1. Ike RossiMaksi

    http://www.snowest.com/fusetalk/messageview.cfm?catid=2&threadid=274267&enterthread=y

    Tuossa on jo jenkkipojat 162 tuumaisen ihanuuden talliinsa saaneet. Ja kuivapainoa mitanneet. 243.57 kg



    Onhan se tietenkin "hätävarjelun lioittelua" meidän mäkiin, mutta kuitenkin... Tekisi kyllä mieli testailla parikin viikkoa! Heh

    Ike
     
  2. ZetaÄrrä Well-Known Member

    tuollaisella sitä vois jo HARKITA palaavansa kissa mieheksi.. haussa on tonninen vanhempi mountaini. tuola ruattisa ois muutampia ::) ::)
     
  3. frosty Well-Known Member

    No nyt kuomaseni puhut asiaa. ;D
     
  4. T-Cat Well-Known Member

    Nii'in, on noita tullut katseltua ::) Itse olen lähinnä katsellut rungolta/tekniikalta ehjää, konetta ei välttämättä tarvitse olla ollenkaan mukana, 99 -02 malliset, kone(ita) kotona :)
     
  5. maroach RMK800 '14

    Näyttäis olevan myös aika hyvässä balanssissa. :eek:

     
  6. Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

  7. Glaki Gluuk UnSledded

    No ei paha tuo paino kyllä joo :eek:
     
  8. oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Niihän nuo lehdessä meinasivat ettei kuulu tuontiohjelmaan mut pari M8:a tulee suomeen...
     
  9. Guest

  • -valopää- 800x summit `14

    Ei hitto ku on jalo katti.. :eek:
    Pitäsköhän alkaa kattimieheksi?
    M7 riittäis kyllä mulle.. ::)
     
  • Battery Arctic Cat ZR600 Efi CC -02

    Äläs nyt vitsailemaan ala ;D ;D
     
  • Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Ei muuta kö Kärkkäiselle Kattikaupoille, sinne tulee yks 05 M7 vaihossa tässä syksyn mittaan.
     
  • T-Cat Well-Known Member

    Ja,

    "setä sanoo et parempaa kelkkaa saa hakee"
     
  • -valopää- 800x summit `14

    Turha sinne on kaupoille mennä kun rahaa on vielä joku tonni liian vähän. :-\
    Josko ens talvena ois osuis budjetti kohalleen katin kanssa..

    Ja jos setä kerran sanoo että parempaa kelkkaa saa hakia nii mikäs siinä. ??? ;D
     
  • Suosittele tätä sivua