitään järkeä. XRS Renessä 1077 ja Pollen Axys SB:ssä myös täysileveyksinen reittikeula ja kilpailevat samassa segmentissä.

    -P-
     
  13. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Samaa mieltä. Aivopieru ja halu tehdä jotain valtavirran mukaista. Samalla kuitenki unohdettu kotimaan kohde yleisö.

    Lähetetty minun E6553 laitteesta Tapatalkilla
     
  14. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Yks iso asia on mediaseksikkyys, vaikka ei lunta ookkaan, niin kiva omistaa pitkä syvänlumen kelkka, jolla voi päteä.
    Toki rahoillaan saa ostaa just sellaisen kuin haluaa, mutta ei oo kovinkaan coolia katsoa reittipaukutuskesta videoo vs umpilumen möyrinnästä, kun ääliörinkiä vedetään tai kiivetään puitten välissä rinnettä.

    Some on vääristänyt tässäkin hieman todellisuutta, luulen.

    Mutta nuff said, väärä alue paasata enempää tästä asiasta ;)

    -P-
     
  15. k0lli

    k0lli Enduro

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016


    Eipä sitä paremmin voisi enää sanoa ;)
     
  16. WeePee

    WeePee Lynx Enduro

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Kyllä parani reittiominaisuudet kun vaihto blade ds:ät tavallisiin blade:hin. Mulla keula leveimmässä asetuksessa ja rajoitinremmi toisiks alimmassa reijässä. Onko kukaan muuttanut tämmösiin iskareiden simmityksiä? Mitenhän toimis Re -15 mallin säädöillä?
     
  17. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Minun mielestä eri geometria, joten joutuu hakemaan kyllä ihan eri säädöt.
    Ellei sitten satu just ajotyyliin passaamaan :)

    -P-
     
  18. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Minulla normi bladet ja rajotinremmi alimmassa reiässä. Iskareissa "rallimallin" simmi. Pelaa pikkupatissa hyvin, mutta isommassa pohjailu pelottaa.koitan saada aihetta jäykemmillä jousen asetuksilla kuntoon....
     
  19. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Miten se pohjaa ja mikä pohjaa? Minun mielestä se telaston jousten esijännitysten lisääminen pilaa tyystin koko Lynxin ajettavuuden, kun sitä perää pitää saada alemmas ja keulaa ylemmäs.

    Ootko ees varma, että pohjaa oikeesti. Jos on rallimallin simmi, niin voi olla että ennemminkin loppuu vaan liike liian tiukan simmin takia, eikä käytä koko joustovaraa.

    -P-
     
  20. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    keula (sukset) pohjaa. telasto pelaa jo ihan OK ;D. Homma on vielä vähän niinkuin eri paria. Niin ja pohjaa oikeasti, ei vai että tuntuu siltä että pohjaa.. Tuon "rallimallin" simmit ovat itse asiassa aika pehmoset. Tarkoitusta ei ole ollut tehdä siitä "tiiliskiveä". Lähes samanlainen setti pelaa "normi" re:ssä ihan hyvin.
     

Suosittele tätä sivua