Mikä vakuutusyhtyö?

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä Mika_R, 21/2/12.

  1. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Itellä on pop-vakuutus ja hintaa vuodessa laajimmalle vakuutukselle 608 euroa. Sisältäen liikennevakuutuksen.- Ifillä oli ennen ja en koskaan enää siihen ryöstäjien puljuun lähe.
     
  2. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Onko kellään kokemuksia lähi-tapiolasta?

    Antoi ainakin kilpailukykyisen tarjouksen mp vakuutuksesta.
     
  3. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    IF:llähän saa otettua kaskoo päiville, esim viikonlopulle jos lähtee reissunpäälle eikä tartte koko vuotta maksella... Kaskoo kyllä en suostu vuoden ympäri pitää ku on niin poskettoman hintasia näihin... Pidemmille reissuilla jne ifistä sais otettua pätkissä.
    Noilla tonneilla jo jonku remontin tekee itekki.
     
  4. Hjaurus

    Hjaurus Ac snopro f800 rr 2013

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Itsellä on kaikki muut vakuutukset tapiolassa. Kelkka oli kallis verrattuna tuohon pop-vakuutukseen. Jossain 1000-1200 euron kieppeillä oli laajin vakuutus. Sai valita muistaakseni tuon kaskon määräytymään ajokauden mukaan. Samoin ku ifillä.
     
  5. Ilej-

    Ilej- ProRMK -20, VesiRansetti #9

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Mulle sanovat ifillä että ne o tälle kautta alkanu periin jotai maksua jos pätkii kaskon että otampa tuossa vlopuksi ja tuosa viikoksi, tuumas se nainen että halvemmaksi tulee pitää esim. tammikuusta- huhtikuunloppuu yhtä jaksosesti kaskoa entä pari päivää sielä ja toinen tuolla..
     
  6. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Tuo hinnoittelu johtuu varmaan siitä että saadaan työmäärät konttorilla vähemmäksi, vähenee pyörittely kun pidemmissä jaksoissa vakuutukset.
     
  7. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Jaahas, ajattelin tuon kaskon takia juuri siirtää pohjolasta ifiin vai taidan jättää tekemättä.
    Ajellaan ilman kaskoa...

    Periikö ne tuon kaskonki ympärivuotisesti vai kausihinnoiteltuna, ifissähän on mahdollista vielä hyötyä kilpien kuskaamisesta konttorille vai ovatko senki muuttaneet muiden yhtiöiden malliin. Ainut kilpailu etu tuokin, jonkun satasen voi säästää.

    Tuo kaskon pätkimis maksuttaminenkin on vähän naurettavaa, yksi asia taas josta voidaan periä "palvelumaksuja". Tietokone laskee sekunnin osissa koko homman ja asiakas itse naputtelee kaskopäivät netissä, virkailijalla korkeintaan hyväksyntä joka sekin on käytännössä turha tämmöisessä asiassa... mitään työtä tuottaisi konttoreille.
     
  8. Jumitzu

    Jumitzu Well-Known Member

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Minulle sanottiin ifiltä että vakuutuksen kun ottaa niin sitä ei saa pois tai siis seisontaan enään kuten ennen saanut.. ::)
    Tämän kysyin itse n.kk:si sitte.
     
  9. Zeppa

    Zeppa Well-Known Member

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Eihän niitä koskaa oo perinteiseen "seisontaan" saanu, vaan kilvet pois. Viime talvena ku kyselin niin vielä onnistu, liikenteestä poisto. Ainut miten ne voi tuon kiertää on että ovat muuttaneet tosiaan kausihinnoitteluksi.
     
  10. Jumitzu

    Jumitzu Well-Known Member

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Okei.
     
  11. rutonen

    rutonen Well-Known Member

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Ittellä kans pop vakuutuksessa n. 620€ hintaan täyskasko ja liikenne vakuutus koko vuodeksi ja kesäksi. Kelkka on 800 kuutioinen. Oli halvin, mutta aika näyttää onko hyväkin vakuutus.
     
  12. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Millaisia kokemuksia on Pohjantähti yhtiöstä kelkan vakuutuksissa? Huomattavasti halvempi ainakin kuin IF mutta vakuutusehtoja en oo nähnyt vielä.
     
  13. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Omat kelkat oon vakuuttanu tuolla ku hinnat on ollu kohillaan.
    -09 600cc dragonin osakasko on vuodeksi Lähtitapiolassa 270e ja täyskasko maksaa reilu 400e/vuosi.
     
  14. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Ok, vois taas kilpailuttaa noita yhtiöitä. Yleensä ihan hyviä säästöjä vuositasolla saanu kun talouden kaikkia vakuutuksia kyselee kerralla.
     
  15. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Sehän tuossa vielä onki erikoista että mulla on kaikki muut vakuutukset eri yhtiössä, silti nää tarjoo halvimman :)
     
  16. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    No ainakin se kaskon hinta siitä tippuis lisää jos sinne keskittäisit.
     
  17. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Meinannet että liikenne + osakasko? On se silti kalliimpi kuin mulla Turvassa. 440 ja 600 on muistaakseni osakaskon kans jotain 240€ ja tuo isolohko 266€ ;)

    Eipä oo Fennialta kuulunut mitään, kun messuilla annoin yhteystiedot ja lupasivat palata por(i)noille. :'( Viimeeksi kun kilpailutin, niin oli jopa Turvaa halvempi, mutta vain pari euroa, niin ei ollut vaivan arvoista vaihtaa. Pohjolassa kaikki muut vakuutukset (asuntolainan takia bonuksilla voi kuitata satoja euroja vakuutusmaksuja vuodessa), missä oli muuten ihan ok hinnat, mut kelkat ja rossipyörä olivat kalliita, joten ne muualla.

    Näistähän oli joku varttuneempikin topicci, pitäiskö modeilla nakata nämä jauhannat sen ketjun perään?
     
  18. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    En. ku nuihin mun kertomiin hintoihin kuuluu jo liikennevakuutus
     
  19. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Niin niin ;)
     
  20. A-J

    A-J -22 155" Matryx Slash world on fire

    Vs: Mikä vakuutusyhtyö?

    Eiku joo.. nyt luin ajatuksen kanssa ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua