Lynx Xtrim RE 600/800 -2016, -2017

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä M.E.A, 24/4/15.

  1. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Nyt tuo on kompromissi syvänlumen kelkkaa ja reittikelkkaa. Kunnon keula reitille ja pitempitela ja irroitettava kallistuksen vakaaja syvemmälle lumelle;). Skiduullahan tämä on kyllä jo ymmärretty:).
     
    Viimeksi muokattu: 5/2/17
  2. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Kyllä näkisin itsekin xtrim RE:n raven keulalla. Dockeri RE kun on tehty että sillä voi ajaa umpisia ja rinteitä mut myös halutessaan reitillä voi pitää vauhteja yllä. Tähän nojaten näkisin xtrim RE:n tehtynä reitille ja hieman pidemmällä telalla sillä voisi myös käväistä ummella.

    Kuitenkin xtrim on niin matalalla ja lyhyellä telalla että sillä voitaneen unohtaa nuo viistorinne ajelut syvässä lumessa jolloin isosti en näe tarvetta kapeammalle keulalle siinä mallissa.

    Toki tämäkin vain oma mielipide niin ei herneitä..
     
    Viimeksi muokattu: 5/2/17
    Lumisiipi, M.E.A ja Mika_R tykkäävät tästä.
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Silläpä se mietityttää kovasti uskaltaako vaihtaa siihen... Paljonko leveämpi keula on kittinä, kuuluuko siihen iskarit?
     
  4. james-x11

    james-x11 Well-Known Member

    Tais olla 890€ sisältää iskarit.
     
  5. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Ja ne on ne mehukepit.. Pelkkä keula ilman iskareita himpun vajaa 600€..

    Lynxin sivuille ja esite auki niin löytyy hinnat ja versiot.
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Mikä se tuollainen sarja missä ei tule iskareita, olkavarsia, raiderankoja ja niveleitä? Ei kyllä sellaista ollut tarjolla kun reilu kk sitten katselin.

    Vaihdoin omaan dockeriin 36" keulan ja hintaa jäi 60e kun laitoin uudet tukivarret, raidetangot ja kaikki nivelet :D
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Minkälaiset jouset näissä on keulassa ja telastossa?
     
  8. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    Taitaa keulassa olla 20 ja telastossa 55/60, jos en väärin muista.
     
  9. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Joo. Tuo 60 on ollut taakse riittävä? Paljonko iskareissa on esijännitystä vakiona?
     
  10. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    "Mehukepit"..? Onhan ne kuitenkin purettavat ja huollettavat paluun säädöllä.
     
  11. Mika_R

    Mika_R Klonks rave enduro 600r -24, Yamaha RS Vector -06

    On mulla ollu välillä telastossa 60/65 jousetkin. Nyt alla 55/60(vakio), kun pumppuihin tuli uuden "reseptin" mukkaan tehdyt simmit. Etukepissä 10mm ja taka 12mm esijännitystä. Lauantaina ajoin 160km aika vaihtelevaa reittiä ja tuntui aika mukavalle. Oli herkempi pikku pattiin ja tasoiteli tuo kyllä nuo isommatkin ihan mukavasti.
     
  12. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Kyllä ne mehukepit on kun noihin RE:een vakioihin vertaa.
     
  13. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Juurikin tätä hain...
     
  14. Reverend_

    Reverend_ Nytro #PPS, X-Rs 850 137", Rene 900R

    Mites kun noissa on tuo kapeampi keula niin liekö se myös on matalampi? Tuollaista 800:sta joskus kokeilin niin tuntui että meni nokallaan muihin brp sportteihin verrattuna. Täksi talveksi siihen nyt tulikin sitten levennys ja pitemmät kepit.

    Kiinnostaisi myös saada tietää onko geometrioissa muita eroja mitkä olisi kenties tulleet samassa paketissa tuon keulan myötä..?

    Jaa, kyllähän ne on erit. Kuulosti vaan kuin olisi puhuttu emulsiovaimentimista.
     
    Viimeksi muokattu: 6/2/17
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Eihän tuo mikään älytön hinta ole, iskareita tämä maa on pullollaan, tais olla ainoana -15RE:ssä lyhemmät kuin muissa vuosimalleissa?
    Toisaalta onhan mulla tuossa Totaltekit jotka menee pikku modauksella alle... Pari tarjousta tullut ja onhan se väliraha lynxiin taas kova! Tietääkö kukaan onko missään koeajokelkkaa tuota mallia?
     
  16. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Jos en ihan väärässä ole niin olisiko Tornion myyjällä ollut 600:n..?
     
  17. Tebu

    Tebu Rave 3500 850e-tec

    Ohan nuita täälä kajaanissa tutuillakin..
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    En tiiä kuin yhden 600koneisen millä pääsin ajamaan pikkupätkän mutta nyt se kelkka on loppukauden levi-ylläs akselilla...
     
  19. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Tuol faces oli moottorikelkkakirppiksellä täydellinen uusi leveä keula myytävänä alle 500...
     
  20. -P-

    -P- Nytro XTX TTX

    Öljyt ketjukoppaan vaihan minä aina, kun kiristän ketjun, eli n 1000km välein. Aika simppeli, eikä se öljykulu hirveä ole. Öljynkulutus on luokkaa 0,5% polttoaineesta, joten sekään ei hirveitä tuo. Iskarien säätöjen hyvyys on kuin persereikä, jokaisella omanlaisensa. Liukumuoveja tuntui mulla kuluvan aiwan helvetisti, mutta luulen saaneeni sen kuriin alustaa säätämällä.
    Muutenkin nyt(vasta) alkaa olla alusta sellainen, että sillä tuntuisi pääsevän köröttelyvauhtia kovempaakin ja turvallisesti. Toki oon vaan aikalailla tourinkikuski vauhtieni puolesta, mutta hyvä se on tietää, ettei äkkitilanteet aiheuta ylimääräisiä.

    Mulla on muuten @Hemikoo tuohon omaan lisäpenkki ja selkänoja, jos haluat junioria joskus ajeluttaa ;)

    Tosin juuri tällä hetkellä kelkka lämmittelee Jormualla hallissa.
     

Suosittele tätä sivua