Lynx Xtrim RE 600/800 -2016, -2017

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 24/4/15.

  1. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Sit uskon joo, kun keula pohjaa. Sinne ensinnäkin jämymmät jouset ja sit esaria telastosta pois, jos ei jo ole. Se kulkee niin keulallaan, että...
    Oman maun mukaan se on tehtävä, kun itse sillä ajaa.

    -P-

     
  2. Creek

    Creek Well-Known Member

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Ihan mielenkiinnosta, mimmonen asetus [member=19999]-P-[/member] :llä on alustassa esareiden osalta? Ja mitkä jouset?

    Laitoin omaan jämäkämmät etujouset, niin pareni paljon, mutta alustan esarit/jouset on vielä hakusessa.
     
  3. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Mullahan on pelkkä RE, mutta eessä Totaltekin 22Nm n2mm esarilla, etupukissa Kybin oma 60Nm n1mm esarilla ja takapukissa vakio n1mm esarilla.
    Pitää tuo simmien muutos vs vakio kaivaa jostain.

    Ajotyyli oikeestaan määrää, mutta etupukkiin kait tuo kannattaa laittaa joka tapauksessa. Esaria kun poistaa, niin noin karkeesti ottaen kannattaa hidasta lisätä ja reboundia vähentää. Muutenkin ensi esari ja rb kohilleen ja sitten puristuksen säätöä. Ainakin minun mielestä oli helpompi ja johdonmukaisempi noin.

    Kaikki säädöt on mulla vihkossa syiden, selityksien ja tuntuman kanssa.

    -P-
     
  4. xtrimmi

    xtrimmi xtrim 800 re

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    onko kokemusta montako linQ bensakannua saa kiinni laitteeseen?
    meneekö kaksi?
     
  5. WeePee

    WeePee Lynx Enduro

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Saako tähän sopivia 22nm jousia suksen iskareihin jostain? Tilasin re:hen tarkoitetut 22nm jouset mutta ne ainakin 3cm liian pitkät xtrimmiin. Nyt joutuu laittaa 8-9mm esijännitystä että kantaa.
     
  6. Gräns

    Gräns Xtrimmi RE

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Mitenkäs on porukalla remmi kestänyt laitteessa? Mulla nyt 1500km ja ekan remmin vaihdoin jo alle tonnissa kun alkoi reunanaru purkaantua 44-matolla, sitten toisesta sama homma 400km ajon jälkeen 59-matolla. Sitten laitoin vanhan RS remmin niin päivän kesti ja pinta irti. 59mm matolla on tullut umpista ja reittiä ajeltua. Linjattu uutena ja kytkimestä heiluttelemalla tuntuis tukikummitkin olevan ehjät. Aromipesä paikallaan johon porailut reikiä, pitääkö nypätä koko koppa kartanolle? Onko porukka kuinka tohtinut ajaa noilla remmeillä joista sentin soiro puuttuu? Kestääkö vetää miten kauan?
     
  7. Juissi_

    Juissi_ -19 RS, Ex -19bd, -15 800Fr, -14 800re, -11 800re

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Kyllähän se vähä kuulostas että aika kovasti remmiä rankasee niin herkästi se tiukassa paikassa purkaupi jos pätkä kyleltä puuttuu ku ite ajellu jonku 80-100 kilsaa sisään remmiä ja sitte en oo antanu armoa ja umpisessa jumissa vongutellu melko pitkiä aikoja ja kestäny nytki jo 1000km+ ja ollu varmaan vähä yli puolet puska-ajoa.
    E. Ja jos ajelee umpista niin siellähän se aromipesä vissiin on parempi olla kokonaan veks
     
  8. Arttu

    Arttu Well-Known Member

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Pitkät välithän tuossa 44 matolla on. Mulla räjähti vakiväleillä heti remmi, kun antoi happea raskaissa oloissa. On linjaukset/petikumet kunnossa.
    Nyt 21/45 kokeilussa, jospa se siitä.

    Eipä tuosta jalkakotelosta liiemmin pääse kuuma ilmakaan pois, aika hyvinhän tuo on "suojattu".
     
  9. Gräns

    Gräns Xtrimmi RE

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Vaihdoin välit 20-45 ja helixin ja jousen vastaamaan 59-mallia. Tuota remmin sisäänajo on kyllä tullut laiminlyötyä, kun ei ole tullut vaihtojen yhteyres ajettua kuin 20-30km rauhassa. Pitää porailla aromipesä pois ja laittaa vähän reikää kuomun kylkeen.
     
  10. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Jätä se aromipesä rauhaan ja reijitä se sivumuovi siitä alhaalta kytkimen kohalta mistä se varisuojakin on avonainen. Iskaritornin kohalle kans reikää ja polven eteen myös. Näillä tokeni ainaki minun entinen re.
     
  11. k0lli

    k0lli Enduro

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Kiinnostaisi kuulla lisää kokemuksia näistä... Onko kukaan vaihtanut leveämpää reittikeulaa ja jos on, niin miten toimii reitillä ja patikossa? Ajattelisin, että olisi hyvä kompromissi leveällä keulalla, 44 matolla ja tiheillä välityksillä reitille ja satunnaisiin umpisen kikkailuihin ::)
     
    tigidi tykkää tästä.
  12. Lynx Arska

    Lynx Arska Well-Known Member

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Onko muila mennyt mattoja -16 x-trim 800 ? Mulla kuoriutui 1100 kohdalla. Alkoi täristää 500 kohdilla ja langat purkaantua sivusta ja lopux koko matto kuoriutui.
     
  13. Gräns

    Gräns Xtrimmi RE

    Vs: Lynx Xtrim RE 800 -2016

    Mulla kans lankoja näkösällä 44:ssa, vaihdoin tuon 44:sen 59 noin 1200km ajon jälkeen ja siinä 59 tullut reunalankoja myös näkyviin, jokin siellä reunoja vähän pääseen jossain tilanteessa hinkkaamaan ? Mitää kummempaa tärinää en oo huomannut.
     
  14. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Paljonko on tämmösen pituus suksen kärjestä takapuskuriin? o_O Kärryn vaihto eessä ja yritän olla kaukaa viisas ja ostaa tarpeeksi pitkän kärryn valmiiksi, jos sattuu joskus tämmösen laittamaan...
     
  15. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

  16. juketsu

    juketsu Kolomen lynksin talous.

    Onko x-trimissä saman mittaset iskarit ku pätkä re:ssä? Mikä mahtaa nykyää olla suksen iskarin pituus?o_O
     
  17. thesle

    thesle Lynx xtrim800=Polaris axys sks850=xcr650

    Tässä muutama kuva xtrim re 800 2016 päivityksistäni joita tehnyt...
     

    Lisätyt liitteet:

  18. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Eikö tuuletusräppänät ole hieman huonolla paikalla tuolla tukivarsien takana? Ainakin heti tukossa ja meneekö vesikin sisään? Näyttää olevan uudessa 900ace xtrimissä "konepellissä" sellainen ritilä. Onko se vaan 4t koneissa? Ajattelin omasta reijittää sen polven etupuolen ja kun edestä saa vielä ilmaa niin luulis pysyvän viileänä.
     
  19. Busse-

    Busse- Commander ltd 600R ZR 120 Nordik 377R

    Jep nelari pannuissa on sen ritilän alla lisäkenno flektillä
     
  20. thesle

    thesle Lynx xtrim800=Polaris axys sks850=xcr650

    On kuulemma paras paikka josta ilma vaihtuu myös varille.
    Noi ritilät ei päästä vettä eikä lunta läpi.
     

Suosittele tätä sivua